Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_QAXW

Zła obsługa

Po wejściu do sklepu rzuca sie w oczy panujący tam nieład. Podłoga jest brudna, brakuje wielu produktów na półkach. W sklepie Mila przy ulicy Stanisławskiego jest również nieuprzejma obsługa. Pani kasjerka jest nie miła i opryskliwa. Przy dodawaniu produktów na kasę miesza zakupy z poprzednimi zakupami innego klienta. Zakupiłam ciasto, które Pani spakowała mi w foliową reklamówkę zamiast opakować w papier, który leżał tuż obok. Za pewne już nie wrócę do tego sklepu.

Pomocna obsługa

Obsługa w Biedronce jest miła i pomocna. Robiąc zakupy potrzebowałam pomocy personelu sklepu w odnalezieniu 2 produktów. Pracownik od razu zajął się moim problemem i pomógł mi odszukać te produkty. Obsługa kasjerki również była miła i uprzejma. Kasjerka powitała mnie z uśmiechem i zaproponowała mi dołączenie do karty lojalnościowej. W sposób szybki i sprawny zostałam obsłużona i po zapłaceniu kasjerka podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie do sklepu. Produkty w sklepie były uporządkowane i nie brakowało świeżo upieczonego pieczywa i świeżych owoców i warzyw. Jedyną negatywną rzeczą był brak możliwości przejścia w jednej alejce, ponieważ pracownik sklepu rozpakowywał dostawę. Ogólnie oceniam pozytywnie sklep jak i jego pracowników.

Bardzo kompetentna obsługa

W salonie PLAY jest zachowana czystość, wszystko jest uporządkowane oraz konsultanci wyglądają schludnie. Czas oczekiwania w kolejce jest krótki i po 2 minutach konsultant już zaprosił mnie do stanowiska. Konsultanci są kompetentni, uprzejmi oraz pomocni. Konsultanci w sposób sprawny, szybki oraz zaangażowany oferują produkty firmy. W sposób pewny rozwiewają wątpliwości i pomagają w podjęciu decyzji. Dokładnie analizują problemy i proponują najlepsze rozwiązanie sytuacji. Bardzo dobrze oceniam obsługę, czystość w salonie PLAY.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem