Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_nOrl

Obsługa przez infolinię - dno, kurier - super

Zleciłam wysyłkę paczki poprzez stronę Furgonetka. Cena była atrakcyjna więc się zdecydowałam. Paczka była w oryginalnym kartonie i miała wymiary standardowe. Jedyną różnicą było to ,że podstawa była u mnie wysokością. W związku z tym, że miałam wątpliwości zadzwoniłam na infolinię Fedex , aby te wątpliwości wyjaśnić . Konsultantka bardzo pewnie odpowiedziała mi, że nie ważne co jest wysokością, a co podstawą, najważniejsze aby zgadzały się wymiary, powiedziałam również co wysyłam. Na liście i wszędzie napisałam jaka jest zawartość paczki. NIKT nie poinformował mnie, że moja przesyłka, jak się później okazało jest niestandardowa. Taką informację otrzymałam ponad 2 tygodnie po wysłaniu. Wystawiono fakturę na podwójną kwotę, co znacznie przewyższyło kwoty oferowane przez inne firmy. Pomimo składanych reklamacji firma uważała , że wszystko jest ok. Uważam, że zostałam celowo wprowadzona w błąd przez pracownika infolinii , do czego firma się nie odniosła, chociaż podobno wszystkie rozmowy są rejestrowane. Zarzucono mi, że opakowanie było złe - był to oryginalny karton i że wymiary były niestandardowe, a były 50x50x70. Nie polecam tej firmy bo naciągają na koszty i udzielają złych informacji

Ocena z dnia: 30.06.2021
FedEx Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem