Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_K9Di

Świetnie!

Po rozpakowaniu zakupów, które przywiózł kurier przez nie uwagę wyrzuciłam etykietę zwrotną. Kontakt z konsultantką w tej sprawie był czystą przyjemnością. Kobieta powiedziała że brakującą etykietę doślą mailem oraz poinstruowała mnie jak dokonać zwrotu. Cała rozmowa była bardzo miła a informacje które otrzymałam konkretne i na temat.

Ocena z dnia: 14.06.2019
H&M Infolinia

Całkiem nieźle!

Sklep dobrze zatowarowany. Warzywa i owoce świeże, ładnie poukładane. Sprzedawczyni poproszona o przekrojenie arbuza przerwała wykonywane prace i udała się na magazyn. W koszach spotowych panował nieład. Produkty były pomieszane, na niektórych brakowało oznaczeń cenowych. Przy kasie nie było kolejki. Obsługująca mnie kasjerka zapytała o posiadanie karty lojalnościowej. Transakcja przebiegła szybko i sprawnie.

Super!

Miła, pomocna obsługa. Kiedy okazało się, że nie ma mojego rozmiaru butów Sprzedawczyni sprawdziła w którym sklepie jest dostępność wybranych przeze mnie butów.

Szybko, sprawnie i z uśmiechem!

Moja ostatnia wizyta w Deichmannie dotyczyła zwrotu butów zakupionych przez internet. Sprzedawczyni przyjęła ode mnie zwrot. Transakcja przebiegła szybko i bez komplikacji. Uważam, że możliwość zwrotu nietrafionego zakupy w sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie.

Wspaniale!

Podczas ostatniej wizyty w Jysk zostałam od progu przywitana radosnym "dzień dobry". Pracownik, który mnie obsługiwał był kompetentny i zaangażowany w rozmowę. Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania oraz rozwiał wątpliwości. Do oglądanego materaca zaproponował produkt dodatkowy a także powiedział o trwających promocjach. Gorąco polecam zakupy w tym sklepie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem