Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_vtBt

Wyjątkowa obsługa

Dnia 01.06.2021 odwiedziłem pijalnie czekolady E. Wedel we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 58. Zaraz po wejściu do sklepu zainteresował się mną Sprzedawca. Podszedł do mnie, pytając, czego szukam, czy może mi jakoś doradzić. Powiedziałem, że poszukuje jakiejś bombonierki dla nauczycielki na zakończenie roku i chciałbym, aby było to coś wyjątkowego. Zaprosił mnie do regału, gdzie były wystawione bombonierki. Bardzo szczegółowo dopytywał, czy znam smaki, jakie lubi nauczycielka, pytał również, czy to ma być prezent od rodziców, czy od dzieci. Przedstawił mi kilka wariantów, informując jednocześnie, że Wedel z okazji końca roku szkolnego przygotował specjalną promocję i wszystkie bomboniery są w cenach promocyjnych. Przedstawił mi różne warianty smakowe, jak również wielkościowe. Proponował praliny wielosmakowe, jak również konkretne smaki. Po mojej wątpliwości, że takie opakowanie może być za małe, zaproponował kulę z cukierkami wielosmakowymi. Potwierdziłem, że to bardzo fajna opcja i godna przemyślenia. Zapytałem również o czekoladę dla dziecka. Sprzedawca zapytał, ile dziecko ma lat, zaprosił do regału z czekoladami i zaproponował czekolady z owocami, oraz batony. Zakupiłem 2 czekolady i 2 batony. Po uregulowaniu należności towar został zapakowany do firmowej torebki papierowej. Sprzedawca zaprosił mnie do ponownego odwiedzenia sklepu i pożegnał.

Obsługa klienta na poziomie Master!

Przed wejście do sklepu obejrzałem witryny, były czyste i zachęcające do wizyty w sklepie. Na szybie wisiał plakat informujący o promocji -50% na wybrane modele obuwia. Wszystkie produkty posiadały widoczne ceny. Od razu po wejściu do sklepu zostałem zauważony i powitany przez sprzedawcę przy kasie. Na sali sprzedaży zauważyłem jeszcze 3 innych sprzedawców, którzy zajęci byli obsługą klientów. Na sklepie panował porządek, oznaczenia cenowe widoczne na każdym modelu. Na półkach z promocją przy butach których dotyczyła promocja widoczne plakaty formatu A4 oraz naklejki na metce -50%. Podszedłem do półki z męskim obuwiem sportowym i zacząłem oglądać czarne, buty Puma. Po 2 minutach podszedł do mnie jeden ze sprzedawców (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i zapytał czy znalazłem swój rozmiar, powiedziałem, że niestety nie a model który wybrałem bardzo mi się podoba. Sprzedawca zaproponował ten sam model w innym kolorze - białym, jednak wyraziłem obiekcje co do koloru i obawy, że białe obuwie bardzo często się brudzi. Sprzedawaca z uśmiechem wskazał preparat, który po użyciu impregnuje obuwie powodując, że nie brudzą się tak szybko. Do tego zaproponował również środek za pomocą ktorego można prać obuwie z tkaniny. Następnie zaproponwał, żebym przymierzył wybrany przeze mnie model abym sprawdził jak się w nim czuje, ale właśnie w białym kolorze, co też uczyniłem. Dodatkowo przyniósł obuwie w czarnym kolorze z innego modelu dla porównania. Sprzedawca poinformował mnie również, iż bardzo często obuwie na półce wygląda mniej lub bardziej korzystnie, dlatego najlepszym rozwiązanie jest po prostu mierzenie. I tu miłe zaskoczenie - Pan miał rację, buty okazały się idealnie dopasowane, bardzo wygodne a biały kolor wyglądał na nodze zdecydowanie lepiej niż czarny. Zdecydowałem się na zakup. Sprzedawca zapakował obuwie oraz środki do pielęgnacji które wcześniej pokazał i zaprosił mnie do kasy. Przy kasie obsługiwała mnie bardzo miła i sympatyczna Pani. Przed dokonanie płatności zostałem zapytany o kartę stałego klienta a kiedy powiedziałem, że takiej nie posiadam Sprzedawca poinformował mnie o korzyściach wynikających z przystąpienia do programu lojalnościowego na co się zdecydowałem. Proces płatności przebiegł bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Po dokonaniu zapłaty zostałem zaproszony do ponownej wizyty i miło pożegnany.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem