Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_kN2r

Nie polecam

Mały wybór pieczywa. Podczas długiej kolejki okazuje się, że płatność tylko gotowką ( informacja o tym, jest przy ladzie- wchodząc i stojąc w kolejce nie ma szans, żeby przeczytać) . Jednak okazuję się ze płacać rachunek ok.10zł gotowką (przecież kartą nie można), wręczając 100zł Pani informuje ze nie ma jak wydać, a rozmienić nie pójdzie bo jest duża kolejka. Nic nie robi aby zapłacić za te zakupy

polecam

Zawsze świeże pieczywo o każdej porze dnia. Nawet w nocy. Szybka obsługa chodź czasem się zdarza, że Panie Sprzedawczyni rozmawiają przy krojeniu chleba i wszytsko się opóźnia ;)

Czas dostawy i zwrotu

Sklep z renomą ale czas dostawy ok. 5 dni roboczych. Brak informacji mailowej o wysłanej paczce. Natomiast zwrot brak słów. Informacja na maila przychodzi, ze towar dostarczono do H&M natomiast pieniądze na konto przychodzą po telefonicznym upomnieniu( Po 30 dniach kalendarzowych )

Ocena z dnia: 01.02.2019
H&M Kontakt online

Gorąco polecam

Bardzo szybka dostawa. Towar zgodny z opisem na stronie internetowej. Kompletne emiale z informacja o przesyłce. Niskie ceny. Promocje. Polecam

Ocena z dnia: 01.02.2019
ebutik.pl Kontakt online

Nie polecam

Obsułga nie interesuje się klientem. Ubrania nie poukładane w strefie wyprzedaży. Bardzo długo trzeba czekać przy zwrotach ( wzywają inne osoby, które potrafia zrobić zwrot w systemie). Zbyt mała powierzchnia sklepu na tak duży asortyment.

Gorąco polecam

Sklep godny polecenia. Profesjonalna obsługa. Nienachalna obsługa klienta. Po wejściu do sklepu, pytanie w czym pomóc. Profesjonalne doradzco przy doborze bielizny. Zachęcanie do kupna kolejnych produktów ( biustonosz plus slipy). Dodanie przez sprzedawcy pudełka na prezent ( wyszło z rozmowy, że jest taka potrzeba).

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem