Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_dVr4

Totalna porażka

Pobyt w oddziale banku to totalna porażka. Mimo kilku otwartych okienek kasowych, kolejka posuwała się bardzo powoli. Obsługujące panie swoje czynności wykonywały bardzo powoli, bez spiny i na zasadzie: mam gdzieś kolejkę. Jedna z pań podczas obsługi prowadziła prywatne rozmowy, opowieści które wydłużyły stanowczo obsługę. Wizyta w banku nie należała do przyjemnych, chociaż było komfortowo, bo upał na zewnątrz, a tu włączona klimatyzacja.

Bardzo pozytywnie

Z czystym sumieniem mogę polecić konsultanta w sieci Play. Po pierwsze - pan miał bardzo miły i sympatyczny głos. 2 - wiedziałam z kim rozmawiam, bo przedstawił się z imienia i nazwiska, mówił powoli. 3 - nie recytował utartych formułek, nie przerywał i nie był namolny. Sprawa z jaką dzwoniłam została załatwiona pozytywnie. Miałam wrażenie, że pracownik lubi swoją pracę, nie jest tam za karę. Osoba na odpowiednim miejscu.

Ocena z dnia: 10.09.2019
Play Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem