Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_OacF

Słaba jakość obsługi klienta

Podczas obslugi klienta w tym sklepie nie są przestrzegane jakiekolwiek kroki poprawnej obsługi Klienta. Podczas wejścia do sklepu brak pracownika przy stanowisku. Brak maseczki to nagminna sytuacja. Brak powitania klienta oraz pożegnania. Posiadam aplikacje zabka ale nikt w tym sklepie mnie o nią nie pyta. Sam wygląd sklepu pozostawia wiele do życzenia. Często Brak towaru na półkach oraz brudny sklep.

Słabe zainteresowanie Klientem

Sklep Mohito wydaje się jakby nie miał określonych standardów obsługi Klienta. Często spotykam się z brakiem kontaktu wzrokowego podczas rozpoczęcia obsługi. W obsłudze klienta i sprzedaży ważna jest sprzedaż komplementarna a tam właściwie to nie istnieje. Chłodna obsługa Klienta nie zachęca do dokonywania zakupów. Brak podziękowania za wizytę w sklepie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem