Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_pHQa

Obsługa, która szufladkuje klienta.

Obsługa w sklepie zajęta jest rozmowami ze sobą. Klient sam musi poprosić o pomoc. Sprzedawcy nie wykazują chęci aktywnej obsługi, nie wyszukują odpowiedniego rozmiaru, Anię nie oferują krawieckiego dopasowania ubioru.

Świetna obsługa w perfumerii.

W perfumerii panuje porządek. Materiały reklamowe są estetycznie zamocowane. Konsultantki posiadają dużą wiedzę produktową i trafnie proponują odpowiednie kosmetyki po zbadaniu potrzeb klienta. Dodatkowo prezentują oferowane produkty poprzez wykonaniu usługi makijażu. Starają się nawiązać miłą rozmowę towarzysząca sprzedaży.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem