Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_k6l8

Super obsługa

Pomocne panie pomogły mi dobrac kosmetyk. Dodatkowo otrzymalem kilka próbek:)

Super obsługa

Sympatyczna i pomocna obsługa

Miła obsługa

Jest ok i pomocny pracownik na podjeździe

Sprawna obsługa

Sklep dobrze utrzymany i mila obsługa

Profesjonalnie

Solidny serwis i porządna obsługa

Produkty dobre ale..

Niektóre panie z obsługi pozwalaja sobie na zbędne komentarze wobec klientów

Fajny i szybki kontakt ale..

Sklep szybko odpowiada na zapytania i służy pomocą. Strona zakupowa ma taką wadę że nie jest przejrzysta. Np różne sposoby wisywania kodow rabatowych. Do tego Niestety kody rabatowe nie działają na wszystkie produkty z oferty..

Ocena z dnia: 04.04.2021
empik.com Kontakt online

zakupy on line

Zakupiłem 4 szt pewnego asortymentu ze sklepu internetowego MM. Po ok 2 h otrzymuję email informacją że wyczerpały się zapasy i zamówienie nie będzie zrealizowane i zwrócą mi pieniądze. Na stronie produkty te widniały ze statusem "dostępne" dlatego napisałem reklamację. W odpowiedzi otrzymałem sucha odpowiedź: "Uprzejmie informuję, że zamówienie nie zostanie wznowione.

Ocena z dnia: 01.03.2021
Media Markt Kontakt online

Porządny serwis

Jestem zadowolony z poziomu obsługi i fachowości serwisu Scania w Opolu. Porządnie wykonany serwis i miła obsługa. 10/10

Dzieci pod super opieką

Dużo fajnych zajęć dla dzieci, bardzo uprzejme i fajne panie. Dziecko lubi tam chodzić

obsługa poniżej średniej

Uprzejmość i poziom obsługi zwłaszcza strefy warzywno-owocowej oceniam nisko. O przywitaniu przy kasie zapomnij

drogo i słabo

Odwiedziłem pierwszy raz restaurację i niestety nie wrócę ponownie. Małe porcje, bardzo przeciętny smak. Bardzo drogo w stosunku do jakości. Obiad podany na pękniętym talerzu (sklejonym?) Druga porcja pomylona i wróciła do kuchni. W restauracji raczej pusto więc dziwi pomyłka. Na koniec nie otrzymałem rachunku

słabo, magiczne zwroty

Kasjerki nie mówią dzień dobry ani nie żegnają klienta. Czasami robię eksperyment tj wystawiam zakupy na taśmę i czekam na reakcję. Kasjerka nawet nie spojrzy tylko rutynowo zaczyna kasować, płacę, pakuję zakupy i wychodzę. Cały proces beż żadnego słowa. Nie do pomyślenia w innych sieciach żeby nie przywitać, pożegnać klienta. Wyjątek stanowi jedna starsza, bardzo uprzejma i uśmiechnięta Pani (Niestety jedna jaskółka wiosny nie czyni)

Słabo, obsługa poniżej standardu cd

Podczas zakupów na głównej sali udałem się do działu warzywnego gdzie kontynuowałem zakupy. Kasjerka przy kasie warzywnej pouczyła mnie z ponurą i zmęczoną miną, że najpierw powinienem ustawić się do kasy głównej (żeby skasować bułki i mleko) A następnie udać się do warzywniaka i zapłacić osobno za pietruszkę. Dla mnie jest to absurd, że w ramach jednego sklepu trzeba stać w 2 osobnych kasach żeby zapłacić za jedne zakupy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem