Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_g8gG

Tragedia

Mało jest rzeczy, które można wymienić na plus, jeśli chodzi o sieć sklepów Biedronka. Oczywiście według mojej opinii nie jest to wina pracowników (których jest zwyczajnie za mało) lecz pracodawcy, który na to pozwala. Stały brak cen, bałagan, długie kolejki do kasy, zaczynają wprowadzać bardzo nerwową atmosferę. Dziwię się, że ludzie jeszcze się nie odwrócili od tej sieci sklepów.

Polecam

W te wakacje razem z mężem postanowiliśmy wybrać się na Chorwację. Za nim wyjechaliśmy, musieliśmu przelać zaliczkę w celu rezerwacji apartamentu. Co po czasie okazało się dużym wyzwaniem. Była to nasza pierwsza płatność zagraniczna, w której ważna jest waluta oraz numer IBAN. W związku z dodatkową blokadą nie mogliśmy poczynić dalszych kroków. Pan, z którym rozmawialiśmy krok po kroku instruował co trzeba wybrać, aby zadziałało. I udało się! Szybka fachowa pomoc. Minusem był czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

Sprawa rozwiązana ekspresowo!

Robiąc zakupy stacjonarnie w Drogerii Hebe zostałam poinformowana, że otrzymam do wykorzystania bon w ciągu sześciu tygodni. Mija drugi miesiąc a bonu jak nie było, tak nie ma. W związku z tym udałam się do drogerii, aby wyjaśnić sytuację. Pani z obsługi poinformowała mnie, że muszę skontaktować się z infolinią. Według instrukcji, zadzwoniłam, czas oczekiwania długi, ale udało się. Podałam numer karty lojalnościowej i uzyskałam zaległy bon. Pani, która ze mną rozmawiała była bardzo miła i kompetentna. Minusy: koszty połączenia (szkoda, że nie można załatwić tego szybciej, np. już z poziomu sklepu) oraz czas oczekiwania, zanim połączę się z konsultantem.

Ocena z dnia: 28.12.2018
Hebe Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem