Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_aEJG

To nie ma nic związanego z prawdziwą dobrą karczmą!

Stanowczo odradzam wizyty w Karczmie Bida w Bolesławcu. Po pierwsze w większość dni napotkamy kolejki przed wejściem, które powodują, że na stolik możemy czekać naprawdę dużo czasu. Wybór co prawda jest spory, a podawane porcje są ogromne, natomiast ta restauracja idzie na ilość a nie jakość. Jedzenie było zimne, niesmaczne, smakowało jak odgrzewane 25 raz, bardzo tłuste. Obsługa również traktuje klientów ilościowo i kieruje się zasadą, że przy takim "przemiale" klientów nie warto się starać, bo i tak zaraz przyjdą kolejni. To miejsce nie ma nic wspólnego z dobrą, prawdziwą karczmą. Wystrój sam w sobie jest w porządku, miejsce duże i przestronne, natomiast jest bardzo ciemne przez co nie możemy liczyć na przyjemnie spędzony czas z rodziną, a dodatkowo łazienki wyglądają, jakby były rzadko sprzątane i nieprzyjemnie pachną. Nie polecam tego miejsca.

Obsługa zależna od personelu na zmianie.

Jakość obsługi klienta podczas wizyty w Lidlu przy ul. Grunwaldzkiej w Jaworznie jest uzależniona od personelu będącego obecnie na zmianie- robię tam zakupy dosyć regularnie i czasami trafiam na bardzo miłą obsługę, niektórzy pracownicy są uśmiechnięci, kulturalni, pomocni, zawsze powitają oraz doradzą, podczas kasowania zakupów są uprzejmi, ale niektórzy pracownicy traktują klienta jak wroga, który przyszedł zrobić im zakupy na złość. Poza tym sklep jest bardzo dobrze wyposażony, wszędzie panuje porządek poza strefą obok warzyw- tam często wiele kartonów i opakowań jest zostawionych "pod nogami" klientów, jednak reszta działów wizualnie wygląda bez zarzutów.

Obsługa nastawiona na sprzedaż, a nie wymagania klienta!

Jakość obsługi klienta pozostawia w tym salonie wiele do życzenia. Jako abonament sieci Orange przy okazji kończącej się umowy chciałam ją przedłużyć w salonie. Niestety spotkałam się z niemiłym i nieprofesjonalnym potraktowaniem klienta. Sprzedawca proponował niekorzystne oferty, a na pytania czy możliwe są niższe koszty przedłużenia umowy zgodnie np. z reklamą w TV w arogancki sposób odmawiał lub wykręcał się od odpowiedzi, a na prośbę np. wytłumaczenia niezrozumiałych kwestii odpowiadał niechętnie i nerwowym tonem. Obsługa nastawiona jest tam wyłącznie na własny interes, a nie słucha preferencji klienta. Ponadto naciskają na klienta i wywierają na nim niekomfortową presję, na zasadzie " ta oferta lub żadna inna". Nie jestem zadowolona z jakości obsługi w tym salonie, jest na niskim poziomie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem