Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_h4hB

To wy jesteście dla klienta, a nie odwrotnie!

Zakupiłem uw tej firmie smartwatcha, który okazał się wadliwy( zdarza się). Problem zaczął się w momencie relkamacji. Wysłałem do paczkomatu, ale z adresem firmy i tu ... niespodzianka. Państwu się nie chce odbierać przesyłek z paczkomatu ( i tu pierwsze podejrzenie o...?). W informacji o warunkach reklamacji zapomniano ( z pewnością przez roztargnienie, a może nie...) napisać, że nie odbierają z paczkomatów. Strach pomyśleć, gdybym wysłał kurierem X, też z pewnością by nie przyjęli, bo przyjmują od kuriera Y. Mało to śmieszne, ale wiem, że to ostatnie zakupy u nich i innych też przestrzegam. Teraz muszę czekać na zwrot przesyłki i ponieść drugi raz koszty wysyłki, inną firmą. Fatalnie.

Nadal beznadzieja!

Zmuszony byłem w tym roku ponownie skorzystać z kalendarzy tej firmy i jak w latach ubiegłych... schody...!. Po raz kolejny zmienili siedzibę na jakąś wieś, gdzie nikt, nawet Pani sołtys o nich nie słyszał. Jeden numer telefonu,, którego nikt nie odbiera, bo i po co? Z łezką w oku wspominam firmę Quo Vadis, jej na najwyższym poziomie kalendarze. Demargo poziomem swoich wyrobów sięga najwyżej pięt poprzedniczki, nie dba o kontakt z klientami, o propozycji rabatu nie wspomnę ( a kupuję kalendarze od 16 lat). Na szczęście sporo czasu do końca roku, więc zdążę znaleźć alternatywne źródło. Nie Polecam!

Ocena z dnia: 09.01.2020
Demargo Kontakt online

Grzech nie wrócić!

Miałem przyjemność spędzić wraz z małżonką sylwestra w ośrodku Fala 1 w Łazach koło Mielna. Było wszystko SUPERRRR!!!! Pani manager ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)) aktywna i pomocna przez cały czas, Państwo Kelnerzy uwijali się jak w ukropie, żeby cały czas wymieniać talerze, sztućce, szklanki itp. Miła, grzeczna Pani Animatorka, sprawująca opiekę nad dziećmi. Ktoś powie, że to wszystko to standard. Może, ale nie zawsze na takim poziomie. Nie sposób też pominąć DJ i Panów Barmanów. Szacun i dzięki dla wszystkich zaangażowanych w organizację i realizację imprezy. Za rok też tam pojadę.

Herbata i kawa płatna!!!

Po raz trzeci z rzędu byłem z małżonką na zabawie andrzejkowej w Muzie. Atmosfera miła, przedstawienie ( słabiutkie..., ale nie o nie tu chodzi...), później tańce do nocy, jedzenie też ok, zimne napoje podłe. W pewnym momencie, jak to w życiu, człowiekowi zachciało się herbaty, ciepłej. Zawsze był podgrzewacz , człek mógł sobie zrobić, a teraz nie... Pytam więc pani mającej salę na oku, czy ciepłe napoje są dodatkowo płatne, tak żartobliwie zapytałem. I tu zdziwienie, bo ona potwierdza. Trochę to trąci... W przyszłym roku poszukam innego miejsca, a właścicielowi, panu Jarosławowi donoszę, że nie tylko mnie się takie postępowanie nie widzi...

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 03.11.2019
IKEA Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 03.11.2019
PEPCO Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 02.11.2019
PGNiG Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 01.11.2019
LIDL Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 01.11.2019
JULA Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 30.10.2019
TAURON Inna forma kontaktu

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Groszek Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Klient to nie intruz! Powinniście o tym wiedzieć!

Miałem ostatnio wątpliwą przyjemność być w tym serwisie na akcji serwisowej. Pięć osób przy stanowiskach, dwie obsługują. Dwie panienki chyba dla wystroju i gość z kucykiem , też nie wiadomo po co. Dwóch młodych chłopaków jedynie obsługiwało. Zrobiłem nawet zdjęcie, ale nikt się nawet nie zainteresował. Po odebraniu auta, musiałem się dwa razy zapytać, co było zrobione. Młodzieniec poinformował mnie, że dokładnie to, co w akcji serwisowej. Widząc, że nie odpuszczam, w końcu powiedział, że poduszka powietrzna( no, nic warta błahostka!). Miałem okazję ocenić wysoko ów serwis za pracę Pana z działu części, za to tym razem określę to słowem "beznadzieja". Pan właściciel powinien się przyjrzeć swoim pracownikom, bo ja byłem tam po raz ostatni i moim znajomym też odradzę to miejsce.

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 25.10.2019
ABC Inna forma kontaktu

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Lewiatan Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Kaufland Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 24.10.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 23.10.2019
Tesco Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 23.10.2019
Castorama Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 20.10.2019
OBI Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem