Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_h4hB

Słabo!!!

Smutno, pusto, śmierdzi. Największym plusem są kasy samoobsługowe. Poza tym plusów brak. Nie polecam.

Jest, bo jest...

Spośród pozostałych sklepów tej sieci, ten wyróżnia się tym, że jest nijaki. Obsługa miła, młoda, ale bez polotu. Położenie sklepu, to przekleństwo dla zmotoryzowanych klientów. Staram się unikać.

Dobra kuchnia

Miły lokal, czysto i kameralnie. Dania smaczne, choć nie przesadnie wielkie. Warto zajrzeć do Maredo.

Po prostu z KLASĄ!!!!

Pobyt w Uroczej będzie dla mnie i mojej rodziny niezapomniany. A to z uwagi przede wszystkim na obsługę. Pan, prawdopodobnie właściciel, człowiek o wielkim sercu i równie wielkiej klasie. Pomocny, uczynny i co bym nie napisał dalej i tak same superlatywy. To miejsce do którego z przyjemnością wrócimy przy najbliższej okazji. Pozdrawiam pracowników Uroczej.

W dobrym punkcie

Zawsze jeżdżąc z Koszalina, pierwszą przerwę na kawę robię właśnie na tej stacji. Kawa ok, wygląd stacji ok, obsługa, jak to na stacjach... rutyna.

Lepiej niż ostatnio

Postanowiłem, przy okazji odwiedzin w Toruniu, wrócić do Pizzy Hut i sprawdzić , czy coś się zmieniło. I... Owszem, obsługa tym razem miła, uczynna ( Pozdrawiam Panią, która nas obsługiwała), lokal czysty, sprzątane na bieżąco. . Zobaczymy jak będzie następnym razem, za miesiąc. Zabrałem gwiazdkę za nieszczęsną toaletę koedukacyjną z jednym stanowiskiem.

Pieczywo jak dawniej

Niepowtarzalny smak chleba. Szczególnie chleb 1.5 kg, szkoda tylko, że pieką go tylko w soboty. Spory wybór pieczywa, każdy godny polecenia.

Smak włoskiej pizzy

Pyszna pizza, inna niż wszystkie. Duży wybór, cena rozsądną. Lokal czysty, przytulny. Z czystym sumieniem polecam.

Nieźle, dużo, smacznie.

Jeden z nielicznych w Koszalinie, gdzie nie oszczędzają na kliencie. Uczciwe porcje mięsa, spory wybór. Jedno, do czego można by było przyczepić się, to słaba jakość sosów. Dodatkowy atut to szybka obsługa.

Są jeszcze takie miejsca...

Kino. Prawdziwe, nie jakiś tam syntetyczny multiplex. Małe miasteczko, kino z prawdziwego zdarzenia. Pewnie nie jest dochodowe, ale to tym bardziej dobrze świadczy o zarządzającym. Tak trzymać!!!

Trzeba wspiąć się na poziom!

Firma, producent kalendarzy, spadkobierca ( niestety) światowej marki Quovadis. Póki jeszcze Quovadis było na rynku polskim, obsługa i komunikacja była naprawdę na wysokim poziomie, niestety to już historia... Przez sklep internetowy kupiłem kalendarze w styczniu, czyli dość późno i zależało mi na szybkiej dostawie, więc opłaciłem jako formę wysyłki kuriera DPD i miałem ( złudną) nadzieję na szybką realizację. No.... nie... bo pan ma urlop i raz na 2-3 dni ktoś w firmie wysyła zamówienia. No chyba żart jakiś! Przelewy internetowe, błyskawicznie pieniądze na koncie, a klient... Niech czeka. Ostatni raz kupowałem tam. Nie polecam!!!

Nie ogarniają tematu

To, żeby znaleźć cenę, graniczy z cudem, a bieganie z każdą rzeczą do skanera jest nieco uciążliwe. Panie ciężko pracują i to widać, jednak jest ich za mało, by ogarnąć wszystkie promocje, wyprzedaże itp. "Góra" powinna pomyśleć o organizacji pracy.

Miło, jak w domu....

Opoką tego miejsca jest kochana Pani Zosia, którą wszyscy znają i lubią. Miła, grzeczna, wyrozumiała, uśmiechnięta. Asortyment, to rzecz w tym przypadku drugorzędna, kupuję, bo obsługuje tam Pani Zosia.

Korzystam, bo muszę....

Cztery stanowiska, obsługiwane przeważnie jedno. Jedna pani z miną, jakby klient był winny całemu złu świata. Problem z druczkami na listy polecone, trzeba poprosić. Towar reglamentowany. Ogólnie smutno i bezbarwnie.

Ocena z dnia: 21.01.2019
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Obsługa na 6+

Nie często jadam w tego typu miejscach. Dziś się skusiłem i chyba tam wrócę, nawet ze względu na obsługę. Młodzi, uśmiechnięci ludzie, pomocni, uprzejmi. chylę kapelusza za kulturę i profesjonalizm. Mam nadzieję, że jakiś szef KFC będzie to czytać i doceni swoich ludzi ze zmiany popołudniowej ( czw. 17-01-2019, godz.16,30)

Dobrze, ale może być lepiej.

Pomijam asortyment, skupię się na obsłudze. Działy z art. hydraulicznymi i płytkami do pokazania jako wzór innym. Młody człowiek na hydraulicznym, całkiem oddany pomocy klientowi, do tego naprawdę kompetentny. Na dziale płytek, z-ca kierownika działu imponuje wiedzą praktyczną, doborem kolorów fugi ( ze mną nie pogadał za długo o kolorach...). Szacun Panowie. Natomiast działy ogród, budowlany i oświetlenie sprawiają wrażenie, jakby doradcy pracowali tam za karę.

Tak jak powinno być

Zdarzyło mi się skorzystać kilka razy z usług tego lokalu. Jednym razem telefonicznie zamawiałem, innym byłem z rodziną w lokalu. Obsługa: przemiła, bezproblemowa, uśmiechnięta. Lokal czyściutki, pachnący, bardzo przyjazny lokal. Wyróżnia się na tle innych. Polecam.

Słabiutko....

Daję trzy gwiazdki z przywiązania do smaku pizzy hut. Ale.... lokal w toruniu jakiś taki smutny, bez polotu, nie za czysto, pizza wystudzona( też się zdziwiłem). I najgorsze, to łazienka. Jedno stanowisko, koedukacyjne, generalnie brudno, choć tłumów nie było. Polecam wziąć przykład z Pizzy Hut np. w koszalinie, gdzie nie ma się dosłownie do czego przyczepić.

Dno i wodorosty!!!!

Po raz kolejny złożyłem zlecenie przez pośrednika, wybrałem DPD ze względu na najniższą cenę przesyłki. Zaznaczam, że opisywana sytuacja nie zdarzyła się po raz pierwszy... Zlecenie złożyłem w poniedziałek wieczorem, opłaciłem, wydrukowałem list przewozowy i następnego dnia czekałem na kuriera, by odebrał moją przesyłkę, nie doczekałem się. W środę po trzech monitach, dowiedziałem się, że kurier przyjedzie poźnym wieczorem, więc prawdopodobnie paczka wyjdzie w czwartek ( powinna we wtorek). Brak poszanowania klienta, brak kontroli nad kurierem, jednym słowem DNO!!! Ostatnia moja przygoda z tą wątpliwą firemką ( a wydawałoby się, że niemieckie, to dobre....). Pół gwiazdki za to, że w ogóle raczyli odebrać ode mnie paczkę.

Ocena z dnia: 09.01.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Można, trzeba tylko chcieć...

Niedawno mojej żonie przydarzyła się usterka w samochodzie i trzeba było wymienić część. Na cztery salony toyoty, tylko w jednym znalazł się człowiek, który chciał i pomógł. Pan z działu części zamiennych i młody mechanik. Jeszcze raz dziękuję za to, że patrzy pan na klienta jak na człowieka, a nie zostawiacza pieniędzy. Tak swoją drogą napisałem podziękowania do kierownika salonu,niestety, nie był łaskaw odpowiedzieć. Szkoda...

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem