Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_WU3n

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez pracownika sklepu. Pracownicy byli ubrani schludnie, zapewne zgodnie z dres kodem sklepu (o czym świadczą ich identyczne ubrania), każdy z obsługujących pracowników posiadał identyfikator. Po wejściu wzięłam koszyk, koszyki były ułożone jeden na drugim, wyglądało to estetycznie. Na półkach panował porządek, ubrania na stojakach były ułożone w kostkę. Po podejściu do kasy, zostałam przywitana uśmiechem przez kasjerkę, zapytała czy doliczyć reklamówke. Na koniec zaproponowała mi dodatkowy produkt który w tym dniu był w promocji. Na koniec rozmowy usłyszałam: "Dziękuję i zapraszam ponownie".

Wizyta w placówce ...

Wizyta w placówce odbyła się 25-8-2021. Po wejściu do placówki zauważyłam dużą kolejkę, od wejścia przywitał mnie koordynator kierując do mnie pytanie: "Przepraszam, jak możemy pomóc?" Poinformowałam o celu mojej wizyty, poproszono mnie aby poczekała w kolejce. W palcówce było czysto, była wydzielona strefa oczekiwania klientów, co znacznie ułatwiało dyskrecje prowadzonych rozmów. Każdy z pracowników posiadał identyfikator, oraz ubrany był schludnie zapewne zgodnie z dres kodem banku (na co wskazuje identyczny ubiór wszystkich osób przebywających w placówce). Na sali oczekiwania była włączona klimatyzacja, co w ciepły letni dzień było przyjemnie odczuwalne. Podłoga pokryta wykładziną była czysta. Zostałam poproszona do odzielnego pokoju obsługi, ponieważ nie wykonywałam transkacji kasowych. Pracownik zaprosił mnie do pokoju, wstał na powitanie, po czym przedstawił się z imienia i nazwiska oraz użył zwrotu "W czym mogę pomoc?" Sprawnie rozwiązał mój problem, poinformował mnie z jakiego powodu wyniknął posiadał dużą wiedzę w zakresie obsługi oraz technicznego funkcjonowania systemu. Nie padła natomiast żadna oferta sprzedażowa. Mimo, że posiadałam odpowiednią kwotę środków na koncie ROR, nie zaproponowano mi nawet standordowej lokaty. Pracownik jedynie poinformował mnie, że posiadam rachunek z opłatą i mogę go zmienić co wiąże się ze zmianą nr. rachunku, gdy powiedziała, że to wymaga zbyt dużo działań z mojej strony stwierdził jedynie "rozumiem". Na koniec rozmowy padło pytanie: "Czy mogę jeszcze w czymś pomoc", Pracownik również podziękował za wizytę i zaprosił ponownie. W placówce czułam się dobrze, od wejścia byłam zauważona i "zaopiekowana", nie czekałam długo na obsługę ok 7 min, (kolejka była do obsługi kasowej). W pokoju obsługi również czułam się dobrze, pracownik był miły i wyczerpująco odpowiadał na wszystkie mojej pytania. Ze względu na moje doświadczenie pracy na podobnym stanowisku byłam zaskoczona, że nie padła oferta sprzedażowa i nawet delikatnie próbowałam ją incjować, pracownik jednak dalej nie pociągnął tematu. Zaznaczyła jedynie 4 gwiazdki ponieważ dla mnie nieodzownym elementem pracy pracownika badnku jest przedstawienie klientowi oferty sprzedażowej.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem