Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_Qbk5

Obsługa w serwisie

Pracownicy powinni przejść badania laryngologiczne. Nie analizują tonacji dźwięków oraz barwy ,jakie przekazuje klient. Przejawiają wysokie mniemanie,o własnej pracy i chcą wieść prym nad klientem.Zapominają,że są tylko, i w tej chwili, małymi trybikami, w rękach systemu właściciela. Dzwonią do klienta, z dwugodzinnym wyprzedzeniem, o zakończonej procedurze naprawy.Klient przyjeżdża,ma czekać . Infant, pozostaje antoniczny, na twoje pytania- dodatkowego okresu oczekiwania, powodów braku odroczonego terminu płatności i ect.Knot milczy więc musisz go, karcić, rzucając pioruny. Smh Toruń, to odwierciedlenie szefa. Musi być taki jak oni.To on, ich werbuje. Zataczać kregi. Wyrugować z mapy koncernu hondy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem