Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_gqRi

Niemiła obsługa

Radzę właścicielowi zadbać o kulturę osobistą pracowników. Problem z niemiłą obsługą jak widzę nie zmienia się, pani która umawia wizyty przez telefon, nie daje dojść do słowa, przerywa, mówi wyuczoną formułkę, mimo że pacjent stara się coś powiedzieć - nie daje dopóki sama nie skończy, mimo że wyraźne słyszy, że po drugiej stronie słuchawki ktoś ma pytania - Na które w końcu odpowiada z pretensjami i można mieć wrażenie że robi to z wielkiej łaski. Nie takiej obsługi się spodziewam.

Ocena z dnia: 11.12.2018
Life - Med Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem