Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_NCRH

Powolna obsługa, niekompetencja pracowników

Po raz kolejny odwiedzając placówkę pocztową w Bielsku-Białej muszę ocenić ją negatywnie, tak ze względu na jakość obsługi, jak i niedostateczne oświetlenie obiektu. Personel w tej placówce jest bardzo powolny, zwykle jest czynne jest tylko jedno okienko, nikomu nie spieszy się z obsługą klienta, stąd są tutaj zwykle duże kolejki. Skargi, wnioski nie przynoszą żadnego rezultatu. Szkoda, że za ciągłymi podwyżkami usług państwowego operatora nie idzie w parze podwyższenie jakości obsługi klienta. Nie polecam.

Brak zaangażowania i troski o klienta.

Piękne reklamy, obietnice, szumne zapowiedzi, a potem tak jak zwykle, czy raczej byle jak wyglądają podróże z PKP Intercity. Mój pociąg już na starcie był opóźniony o ponad 30 minut. W składzie wakacyjnym liczącym trzy wagony były dwie niesprawne toalety, a obsługa konduktorska pracowała chyba w tym składzie za karę. W odpowiedzi na reklamację złożoną za pośrednictwem strony internetowej otrzymałem tylko powielane od lat pismo, że PKP Intercity przeprasza za niegodności w czasie podróży. No cóż, pewnie na nic innego kolejowego monopolisty nie stać.

Ocena z dnia: 03.07.2021
PKP Intercity Inna forma kontaktu

Wzorowa obsługa klienta

Przed wakacyjnym wyjazdem chciałem otrzymać kilka konkretnych informacji bankowych, stąd mój kontakt z infolinią mBanku. Telefon został bardzo szybko odebrany, a odbierająca połączenie specjalistka bardzo profesjonalnie odpowiedziała na wszystkie moje pytania i wątpliwości. Rozmowa była bardzo uprzejma, pani używała słów grzecznościowych, za każdym razem pytała, czy wszystko jest dla mnie jasne i zrozumiałe. Zakończenie rozmowy też było miłe i w pełni satysfakcjonujące oraz zachęcające mnie do korzystania z usług mBanku. Polecam również!

Ocena z dnia: 03.07.2021
mBank Infolinia

Na kolonie w sam raz i... nic więcej.

Ośrodek od kilku lat specjalizuje się w przyjmowaniu uczestników kolonii i obozów i na taki standard może liczyć klient, który chce się tutaj zatrzymać. Warunki zakwaterowania bardzo przeciętne, wyżywienie typowo kolonijne. W stołówce ciasno i głośnio. Personel życzliwy, ale pewnych spraw przeskoczyć po prostu nie może. Przestarzała infrastruktura dostępna dla gości. Niedostatki rekompensuje piękna okolica, czyste jezioro i lasy.

Ciasno, brudno, byle jak...

Wakacyjny pobyt na Kaszubach rozpocząłem od zakupów w Biedronce w Brusach. To jedyny duży market w popularnej okolicy, niestety kompletnie nieprzygotowany na wakacyjnych klientów, bo miejscowi być może przyzwyczaili się do zakupów, które na pewno nie należą do przyjemnych. Market jest ciasny, przeładowany towarami umieszczonymi także w alejkach sklepowych. Podłoga brudna, a na wielu stoiskach bałagan. Czynna tylko jedna kasa, co jak wiadomo od razu generuje kolejki. Brak kogokolwiek z obsługi na sali sklepowej. Ogólnie zatem, niestety, nie mogę polecić Biedronki w Brusach na zakupy, ani codzienne, ani wakacyjne.

Lotto na Święta :)

Salonik gier liczbowych Lotto odwiedzam sporadycznie, ale jeśli już, to wybieram wizytę w tym punkcie. Zawsze znajduję tu życzliwe i miłe podejście do klienta, a na twarzy personelu jest miły uśmiech. Obsługa bardzo sprawna. Punkt jest nowoczesny, zadbany i czysty. Z przyjemnością odwiedziłem ten punkt Lotto przed świętami, by kupić zakłady i zdrapki i jestem z tej wizyty bardzo zadowolony. Polecam.

Ostatnie sprawunki na święta

Sklep sieci Społem mam w pobliżu, więc zakupy last minute robię własnie tutaj. Wprawdzie sklep ma określenie LUX, ale to już tylko echa dawnej epoki, kiedy nowym sklepom sieci dodawano ekskluzywne określenia. Dzisiaj nie ma w tym sklepie nic w wersji LUX, bo sklep jest dość mały i tak naprawdę trudno robi się w nim zakupy. Na pewno nie byłby to mój wybór numer jeden, gdyby nie potrzeba szybkiego uzupełnienia wiktuałów. Na szczęście prawie nigdy nie ma tu kolejki do kasy, wybór produktów wystarczający, a sklep i jego obejście są czyste i zadbane. Nie podoba mi się jednak nastawienie personelu w stosunku do klientów. W tym aspekcie jakość obsługi klienta zatrzymała się tu na latach dawno minionych. Brak używania zwrotów grzecznościowych, powolna obsługa, czy brak wydania paragonu, to powtarzający się rytuał. A zatem, w tym sklepie zakupy to naprawdę ostateczność i nadzieja, że być może kiedyś zmieni się tutaj podejście do klienta. Na ten moment - nie polecam!

Dobre, świąteczne zakupy w miłej atmosferze

Ten sklep Lewiatan odwiedzam dość nieregularnie, ale jak już wybiorę się tam na zakupy jestem szczerze zadowolony. Dobra ekspozycja towarów, wywieszki cenowe widoczne i na właściwym miejscu, wzorowa obsługa przy ladzie i na stanowisku kasowym. Do tego miły świąteczny akcent - tabliczka czekolady za dowolne zakupy w kwocie większej niż 20 zł, jako prezent od gospodarzy sklepu. Tak oto osiedlowy sklep dba o swoich klientów. Polecam!

Fatalny rozkład jazdy podczas Świąt Wielkanocnych

Już po raz drugi komunikacja miejska w Bielsku-Białej zafundowała pasażerom mocno okrojony rozkład jazdy na Wielką Sobotę i obydwa dni świąteczne. Do tej pory, co zrozumiałe i wynika z rozkładów jazdy zamieszczonych na przystankach, autobusy kursowały z ograniczeniami tylko w pierwszy dzień świąt oraz w Nowy Rok. Tym razem bielski organizator komunikacyjny ograniczył znacząco kursowanie autobusów również w Poniedziałek Wielkanocny. Wiadomo, że pandemia ogranicza ruch pasażerów, ale czy daje to możliwość radykalnego ograniczenia usług dla podróżnych, którzy np. w święta pracują lub zwyczajnie chcą skorzystać z komunikacji także przed 10 rano i po 18 wieczorem. Szkoda, że bo takie anty pasażerskie działanie na pewno nie przysporzy komunikacji w Bielsku pozytywnych opinii, zwłaszcza że dopiero co zaczęły obowiązywać droższe bilety przejazdowe.

A na poczcie... bez większych zmian!

Całe szczęście, że coraz rzadziej przychodzi mi korzystać z usług pocztowych oferowanych przez Pocztę Polską. Tutaj, obok podwyżek i tak drogich usług, nie widzę żadnych zmian na lepsze. W bielskiej placówce Poczty Polskiej w galerii Sfera jest tylko jedno okienko, a to sprawia, że zawsze stoi tu kolejka. Obsługa jest bardzo powolna, wręcz ślamazarna. Raz po raz ktoś z klientów nie wytrzymuje, bo nawet przysłowiowa sprzedaż jednego znaczka, może trwać tu w nieskończoność. Pani z obsługi jest za to mistrzem zamykania punktu na przerwę, co dokonuje się często już 10 minut przed wyznaczonym czasem. Jeśli tylko mam okazję, to unikam placówek Poczty Polskiej, bo niestety, od lat tutaj nic się nie zmienia, co miałoby poprawić jakość obsługi i zadowolenie klienta.

Sprawnie i przyjemnie!

Od dłuższego już czasu na tankowanie paliwa wybieram stacje BP. Z tej, przy bielskim dworcu PKP korzystam najczęściej i za każdym razem jestem zadowolony, tak z jakości obsługi, jak i dostępności produktów, a przede wszystkim czystości. Często można też liczyć przy tankowaniu na wsparcie pracownika stacji. Sklepik na BP jest przestronny, dobrze zaopatrzony, często z promocjami. Obsługa przy kasach sprawna i życzliwa, a to sprawia, że to właśnie tutaj chętnie wracam przy okazji kolejnego tankowania. Szczerze polecam.

Dużo promocji, dobra obsługa

Od jakiegoś czasu częściej, niż zwykle robię zakupy kosmetyczne i drogeryjne w Rossmannie. Sklep jest czysty, zadbany, dobrze oświetlony, a co najważniejsze wszystkie produkty oznaczone czytelnymi wywieszkami o cenie. W ostatnim czasie Rossmann przyciąga do siebie klientów bardzo atrakcyjnymi promocjami. W salonie sieci zawsze można liczyć na profesjonalne wsparcie personelu, a obsługa kasowa jest sprawna. Cieszy mnie taka jakość obsługi, bo robiąc zakupy w Rossmanie czuję się zawsze jako oczekiwany klient.

Zawsze kolejka, ale obsługa rzeczowa i sympatyczna

Niemal zawsze przed apteką Ziko oczekuje kilku klientów, mimo tego, że praktycznie przez cały dzień są otwarte wszystkie okienka kasowe. Kolejka do Ziko stanowi jednak o popularności, a także szerokiej dostępności leków i innych preparatów medycznych i higienicznych. Jakość obsługi przez farmaceutów oceniam bardzo wysoko. Obsługa jest grzeczna, profesjonalna, z życzliwym podejściem do klientów. Cieszy też mnie miłe, uśmiechnięte powitanie, a na koniec zawsze słyszę życzenie "dużo zdrowia". Zdecydowanie mogę polecić zakupy w aptece Ziko.

Do Kauflandu - niekoniecznie z rana

Przedświąteczne zakupy spożywcze są teraz z reguły łatwe i przyjemne. Często wybieram zakupy w bielskim Kauflandzie i z reguły oceniam je pod każdym względem bardzo dobrze. Tym razem jednak było inaczej. Mimo, że market jest otwarty już o 6.00 rano, to jeszcze o godz. 7.30 nie można w nim znaleźć pełnej oferty. Braki są na każdym z możliwych stoisk, szczególnie na działach obsługowych, gdzie mimo braku kolejki, trzeba swoje odczekać, bo sprzedawcy są zajęci krojeniem produktów. Niemal wszystkie przejścia są zastawione, trudno więc przejechać alejki wózkiem zakupowym. O możliwości zapytania o cokolwiek obsługi można tylko pomarzyć. To właśnie dlatego jakość obsługi tym razem była poniżej oczekiwań. Zauważyłem też, że niezależnie od pory zakupów, teren przed wejściem do marketu jest nieuporządkowany, wszędzie pełno papierów, starych paragonów, a nawet niedopałków. Taki obraz nie wystawia najlepszej oceny dla przedświątecznego Kauflandu. Na zakupy przed godziną 8.00 rano, radzę się po prostu nie wybierać!

Obsługa warta rekomendacji

Postanowiłem skorzystać z promocyjnej oferty konta bankowego dla nowych klientów banku Credit Agricole. Informację znalazłem w internecie, wypełniłem formularz kontaktowy, a już następnego dnia rano otrzymałem potwierdzenie mailowe, a po godzinie był kontakt ze strony banku. Dysponując czasem, zgodziłem się na wizytę w placówce, by dopełnić formalności. Umówiony na konkretną godzinę, od razu zostałem przyjęty w osobnym pomieszczeniu przez panią doradczynię. Zaproponowano mi kawę, herbatę, czekoladę, ale odmówiłem, by skupić się na przedstawianej ofercie. Rozmowa z doradczynią była bardzo rzeczowa. Pani zwracała się do mnie używając zwrotów grzecznościowych, z użyciem mojego imienia. To, o czym mówiła, prezentowała na czytelnej ulotce. Gdy potwierdziłem zainteresowanie kontem, została przygotowana umowa oraz bardzo szczegółowo przedstawiono mi warunki promocji, które wydają się bardzo atrakcyjnie. Po podpisaniu umowy, komplet dokumentów został zapakowany w firmową teczkę, a dodatkowo - w ramach prezentu świątecznego - otrzymałem metalowy termos. Moja pierwsza wizyta w banku przebiegła bardzo sympatycznie, z zachowaniem warunków sanitarnych i dystansu. Do domu wróciłem szczerze zadowolony. Chcę raz jeszcze podkreślić wysoką,, profesjonalną jakość obsługi klienta, tak w czasie rozmowy telefonicznej, jak i w placówce bankowej.

PRZYJAZNA APTEKA

Spośród wielu aptek, których na rynku nie brakuje, często korzystam z placówki ZIKO. Apteka cieszy się sporym powodzeniem klientów, gdyż obsługa jest tutaj zawsze profesjonalna i życzliwa. To chyba jedyna apteka w mieście, gdzie zawsze jest otwartych kilka okienek kasowych. Nie ma problemu z realizacją recept, a gdy czegoś brakuje, personel stara się, by zamówić brakujące leki najpóźniej do odbioru na dzień następny. Apteka ZIKO jest zadbana, przestronna, dobrze oświetlona, z bardzo dobrą prezentacją lekarstw i wielu innych produktów kosmetycznych i leczniczych. Polecam zakupy w ZIKO.

Na stacji BP zawsze wzorowo

Tankowanie paliwa i drobne zakupy na stacji BP zawsze są przeze mnie pozytywnie oceniane. Jako stały klient tej stacji mogę stwierdzić, że obsługa jest tutaj życzliwa, sprawna i profesjonalna. Stacja paliw jest zadbana (nawet w sezonie zimowym), dobrze oświetlona i nowoczesna. Sklep jest dobrze zaopatrzony w podstawowe artykuły motoryzacyjne, spożywcze oraz prasę. Sprawnie działa też punkt Wild Bean Cafe, z którego też często i chętnie korzystam. Oprócz tankowania i zakupów klienci BP mogą zbierać punkty w programie lojalnościowym Payback, co dodatkowo mobilizuje do wybierania tej stacji na tankowanie paliwa. Polecam!

Pożyczka na Walentynki

Raz po raz zdarzają się w mBanku oferty pożyczek gotówkowych bez prowizji. Taka okazja pojawiła się w okresie Walentynek, jako kredyt walentynkowy. Udało mi się bezproblemowo skorzystać z tej formy pożyczki całkowicie online. Cały proces udzielenia pożyczki, po zalogowaniu się do mBanku, przebiegł bardzo sprawinie i szybko. Po wyrażeniu zainteresowania ofertą pokazał się kalkulator pożyczkowy, a następnie wniosek, który mogłem zaakceptować w bankowości internetowej. Cały proces udzielenia pożyczki trwał ok. 12 minut (od złożenia wniosku do wypłaty pożyczki na konto). Uważam, że taka oferta jest bardzo atrakcyjna dla klienta, tak ze względu na rodzaj oferowanego kredytu, przejrzyste warunki, łatwa komunikację z bankiem (mail i sms) oraz atrakcyjne oprocentowanie. Jestem stałym klientem mBanku od wielu lat i jestem całkowicie zadowolony z jakości obsługi klienta, tak przez infolinię, obsługę w placówkach, jak i ze względu na poprawne i sprawne działanie bankowości internetowej i aplikacji na telefon. Bezpiecznie, profesjonalnie, nowocześnie. Zdecydowanie polecam mBank!

Ocena z dnia: 14.02.2021
mBank Kontakt online

Lotto na Walentynki

Wprawdzie sieć Lotto nie zorganizowała specjalnych, walentynkowych zakładów, ale oferta gier i zdrapek jest od jakiegoś czasu wyjątkowo duża. Cieszy mnie, jako klienta, że nowe punkty Lotto są bardzo nowoczesne, przyjemnie urządzone, a w środku są dostępne stoliki dla graczy i różne udogodnienia. Moje zakupy gier i zdrapek przebiegły bardzo sprawnie, a pani z obsługi zaproponowała zdrapkowe nowości. Sporym udogodnieniem nowych punktów sprzedaży jest możliwość zapłaty kartą, co niestety, wciąż jeszcze jest rzadkością. Ogólnie jestem zadowolony z jakości obsługi w tym punkcie sprzedaży, przez co mogę go zdecydowanie polecić.

Dobre zakupy, przyjemna obsługa

Duży wybór produktów na Walentynki zaoferował supermarket Kaufland. Na specjalnych regałach wyeksponowano "miłosne" słodycze oraz zestawy kwiatowe. Zakupy w Kauflandzie prawie zawsze należą do udanych, bo sieć dba o klienta i jakość obsługi. Zadowolony byłem i tym razem, bo wybór produktów duży, ceny atrakcyjne, a obsługa przy ladach i przy kasach sprawna i uprzejma. Cieszy mnie to, że w Kauflandzie pojawiły się też kasy samoobsługowe, co znacznie skraca kolejki do pozostałych kas. Wygodny i pomocny dla klienta jest też punkt obsługi klienta, który zawsze służy wsparciem i pomocą. Zdecydowanie polecam zakupy w Kauflandzie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem