Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_pDCY

Tragiczna obsługa klienta

To,że sklep Bel-Pol ma dobre produkty kompletnie przysłania brak komunikacji sklep-klient. Na drzwi czekaliśmy 8 tygodni,kiedy już były dostępne,czekaliśmy kolejne 3 na montaż. To nie wina montażystów,bo oni byli bardzo profesjonalni,to wina sklepu,który przy tak dużym obłożeniu ma zaledwie 2 ekipy montażowe. Okazało się,że drzwi były uszkodzone,więc poszły do reklamacji. Ze strony sklepu żadnej informacji zwrotnej. Po kilku dniach sami zadzwoniliśmy co z drzwiami,jedyna odpowiedź,że będą się z nami kontaktować, Oczywiście tego nie zrobili,więc po 2 tygodniach znowu zadzwoniliśmy i otrzymaliśmy informację,że drzwi już są(nikt nie wpadł na to,żeby nas o tym powiadomić). Typowa dalsza procedura,czekanie na montaż...Kolejny problem,drzwi przyszły bez zamka(drzwi do wc)...montażysta nic o tym nie wie,ale powiedział,że sklep się z nami skontaktuje. Kolejne deja vu,to my dzwonimy codziennie do sklepu,codziennie ktoś ma oddzwonić i nikt nie oddzwania. Nie polecam,zwłaszcza,że na rynku jest masa innych dobrych firm,które jednak trochę interesują się swoimi klientami.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem