Sklep błędnie zaadresował wysyłkę i od prawie 2 miesięcy nie mogę doczekać się kuriera. Sklep przestał odpowiadać na moje pytania.
OD ponad miesiąca wożą moją przesyłkę po kraju i nie mogą dostarczyć. Kilkakrotnie pisałem do nich z formularza kontaktowego ale ani razu nie odpisali. Maja w gdzieś klientów i nigdy nie skorzystam z nich usług i każdemu odradzam
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomagamy konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom - w poprawie jakości obsługi.
Copyright © 2018 Grupa VSC. Design by +coal.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem