Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_TvA3

Fachowa obsługa

szukałam prezentu dla niemowlaka i 4 latka - miałam wielki problem ze zdecydowaniem się na jedną rzecz! w tym sklepie jest chyba wszystko dla dzieci, wybór ogromny, ceny adekwatne do jakości no i bardzo fachowa obsługa. Jedyne zastrzeżenia mam co do układu produktów - wg mnie nie jest to logiczne rozstawienie produktów. Na pewno zjawię się tam ponownie kiedy będe szukac rzeczy dla dzieci.

zamawianie bez problemu

Często korzystam z tej strony/ aplikacji i naprawdę rzadko się zdarza, żeby był jakiś problem. Zamówienie szybko trafia do restauracji, z płatnością też nie ma problemu. Czasem informacja co do czasu realizacji zamówienia mija się z prawdą, ale to już wina restauracji.

Ocena z dnia: 04.09.2019
pyszne.pl Kontakt online

DRAMAT przez wielkie D

wiecznie urywa nam internet, a więc i telewizję. Dekoder beznadziejny, zanim załapie sygnał z pilota mijają wieki. Sporo razy mieliśmy awarię, a konsultanci z wielką łaską przyjmowali zgłoszenie i odpowiadali zawsze to samo "przyjedzie technik", który nigdy nie przejeżdżał! Nie polecam...

Ocena z dnia: 13.08.2019
Netia Oddział

Zwroty

to chyba jedyny sklep, gdzie można naprawdę szybko zwrócić zakupione produkty. Bez zbędnych pytań, papierków, drukowania paragonu.

mało pomocni pracownicy

poszukiwałam klapek i trafiłam do tego sklepu, bo często kupuję tam dobrej jakości obuwie. Znalazłam buty, których szukałam ale niestety ten fason nie pasował na moją stopę. Pracownik, który mnie obsługiwał bez problemu przynosił mi inne rozmiary butów, ale nie doradził i nie zaproponował innych klapek. Zero zaangażowania. Plusy za to yl uprzejmy, a w sklepie panował porządek

Ocena z dnia: 12.08.2019
Symbiosis Oddział

najlepsze kino

wygodne fotele, dużo miejsca, sprawna i sympatyczna obsługa. Do tego mają świetny program dla posiadaczy abonamentu - przedpremiery i zniżki na barze Polecam!

Ocena z dnia: 08.08.2019
Cinema City Oddział

szybko!

na badania umówiłam się tego samego dnia, nie było długiej kolejki, osoby pobierające materiał do badań były bardzo sympatyczne i życzliwe. Cała wizyta przebiegła bardzo szybko, a na wyniki badań czekałam dwa dni, albo i krócej. Polecam te laboratoria

Ocena z dnia: 07.08.2019
Diagnostyka Oddział

po strój kąpielowy tylko tam

od wielu lat stroję kapielowe kupuję tylko w calzedonii. Zawsze znajdę cos dla siebie, jest ogromny wybór i możliwość mieszania dołu stroju z górą. Do tego mają dobrą jakość i obsługę - kiedy nie ma mojego rozmariu Panie zawsze pomogą mi dobrać coś innego lub poszukają danej rzeczy w innych salonach.

Ocena z dnia: 05.08.2019
Calzedonia Oddział

obsługa na wysokim poziomie

w salonie jak zawsze był ruch, ale pracownice sobie radziły, każdy klient był obsługiwany na bieżąco. Zastanawiałam się nad zakupem torebki, ale nie byłam pewna więc poprosiłam od odłożenie - nie było problemu z rezerwacja torebki.

Bardzo miła obsługa

Ekspedientka bez problemu pomogła mi znaleźć odpowiedni rozmiar sukienki dla małej dziewczynki, a także chętnie opowiadała o aktualnym asortymencie. Do sukienki pomogła też dobrać inne ubrania. Bardzo sympatyczna i kulturalna obsługa!

super działająca aplikacja

dość często korzystam z aplikacji mbanku i musze przyznać, że naprawdę jest ona przyjazna użytkownikom, łatwa w obsłudze i przejrzysta. Strona też jest ok, ale zdecydowanie szybciej i łatwiej można wszystko załatwić z poziomu aplikacji.

Ocena z dnia: 23.07.2019
mBank Inna forma kontaktu

potrzebny remont

ciągle zmieniają ustawienia sprzętów na siłowni, dokupują nowe przyrządy, ale nikt nie weźmie się za szatnie i łazienki? Szafki nie działają, prysznice się rozpadają, a suszarki ledwo zipią. Może najwyższy czas na zmiany?

wieszaki z akcesoriami do wymiany

nie da się ta nic znaleźć....wieszaki i półki z akcesoriami są tak zawalone, a produkty pomieszane, że jak tylko to widzę to od razu sobie odpuszczam. Do tego jest tak bardzo mało miejsca i jak stoją dwie osoby to się robi dosłowni tłok, że nie można się nawet obrócić...

czas oczekiwania

burger jak burger, nic odkrywczego, jemy zdecydowanie lepsze w innych miejscach, ale do Pasibusa w outlecie zajeżdżamy kiedy jesteśmy w pobliżu i chwycił nas spory głód. Nie ukrywam, że często uda nam się tam zjeść posiłek w krótkim czasie i to jest główny powód naszych wizyt w tej restauracji. Ostartnio na przygotowanie zamówienia czekaliśmy ok 10 min, a ludzi nie było wcale mało. Za to wielki plus. Gorzej z uprzejmością osob przyjmujących i wydających zamówienie - rzadko trafi się im dobry dzień, kiedy są mili dla klientów.

nie widać żadnego pracownika

wpadłam na szybkie zakupy, chciałam kupić mały, tani czajnik. Myślałam, że pójdzie mi szybko, ale niestety co chwilę musiałam wybierać nowy czajnik, bo każdy który wpadł mi w oko na wystawie okazywał się ostatnim dostępnym produktem. Większość czajników to były po prostu wystawowe, prawie żadnego modelu nie znalazłam zapakowane. Spędziłam tam trochę czasu, ale nikt z obsługi nie pofatygował się, żeby mi pomóc. Szkoda, bo na pewno wyszłabym ze sklepu bardziej zadowolona i przede wszystkim szybciej.

czułam sie trochę nieswojo

akurat kiedy weszłam do sklepu, dwie pracownice były na zmianie. Poszukiwałam konkretnego stanika, więc od razu zapytałam czy jest dostępny w moim rozmiarze. Jedna z Pań była bardzo uprzejma i od razu zaczęła szukać, natomiast ta druga, bardzo wyniosła, zaczęła dopytywać o który produkt dokładnie mi chodzi. Okazało się, że są dostępne dwa rodzaje staników, o czym dowiedziałam się właśnie od tej drugiej Pani. Tu faktycznie okazała się pomocna, ale potem zaczęła pouczać pracownicę, z którą na początku nawiązałam kontakt. Było dość nieuprzejma i oschła. finalnie nie zrobiłam tam zakupów, wolę iść do innego sklepu.

prawie fachowa obsługa

wybrałam się do tej apteki, aby wykupić lek na receptę, ale też po poradę ponieważ nie byłam pewna co do przepisanego mi leku. Farmaceutka nie wiedziała za dużo o leku, który wypisał mi lekarz, twierdziła, że nikt w ostatnim czasie nie skarżył się na ten lek i cięzko jej coś doradzić. Ja jednak zrezygnowałam z zakupu tej konkretnej maści i poprosiłam o inną, którą wcześniej stosowałam. W tym temacie nie było już problemu. Nawet zaoferowano mi zmiennik tej maści, która ma mniejszą pojemność i również niższą cenę. Z reguły spotykam w tej aptece bardziej chętnych do pomocy i mających więcej do powiedzenia farmaceutów, ale nie mogę powiedzieć że obsługa była zła.

zawsze może być lepiej

Pani pracując na stoisku mięsnym, nie ma chyba zegarka ani poczuci czasu. Widzi, że zbiera się kolejka to zamiast zając się klientami, to skanowała paczki kurczaków (?). Na pewno nie była to praca, którą musiała wykonać na już, ponieważ kiedy zebrało się jeszcze więcej ludzi, przestała to robić. Pani była nieuprzejma i niezbyt chętna do pracy. Może miała gorszy dzień?

szybka obsługa

kolejka do Mc Drive była bardzo duża, ale na szczęście szybko to szło, ponieważ osoba przyjmująca zamówienia bardzo sprawnie to robiła, a pozostała część obsługi równie szybko wydawała zamówienia. Do tego byli bardzo uprzejmi.

w porządku, ale za mało obsługi

Leroy jak każdy inny, ale ma zdecydowanie mniej widocznych pracowników niż choćby sklep na granicznej. Jestem przyzwyczajona do układu produktów w innej lokalizacji, więc ciężko było mi na początku cokolwiek znaleźć, ale jak już udało mi się trafić na pracownika to bez problemu pomógł mi dojść do właściwej alejki. W kasie obsługa była bardzo sprawna, a sam sklep był czysty. Jest to bardzo duży sklep, więc nawet przy takiej dużej ilości na dziś, nie było problemu żeby poruszać się pomiędzy alejkami.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem