Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_LWD8

Super obsługa, uprzejmość ponad normę

Obsługa w sklepie Putka (piekarnia-cukiernia) pod tym adresem (faktyczne wejście od Placu Niemena) jest na niespotykanym poziomie. Panie zawsze uśmiechnięte, doradzą. Jest uczucie prawdziwej przyjemności z ich pracy. Gorąco polecam!

Duzy tłok, chaotyczne rozmieszczenie towaru

W biedronce tej chciałem nabyć artykuły dla mojego 13 mies. synka. Podczas zakupów ciężko było coś znaleźć ponieważ rozmieszczenie dodatkowej półki ekspozycyjnej przesłaniało podstawową ofertę. Dodatkowy tłok Klientów i brak otwrtych wszystkich kas powodował duże napięcia wśród Klientów. Ostatecznie nic nie kupiłem, w ofercie dla Dzieci Bobovita bardzo pomieszana na półkach zarówno towary promocyjne jak i te w regularnej cenie. Polecam poprawę rozmieszczenia towaru i usuniecie z przejścia przy regałach z art. dziecięcymi dodatkowego standu

Dobra obsługa- nowoczesne formy kontaktu

Rozmowa z agentem NN odbyła się za pośrednictwem komunikatora. W dobie Wirusa dało mi to poczucie bezpieczeństwa jak i zaoszczędziło czas na dojazd na spotkanie. NA początku zostały określone ramy czasowe co wydawało mi się dobrym rozwiązaniem. Badanie potrzeb Klienta odbyło się na podstawie szablonu firmowego, który niestety nie przewidywał wszystkich możliwości jakie mnie dotyczyły. Podstawowe badanie potrzeb prawidłowe. Dużo pytań dotyczących mojej sytuacji życiowej. Przedstawiono ofertę odpowiadającą założeniom jednak przekraczającą znacząco założony budżet - czego agent nie dopytał. Pokazywana oferta przejrzysta, niestety agent zbyt długo skupiał się na detalach mających mały wpływ na decyzję przez co znacząco przekroczył zakładany czas. Po upływie pół godziny ponad określony czas (łącznie 1,5 godz. rozmowy) musiałem kończyć rozmowę bez zakończenia procesu sprzedaży. Plus dla agenta dobrze określił follow up . Ustalony kontakt późniejszy zrealizowany nienachalnie- biznesowo.

Ocena z dnia: 04.09.2020
Nationale-Nederlanden Inna forma kontaktu

Obsługa ukierunkowana na sprzedaż

Rozmowa z doradcą Klienta przebiegała wyłącznie wg. schematu co było czuć podczas rozmowy. Doradca nie skorzystał z możliwości zbadania potrzeb na czym mi zależy, a nawet po jasnym wyartykułowaniu potrzeb nie zostało to zgłębione. Jako Klient potrzebowałem oferty dla dzieci ( programy TV dla dzieci) oraz dodatkowe gniazdo dla drugiego odbiornika na którym syn mógłby oglądać bajki. Doradca prezentował wyłącznie istniejące podstawowe pakiety. W temacie multiroom nie doradził co byłoby najlepsze, nie zalazł rozwiązania cenowego poza promocyjnym. Zależało mi na ofercie bez zobowiązania terminowego - czego nie kontynuował doradca, skupiał się wyłącznie na promocji na czas określony. Na pytanie kiedy mógłby pojawić sie u mnie instalator stwierdził że informacja taka jest możliwa po złożeniu zamówienia. Kiedy dostał argument, że właśnie od czasu instalacji uzależniam moją decyzję nie znalazł rozwiązania i nie potrafił odpowiedzieć kiedy jest to możliwe, zasłaniając się działaniem systemu. W związku z tym rozmowę oceniam jako słabą , do poprawy badanie potrzeb Klienta.

Ocena z dnia: 04.09.2020
Vectra Infolinia

Obsługa do poprawy

Wejście do oddziału czyste przestronne. Po wejściu jednak lekkie zagubienie pomimo wielu stanowisk obsługi brak osoby która pokierowałaby do odpowiedniego miejsca. Obecna wyłącznie kasjerka która zajęta była obsługą bieżącą klienta. Po chwili wszedł pracownik i zajał sie moja sprawą. W związku z faktem że była to sprawa posprzedażowa odczułem niechęć związaną z czasem jaki musi mi doradca poświęcić. Kilkukrotnie probował mnie zniechęcić i odesłać na infolinię. Dopiero mój upór w chęci rozwiązania sprawy od ręki spowodował ze doradca zajął się moją sprawą. Złożenie 4 dyspozycji związanych z otrzymaniem zaświadczeń skutkowało czterokrotną wizytą w kasie gdzie miałem uiścić opłatę za ww. dokument. Niestety tutaj brak wiedzy kasjerki co do konta na które prowizja ma być wpłacona skutkował łącznym czasem obsługi na poziomie ponad 50 minut. Długi czas wyjaśniany był działaniem systemu choć z rozmów miedzy pracownikami ewidentnie wynikało że jest to brak wiedzy a nie zawodzący system. Finalnie po 1 godz. i 15 minutach sprawa została załatwiona. Pożegnanie przez doradcę oschłe - dające do zrozumienia że dobrze że już wychodze.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem