Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_maMc

Zakup internetowy

Ostatnio zamowilam pościel dla noworodka, pomijam fakt że zamowilam z tygodniowym wyprzedzeniem, na drugi dzień od zamówienia dostalam buciki chłopięcie tak na 5 latka... Zostałam wielokrotnie wprowadzona w błąd przez konsultantów, ponieważ między innymi zostałam poinformować iż wystarczy jedynie wysłać zdjęcie towaru jaki otrzymałam, tak też zrobilam niestety nie wystarczyło musiałam kolejny tydzień czekać aż przyjedzie pan kurier ponieważ sklepy były zamknięte... Oczywiście minęło prawie 4 tygodnie, otrzymałam informację że reklamacja została rozpatrzona a ja otrzymuje zwrot środków, czego oczywiście nie chcialam ponieważ chcialam otrzymać zamówiony przedmiot... Błąd oczywiście z winy pracowników na magazynie, a ja musze ponosić jego konsekwencje.... Dbanie o klienta na prawdę na bardzo wysokim poziomie...

Ocena z dnia: 11.05.2021
Smyk Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem