Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_TpqA

Średnia obsługa, wiele rzeczy do poprawy.

Pierwszym problemem z jakim się spotkałam, było znalezienie miejsca na parkingu. Głównym problemem sklepu jest brak cen bądź ceny które nie zgadzają się z produktem. Kiedy przy kasie okazuje się, że produkt ma inną cenę, Pani Kasjerka udaje się na sklep w celu sprawdzenia, po czym można usłyszeć, że cena juz nieaktualna, ale nikt jej nie zmienił. Kolejny problem to zupełny brak wiedzy o asortymencie, gdzie co się znajduje, jakie promocje obowiązują, czy kwestia gratisów do zakupu danego produktu. Palety stojące w alejkach uniemożliwiające przejście. Brak asortymentu promocyjnego. Awaria lodówek chłodniczych która doprowadziło do wycieku wody. Wyschnięte wędliny oraz sery, zgnite owoce oraz warzywa. Brak zwrotów grzecznościowych. Ogromne kolejki, otwarta jedna kasa. Obsługa na niskim poziomie.

Obsługa na wysokim poziomie.

Przy wejściu do sklepu, pracownik przywitał mnie słowami "Dzień dobry". Ubranie firmowe w nienagannym stanie. Pracownik uśmiechnięty, pytał, czy w czymś może pomóc, nawiązywał kontakt wzrokowy oraz rzetelnie odpowiadał na zadane pytania. Sklep oraz obszar przed sklepem czysty i zadbany. Pełna dostępność asortymentu promocyjnego oraz produktów z kategorii Cafe (hotdogi zapiekanki, kawy). Duży wybór przekąsek typu kanapki jednodniowe, soki jednodniowe. Jedyny mankament to brak jabłek oraz bananów. Dział z warzywami dobrze zatowarowany. Podczas zakupów pracownik polecał produkty, wydał paragon. Podczas obsługi używał wyrażeń typu :"Dziękuję ", "Proszę ". Wychodząc ze sklepu, zostałam pożegnana słowami "Do widzenia, zapraszamy ponownie ". Obsługa na wysokim poziomie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem