Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_NJfK

Fatalne obsługa zlecenia

Mimo bardzo pięknej biżuterii i dobrego podejścia do klienta przy zakupie miałem nieprzyjemność zdecydować się na usługę pomniejszenia wielkości pierścionka. Został on zakupiony w sklepie i usługa miała być bezpłatna , lecz panie nie mogły odczytać paragonu itd więc żeby nie robić problemu zgodziłem się na płatną usługę i tu zaczyna się "zabawa". Żaden z pracowników firmy nie jest zainteresowany przekazaniem informacji o realiacji zlecenia, ciągle ja jako zainteresowany muszę wymuszać informację , po upływie 2 miesięcy dowiaduję się , że pierścionek trafił już do serwisu i opuznienie to moja wina. Wiele różnych kłamst , na szczęście nagrywałem rozmowy więc mogę udokumentować jak było na prawdę. Nie wiem jeszcze jak się skońcy sprawa , ale na pewno nie polecam firmy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem