Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_nU0v

Złożyłam w firmie ...

Złożyłam w firmie reklamację z powodu uszkodzenia pilota od samochodu. Jestem pozytywnie zaskoczona. Bardzo szybki kontakt z działu reklamacji. Pan Kierownik zajmujący się oddziałem bydgoskim bardzo zaangażowany. Szybko i sprawnie zaproponował naprawę pilota. Muszę pochwalić pracownika punktu z Rondo w Bydgoszczy, który dokonał naprawy pilota. Podejście firmy bardzo profesjonalne i konkretne. Całe nieprzyjemne zdarzenie spotkało mnie w punkcie w Galerii Pomorskiej podczas wymiany baterii w pilocie i szkoda, że pracownik z tego punktu tak psuje obraz firmy, w której pracuje. Jeszcze raz dziękuję za profesjonalne i empatyczne podejście Firmy i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Ocena z dnia: 21.09.2021
Mister Minit Kontakt online

Tragiczna

Po wymianie baterii w pilocie od samochodu nie mogłam dostać się do auta. Pilot całkowicie nie działał i nie mogłam odjechać z parkingu. Po wielokrotnych dyskusjach i tłumaczeniu, że nie mogę dostać się z dzieckiem do samochodu pan tłumaczył mi, że on zrobił co miał(skasował 32 zł), wymienił baterie i nie interesuje go, że po jego interwencji pilot nie działa. Brak empatii, kultury i wzdryganie ramionami przez pracownika w ogóle nie poczuwającego się do winy. Jak można w ten sposób traktować klienta? Po dokładnym obejrzeniu w domu okazało się, że pilot zostal źle złożony. Został prawdopodobnie otwarty na siłę i niestety nie można go ponownie złożyć, bateria nie łączy. Brak kompetencji i umiejętności. Przestrzegam przed tą firmą.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem