Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_K9Di

Źle!

Pani kierownik lub inna osoba funkcyjna (ciężko stwierdzić kto dokładnie mnie obsługiwał) to osoby totalnie nie przygotowane do obejmowania tego stanowiska. Podczas dokonywania zwrotu pracownica była niemiła i jakby obrażona faktem, że ktoś śmie jej przeszkadzać. Gdyby nie fakt, że bardzo lubię ubrania tej marki to nigdy więcej nie kupiłabym tam ubrań.

super

Duży wybór, konkretne przeceny, przyjazna obsługa.

Całkiem nieźle!

Pracownice miłe i bardzo zabiegane. Kiedy są dłuższe kolejki bez problemu otwierana jest kolejna kasa. Niestety na niektórych regałach panuje bałagan i nie zawsze są aktualne ceny.

Całkiem nieźle!

Panie farmaceutki miłe, uśmiechnięte ale mogłyby bardziej zaangażować się w pomoc pacjentowi w doborze leku.

rewelacja!

Mila, szczegółowa i kompetentna obsługa.

Świetnie!

Po rozpakowaniu zakupów, które przywiózł kurier przez nie uwagę wyrzuciłam etykietę zwrotną. Kontakt z konsultantką w tej sprawie był czystą przyjemnością. Kobieta powiedziała że brakującą etykietę doślą mailem oraz poinstruowała mnie jak dokonać zwrotu. Cała rozmowa była bardzo miła a informacje które otrzymałam konkretne i na temat.

Ocena z dnia: 14.06.2019
H&M Infolinia

Całkiem nieźle!

Sklep dobrze zatowarowany. Warzywa i owoce świeże, ładnie poukładane. Sprzedawczyni poproszona o przekrojenie arbuza przerwała wykonywane prace i udała się na magazyn. W koszach spotowych panował nieład. Produkty były pomieszane, na niektórych brakowało oznaczeń cenowych. Przy kasie nie było kolejki. Obsługująca mnie kasjerka zapytała o posiadanie karty lojalnościowej. Transakcja przebiegła szybko i sprawnie.

Super!

Miła, pomocna obsługa. Kiedy okazało się, że nie ma mojego rozmiaru butów Sprzedawczyni sprawdziła w którym sklepie jest dostępność wybranych przeze mnie butów.

Szybko, sprawnie i z uśmiechem!

Moja ostatnia wizyta w Deichmannie dotyczyła zwrotu butów zakupionych przez internet. Sprzedawczyni przyjęła ode mnie zwrot. Transakcja przebiegła szybko i bez komplikacji. Uważam, że możliwość zwrotu nietrafionego zakupy w sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie.

Wspaniale!

Podczas ostatniej wizyty w Jysk zostałam od progu przywitana radosnym "dzień dobry". Pracownik, który mnie obsługiwał był kompetentny i zaangażowany w rozmowę. Udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania oraz rozwiał wątpliwości. Do oglądanego materaca zaproponował produkt dodatkowy a także powiedział o trwających promocjach. Gorąco polecam zakupy w tym sklepie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem