Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_fJu1

Sklep przeciętny, ma swoje zalety

Zaletą sklepu jest spory wybór asortymentu przy niewielkiej powierzchni. Można szybko zrobić zakupy i się zbytnio nie nabiegać. Zaraz przy wejściu są warzywa i owoce, niestety zdarzają się czasem przyschnięte. Często spotykam przemrożone ananasy lub melony, nie powinno to mieć miejsca, bo taki owoc nie nadaje się do spożycia. Kilka razy były totalnie omdlałe mango w wysokiej cenie, można przecenić i towar na pewno ktoś by kupił. Klient sam waży owoce i warzywa. Musi to zrobić, bo jeśli zapomni to przy kasie obsługa "karze" się wrócić i to zrobić, Jest to dość irytujące dla samego klienta jak również dla innych czekających w kolejce. Podobnie jest z innymi towarami, jeśli jest przykładowo uszkodzony kod kreskowy to klient jest wysyłany na sklep, "obsługa nie ma czasu" tego zrobić. Fajne stoisko z eko produktami, duży wybór, przystępne ceny. Na stoisku nabiałowym można spotkać produkty po terminie ważności bądź uszkodzone, zwrócenie uwagi personelowi o tym fakcie nie napawa ich uprzejmością, nie usłyszałam zwykłego dziękuję za tak istotną informację. Stoisko mięsne, wędlin i serów. Tu niestety często brak obsługi ponieważ przebywają na magazynach. Zazwyczaj mało kto tu kupuje bo o świeżość tego towaru tu bardzo trudno. Nie polecam. Największa bolączka tego sklepu. Ogólnie produkty na półkach ładnie poukładane, czasem można spotkać "porzucone" towary lub uszkodzone. Nie jest to nagminne ale się zdarza. Ceny są bardzo przystępne. Kasy. Kas jest wystarczająco dużo ale często za mało jest ich otwartych. Czasem powstają tu długie kolejki. Są kasy samoobsługowe, nie zawsze działają, są awaryjne, często nieczynne. Awaryjność tych kas jest dla klienta irytująca bo albo utknie z jakimś towarem tam, kasa nie go "puścić" albo w ogóle te kasy nie są czynne, a liczył na to, że zrobi szybki zakup, a tu niespodzianka, jednak trzeba stać w kolejce do zwykłych kas. Obsługa klienta jest na poziomie zadawalającym, mogłaby być lepsza. Personel zabiegany, widać, że nie ma czasu, nie wyrabia się z nadmiarem pracy i obowiązku. Braki w personelu bezpośrednio rzutują na jakość obsługi.

Bardzo przyjazny sklep, wysoka jakość towaru

Wchodząc do sklepu poczujemy zapach pieczonego świeżego pieczywa lub słodkich francuskich rarytasów. Na pierwszym planie, zaraz przy wejściu, widzimy kolorową obfitość warzyw i owoców. Górne lustro podwaja ten widok, jest po prostu pięknie. Owoce i warzywa świeże i soczyste. Nie ma możliwości znaleźć coś nadpsutego czy zaschniętego. Personel bardzo dba o to stanowisko, jakby było oczkiem w głowie, ślicznie zawsze poukładane. Wręcz mistrzostwo świata. Niestety marchew i ogórki są moczone w wodzie przed wystawieniem, wyglądają pięknie ale kosztem jakości, ponieważ z powodu moczenia później szybko się psują. Czasem trudno znaleźć cenę niektórych owoców ale personel chętnie i szybko pomaga. Tuż przy wejściu małe stoisko z aktualnymi promocjami, sezonowymi produktami. Klienci chętnie zatrzymują sie w tym miejscu. W dalszej części sklepu towar na półkach ładnie poukładany, widok schludny, ład. Widoczne promocje. Podoba mi się informacja dla klientów w postaci "zamówiliśmy za dużo towaru, teraz towar w niższej cenie", szczerość. Nie ma promocji na tzw. "koniec terminu ważności" co świadczy o szacunku dla klienta. Stoisko z mięsem. Mięso zawsze świeże, soczyste, nie ma "wyschniętego" mięsa. Ładnie poukładane, obsługa życzliwa, możliwość mielenia również mięsa drobiowego. Codziennie świeże dostawy. Nie ma mięsa z "wczoraj". W każdą środę dostawy świeżych ryb, ceny dość wysokie ale jakość dobra, klient ma towar z górnej półki. Stoisko z wędlinami i serami. Bardzo duży wybór towaru. Obsługa chętnie informuje o składzie, doradza jeśli zostanie o to poproszona. Na blacie i krajalnicach panuje ład i porządek na bieżąco pilnowany. Klient nie otrzymuje skrawków, te są pakowane do pudełek i sprzedawane w atrakcyjnej cenie np. dla pieska. Klienci chętnie z tej opcji korzystają. Pieczywo. Bardzo duży wybór pieczywa, codziennie świeże. Możliwość szybkiego pokrojenia przez obsługę, również nie ma kłopotu z informacją o składzie czy cierpliwym doradzeniu klientowi. Niestety blat roboczy w tym miejscu jest mały i świeżo pokrojone pieczywo dosłownie leży "pod nosami" oczekujących klientów w kolejce. Każde kichnięcie, kaszel czy ekspresyjna mowa nad rozłożonym pieczywem wydaje się dość niehigieniczna. I to jest w mojej ocenie największa bolączka tego sklepu. Kasy Kas jest wystraczająco dużo, ilość otwieranych kas jest dostosowana do natężenia ruchu. Obsługa bardzo szybka i przyjemna. Dużą zaletą tego sklepu przyjemna atmosfera wśród personelu, to widać i czuć, że się lubią wzajemnie i że lubią swoją pracę. Ponadto w przypadku trudnego klienta, pretensjonalnego, potrafią zachować spokój i sprawy załatwić na jego korzyść. Ceny są trochę wyższe niż w innych sklepach ale jakość produktów i obsługi, rekompensuje to w zupełności.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem