Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_LAly

Niezadowolona

Nieśmiałe zainteresowanie klientem. Brak powiadomienia o promocji.

Kompetentne udzielanie informacji

Dokładne wyjaśnienie informacji o fotowoltaice. Zostałam pokierowana dalej co mam w jakiej instytucji załatwić! Super podejście do klienta

Ocena z dnia: 16.01.2020
Enea Oddział

Bardzo dobra obsługa

Prosząc o pomoc w poszukiwaniu produkty pracownik biedronki był tak miły, że poszedł ze mną do konkretnego miejsca i podał mi produkt. Pani na kasie zaoferowała mi założenie karty biedronka

Przyjaźń obsługa

Obsługa na wysokim poziomie, pracownik wytłumaczył mi dokładnie jaka promocja obowiązuje na stacji oraz zaproponował założenie karty lojalnościowej i przekonał jakie korzyści mi ona dostarczy. Pracownik obsługiwał mnie z uśmiechem i wysoką kulturą osobistą. Stacja była czysta a ceny wyraźne dla klientów.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem