Często robię w tym miejscu zakupy, choć mają coraz gorsze ceny a promocje coraz częściej są mocno naciągane.
Grycan to franczyza i jedne punkty są lepsze inne gorsze. Najgorszy jaki odwiedziłam jest w CH Promenada w Warszawie. Obsługa powolna i niekompetentna, desery w wersji zubożonej i zminimalizowanej na maksa. Nie polecam.
Obsługa i porządek na przeciętnym poziomie, ale lubię robić tam zakupy z tytułu asortymentu i cen. Często bywają fajne rzeczy z gospodarstwa domowego czy narzędzia. W dobrej jakości. Niestety te promocyjne od razu się kończą, czyli mają ich zazwyczaj bardzo mało.
Doskonała pizza, dobra i miła obsługa, bardzo dobre ceny. Chętnie wracam.
Źle opisane płatne badanie co mogło mieć fatalne skutki dla zdrowia.
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomagamy konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom - w poprawie jakości obsługi.
Copyright © 2018 Grupa VSC. Design by +coal.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem