Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_x6UK

Szybka i miła obsługa

Szeroki wybór pieczywa oraz słodkości, ciasta zawsze świeże. Wczesne godziny otwarcia - można wpaść po kanapkę do szkoły albo pracy. Miła i młoda obsługa. Można wypić kawę lub herbatę na miejscu. Zawsze czysto i świeżo. Jedyny mały minus - nie ma możliwości wjechania wózkiem, za wysoki krawężnik. Ale w przypadku konieczności sprzedawczynie pomogą w przeniesieniu. Polecam

Zawsze super!

Wizyta w Aptece Gemini zawsze jest związana z korzystniejszymi cenami niż w pozostałych aptekach. Do tej pory kupiłam w niej wszystko, co chciałam. Raz zdarzyło się, że nie było jednego produktu, zostały one zamówione i były następnego dnia, także w korzystniejszej cenie. Lokalizacja apteki jest dobra centrum miasta, jest także podjazd. Panie aptekarki wołają do okienka osoby uprzywilejowane, tzn. kobiety w ciąży i z dziećmi, niepełnosprawnych itp.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa, pan wskazał mi gdzie mogę kupić swoje produkty. Niestety, apteka nie prowadzi artykułów dziecięcych i nie kupiłam tam mleka modyfikowanego.

Bardzo miła obsługa

Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Niestety, apteka nie prowadzi artykułów dziecięcych i nie kupiłam tam swoich mleka modyfikowanego, jakiego chciałam.

Zawsze doskonale!

Robienie zakupów w Internetowej Aptece Gemini jest proste i przyjemne. Przede wszystkim szeroki asortyment - na pewno nie ma tylu produktów w aptekach stacjonarnych. Ceny - zależy od produktów, ale często są niższe niż w innych miejscach. Koszt wysyłki jest darmowy lub mały. Poza tym nie trzeba wychodzić z domu, co dużo daje przy potrzebie kupienia np. proszków do prania :)

Było ok, ale mogłoby być lepiej

Plus dla banku za to, że wniosek przyszedł do banku na adres zameldowania i bez problemów został przesłany do placówki w innym mieście zgodnie z adresem korespondencyjnym. Po przyjściu do oddziału w Bolesławcu na ul. Asnyka (budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych i np. mam z dziećmi w wózkach - zwracam na to uwagę bo sama jestem mamą) od razu zostałam zaproszona do stanowiska, gdzie czekałam ponad 10minut aż pani mnie obsługująca pomoże pani z innego stanowiska. Pomimo zawiłości i rzadkości występowania mojej sprawy (przelew wierzytelności przy kredycie hipotecznym) udało się ją szybko rozwiązać. Po podpisaniu przeze mnie dokumentów okazało się, że potrzebne jest jeszcze dodatkowe potwierdzenie zawarcia polisy od nowego ubezpieczyciela. I tutaj minus dla pani mnie obsługującej, ponieważ dała mi tylko jeden komplet dokumentów, które później zostawiłam w banku, a drugi - niepodpisany- był dla mnie. Uważam takie zachowanie za wysoko nieprofesjonalne.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem