Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_YsLB

Skandal i brak jakości

Ostrzegam wszystkich przed działem obsługi smyk. Dno i całkowity brak jakości skandal!!!! Paniusie tam pracujące Nic nie mogą Nic nie potrafią itd I sedno ich odpowiedzi.... Musical sobie jakoś radzić Dotyczy fotelika dziecięcego BabySafe który po trzech miesiącach od zakupu zaczyna piszczeć latać zadanie wymiana na nowy. Wraca po +/- usterka jeszcze większą. Następuje czas covidowych zamknięć i braku możliwości zwrotu. Zgadzam temat wielokrotnie do infolini i Echo bo sklepy po zamykane. Na pytanie jak mam wodzie dziecko.... Trzeba sobie radzić jakoś i czekać na otwarcie sklepów. Skandal

Ocena z dnia: 15.01.2021
Smyk Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem