Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_XvWJ

Aby jak najszybciej podpisać umowę...

Podczas ostatniej wizyty w salonie Cyfrowego Polsatu obsługa tutejszego punktu bardzo mnie rozczarowała swoim zachowaniem, mianowicie korzystałem zawsze z usług dostępu do kanałów TV u innego operatora jednak postanowiłem zmienić dostawcę i udałem się do Cyfrowego Polsatu w Lidzbarku Warmińskim nie znając oferty oraz zakresu kanałów obejmujących abonament zapytałem grzecznie co dokładnie składa się na wysokość abonamentu miesięcznego, mając na myśli ilość programów, jakie programy TV są dostępne a jakie zablokowane myśląc, że dowiem się wszystkiego pozostałem w błędzie, mianowicie na moje pytania celem poznania szczegółów oferty pracownik zareagował wręcz olewająco na moje pytanie z ironicznym uśmiechem na twarzy, zadając proste pytanie pracownik odpowiadał w sposób bardzo nieprzyjemny, zamiast przyciągnąć do siebie Klienta i wykazać się odrobiną zaangażowania i chęci pomocy w niejasnych kwestiach obsługa podchodzi bardzo ogólnie oraz schematycznie, bez szczegółowych wyjaśnień dążą tylko do podpisania umowy w jak najszybszy sposób "po łebkach". Zdecydowanie nie polecam! Rekomenduję wybrać się do innego salonu.

W dziejszych czasach naprawdę rzadkość!

Podczas ostatniej próby skontaktowania się z infolinią operatora T-Mobile zostałem bardzo miłe zaskoczony, mianowicie wykonałem kontakt późnym popołudniem przez telefon usłyszałem informację że czas oczekiwania się przedłuży i czekałem uwaga... dosłownie 15 sekund, pełen szacunek za profesjonalne podejście do Klienta i zaangażowanie pracownika infolinii który bardzo sprawnie pomógł mi i odpowiedział na zadane pytania, z doświadczenia inne infolinie lubią „przeciągnąć” czas oczekiwania T-Mobile zasługuje na medal. Oby tak dalej!

Ocena z dnia: 16.07.2019
T-Mobile Infolinia

Sklep niczym reprezentacyjny.

Kolejny raz z rzędu odwiedzam supermarket LIDL w Lidzbarku Warmińskim, porównując do innych sklepów tego typu muszę przyznać, że ten wywarł na mnie ogromne wrażenie, kiedy przejazdem dokonuję zakupów w sklepie zawsze jest czysto, na regałach nie zalegają puste kartony czy papierki, alejki sklepowe są szerokie i przejezdne (w innych sklepach często są zablokowane przez palety z towarem), Panie obsługujące na bieżąco układają artykuły przemysłowe. Pół gwiazdki mniej za częste luki towarowe na stanowisku z warzywami i owocami.

Reasumując jednym słowem - KATASTROFA

Rozpoczynając współpracę z firmą Alcar byłem pewien, że dobrze trafiłem zaangażowanie i pomoc pracowników w doborze pojazdu i finalizacji zakupu była wręcz niebywała. Schody zaczęły się po wyjechaniu z salonu. Serwis mechaniczny (mam w swoim spisie 7 różnych numerów) jeżeli chodzi o kwestię dodzwonienia się radziłbym zapomnieć, kilka dni prób połączenia się z pracownikiem zakończyło się fiaskiem. Jedyna opcja kontaktu to prawdopodobnie facebook, auto które było oddane na gwarancję, po "naprawie" stało się jeszcze gorsze pomimo zapewnień, że usterka została usunięta rzeczywistość pokazała kłamstewka. Nie polecam! Zachowanie co najmniej nieprofesjonalne jak na punkt, który w nazwie ma autoryzowany.

Ocena z dnia: 26.06.2019
Alcar Oddział

Zaanagażowanie w obsługę na 100%

Z całego serca mogę polecić korzystanie z usług ING Banku Śląskiego, jako jeden z nielicznych banków nie stosuje "nękania telefonicznego" z ofertami pożyczek. Podczas mojej wizyty w oddziale w Olsztynie obsługiwała mnie bardzo kompetentna Pani, która sprawnie i szybko pomogła mi skonsolidować pożyczki wyjaśniając krok po kroku wszystkie koszty od prowizji po oprocentowanie i RRSO.

Ocena z dnia: 26.06.2019
ING Bank Śląski Inna forma kontaktu

Puste regały, mało pracowników

Podczas ostatniej wizyty w Tesco Dobre Miasto, zauważyłem, że coraz częstszym zjawiskiem jest brak towaru na półkach. Pomimo, że w sklepie było trochę Klientów, otwarta była tylko jedna kasa (w kolejce stało 8-9 osób). Plus dla pracownika sklepu, który pomógł mi znaleźć produkt, którego szukałem. W sklepie dosyć czysto i ładnie unoszący się zapach pieczywa.

Ocena z dnia: 17.06.2019
Tesco Inna forma kontaktu

Czysto, jasno, szybko

Podczas ostatnich zakupów w drogerii Rossmann byłem miło zaskoczony porządkiem jaki panuje w sklepie. Na regałach czysto, w sklepie bardzo jasne oświetlenie, pomimo 3 osób czekających w kolejce, po chwili inna kasjerka otworzyła kolejną kasę, żeby szybciej obsłużyć Klientów czekających w kolejce. Zabieram 0,5 gwiazdki ponieważ brakowało mi uśmiechu i takiej sympatii dla klientów, Pani kasjerka u której płaciłem miała smutną, przytłaczającą minę - być może taki dzień. Ogólnie zakupy bardzo polecam.

Ocena z dnia: 14.06.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Konkretnie i rzetelnie

W ubiegłym miesiącu udałem się do salonu Play w Bartoszycach żeby zawrzeć umowę na zakup telefonu oraz abonamentu. Efekt? Wyszedłem z telefonem i abonamentem oraz internetem do domu. W salonie nie było żadnego Klienta, kiedy zamknąłem drzwi od salonu, wstał jeden z konsultantów i zaprosił mnie do stanowiska i poprosił żebym usiadł pytając: w czym mogę pomóc?” Opowiedziałem jakiego produktu oczekuję i Pani konsultant rozpoczęła prezentację oferty zaczynając od pytania czy jestem już klientem sieci Play. Odpowiedziałem, że nie i poinformowałem ze posiadam numer u innego operatora, wówczas Pani zapytała mnie czy nie chciałbym przenieść numeru (bez zmiany numeru - pozostając przy tym samym). Nie dając jednoznacznej odpowiedzi poprosiłem l przedstawienie szczegółowej oferty oraz cennik, została ona zaprezentowana na podstawie ulotki. Zostałem zapytany czy posiadam internet domowy, na pytanie jakie ma to znaczenie, dostałem informację, że w przypadku „dołączenia” takiego produktu będzie możliwe przygotowanie korzystniejszej oferty. Zgodziłem się a sympatyczna Pani opowiedziała mi o samych zaletach oferty na moje pytanie czy są jakieś „haczyki” otrzymałem informację zwrotną, że nie - oferta jest rzetelna i nie posiada ukrytych kosztów. Zostałem poinformowany o opłatach dodatkowych m.in. Opłacie za aktywację numeru oraz opłaty za urządzenie. Zadałem kilka pytań na temat oferty i na każde dostałem wystarczającą odpowiedź. Polecam ww salon i kompetencję i znajomość produktów Pani konsultant. Postanowiłem zawrzeć umowę na telefon oraz internet domowy, dostając w prezencie maskotkę ;) w salonie unosił się ładny zapach a pomieszczenie było schludne i czyste.

Ocena z dnia: 13.06.2019
Play Inna forma kontaktu

Nieład i przykry zapach w sklepie.

Podczas ostatniej wizyty w supermarkecie Biedronka, na samym wejściu "przywitał" mnie bardzo nieprzyjemny zapach - rozciągający się po niemalże całym sklepie, przypominający psujący się nabiał. W sklepie panował nieład organizacyjny oraz samo ułożenie produktów na półkach rażąco odbiegało on norm. Przemieszczając się między regałami z wózkiem musiałem zawrócić i się cofnąć, ponieważ na końcu alejki z produktami stała ogromna paleta z produktami uniemożliwiająca dalsze przejście. Obok nie było pracownika, który układał towar - paleta po prostu zablokowała wyjście z regału. Przykry zapach zrobił się bardzo intensywny w lodówkach w okolicach nabiału (twarogi, jogurty) był wręcz nie do zniesienia, był na tyle rażący, że postanowiłem opuścić sklep wstrzymując oddech. W sklepie bardzo dużo towaru na alejkach, na półkach wszystko porozwalane, puste kartony, a nawet zgniłe pomarańcze i wręcz pomarańczowo-brązowa sałata lodowa.

Długi czas oczekiwania, brak kompetencji

W ostatnim czasie zadzwoniłem na infolinię Banku Pekao, żeby zapytać o możliwość dokonywania wpłat gotówkowych w bankomatach (wpłatomatach) innego banku. Na połączenie z konsultantem czekałem 13 minut, odebrał młody mężczyzna,. który na każde moje pytanie prosił o zaczekanie chwili, żeby mógł sprawdzić tą informację. Moje pytanie dotyczyło czy mógłbym dokonać wpłaty gotówki we wpłatomacie innego banku, konsultant poprosił mnie, żebym poczekał "sekundę", ponieważ musi sprawdzić tą informację - nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt że na odpowiedź czekałem około 3 minut, zostałem poinformowany, że jest taka możliwość, kiedy zapytałem o koszt, znowu usłyszałem, że mam poczekać - rozmowa przeciągała się w niepotrzebne minuty, na każde pytanie dotyczące wpłatomatu, konsultant nie był w stanie mi odpowiedzieć bez konsultacji lub sprawdzenia. Na 3 pytaniu, się poddałem i rozłączyłem - tego typu pracownik nie powinien być dopuszczony do obsługi Klienta, miał ewidentny brak wiedzy. Straciłem 20 minut na rozmowy i dowiedziałem się tylko, że mogę a koszt zależy od banku, w którym gotówkę wpłacam.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem