Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_xFJR

Obsługa do wymiany...

Wieczorem w sobotę miałam nieprzyjemną okazję tankowac gaz na stacji benzynowej w Pcimiu. Guzik od gazu, a raczej jego brak spowodował to, że musiałam wsadzić mały palec do dziury, by w ogóle poszła pompa. Gdyby ktoś inny, jakiś rosły mężczyzna chciał np. zatankować nie miałby niestety takiej możliwości, ponieważ brak guzika to uniemożliwiał. Po podejściu do kasy widocznie przeszkodziłam kasjerowi w oglądaniu czegoś na telefonie /laptopie, podszedł naburmuszony do kasy i obsługiwał mnie tak szybko, jak to było możliwe. Gdy poprosiłam o kawę, nie została mi sprzedana, ponieważ "coś się stało z ekspresem"... Ekspres był jednak w pełni sprawny. Nie polecam tej stacji.

Polecam!

Castorama w Chorzowie od lat niezmiennie jest moim ulubionym sklepem budowlanym. Zawsze ma wszystkie produkty, jakich potrzebuję, obsługa w sklepie jest konkretna, rzetelna i zna się na swoim fachu, zawsze doradzą, pomogą, w wyborze farb, czy innych rzeczy do remontu. Mimo, że czasem trzeba ją gonić (braki w ekipie nie są winą sklepu, a niestety "góry", która zarządza ilością pracowników w sklepie) zawsze pomogą w potrzebie. Sklep jest czysty, schludny, bardzo dobrze zatowarowany, nie mam żadnych zastrzeżeń!

Porażka...

Sklep od wejścia zniechęca klienta do robienia zakupów. Towar poukładany, a raczej porozrzucany wszędzie, brak cenówek, parę razy znalazłam przeterminowane produkty, jak paluszki, mleko czy słodycze... Panie za lada pracują tam chyba za karę, bo jakość obsługi pozostawia naprawdę wiele do życzenia, pomijam kwestie braku służbowej koszulki, co w żabkach raczej jest standardem, a jeżeli już mają założony strój roboczy, to wygląda, jakby na nim wylądował obiad... Panie są bardzo niemiłe, obsługują z łaską, nie polecają nic kompletnie do zakupów, nawet z półki promocyjnej, mają problem z wydawaniem reszty, odnoszę wrażenie, że pracują tam za karę.. Rozmawiają przez telefon podczas obsługiwania klienta i zazwyczaj pada do słuchawki tekst "poczekaj żesz chwile, znów ktoś przyszedł". Klient ma wrażenie, że jest tam intruzem.. . NIE polecam!

MEGA JEDZONKO!

Do pizzerii lubię wracać, by smacznie i szybko zjeść. Przyciągają mnie tam atrakcyjne ceny, jakość obsługi, fajny, nietuzinkowy wygląd pizzerii, oraz czas oczekiwania na zamówienie. Nigdy nie miałam problemów, ani z obsługą, ani z zamówieniem, kiedy raz zdarzyła się sytuacja, że moje zamówienie zostało trochę opóźnione, obsługa zaproponowała zniżkę na pizzę, by zreflektować się za czas oczekiwania. Zawsze świeże składniki, co zresztą można zobaczyć przez szybę, ponieważ jest robiona na naszych oczach, co też jest dużym plusem dla klienta, bo widzi, co dostaje ;) będę często wracać i polecać!

Komputeryzacja to jednak coś pięknego

Rossmann przy galerii handlowej AKS to jeden z moich ulubionych. Lubię tam chodzić ze względu na obsługę, oraz zatowarowanie. O ile w innych miastach drogerie tej sieci wystawiając promocje nie mają w asortymencie tego, co oferują, tak Rossmann AKS zawsze ma to, czego potrzebuję. Zamawiając przez aplikację zamówieniu gotowe jest do odbioru bardzo szybko, nigdy nie miałam żadnych problemów czy to na miejscu, czy właśnie poprzez zakupy online. Obsługa fantastyczna, panie są wesołe, pomocne, zawsze doradzą fachowo, jak trzeba to oderwą się od pracy, by pomóc klientowi, a kasy samoobsługowe, to najlepsza rzecz, jaką Rossmann mógł wprowadzić do swoich sklepów, bo jak wiemy, kolejki w sklepach rosną, a obsługa się nie rozdwoi :)

Księgarnia z duszą.

Mimo, że księgarnia nie znajduje się w bocznej uliczce, przy malowniczym widoku, to z pewnością wchodząc do niej, można poczuć klimat dobrej książki.. Obsługa zawsze miła i uśmiechnięta, chętna do pomocy, rozmowy z klientami przebiegają na najwyższym poziomie, panie maja ogrom wiedzy. Czysto, elegancko, książki zawsze leżą starannie poukładane, z aktualnymi promocjami, z których zresztą często korzystam ;)

Bardzo przyjemna stacja

Na Lukoilu bywam dość często, zawsze tankuję samochód i korzystam ze sklepu na stacji, ceny porozmieszczane są zawsze zgodnie z aktualnymi promocjami, na stacji panuje ład i porządek, nie zdarzyła mi się nigdy nieprzyjemna sytuacja podczas wizyt na miejscu. Obsługa zawsze ubrana zgodnie ze standardami firmy, zawsze są chętni do pomocy przy zatankowaniu gazu, zostaje polecona kawa przy zakupie. NISKIE ceny, fajna obsługa, czego chcieć więcej.. ;)

Mega sklep!

W Kauflandzie przy ul. Kapicy w Siemianowicach miałam okazję parokrotnie robić zakupy i miło się zaskoczyłam będąc tam po raz pierwszy, ze względu na to, że pierwszy raz widziałam Kaufland po gruntownym remoncie. Sklep cieszy oko, przez co spędziłam tam więcej czasu, niż powinnam, półki zatowarowane w sam raz, działy tematyczne (owoce, warzywa, mięso, pieczywo) czyste, schludne, zadbane, pracownicy kompetentni, mimo, że byli odrywani od swojej pracy (wykładaniem towaru np) przez klientów do każdego podchodzili z uśmiechem i pomagali znaleźć produkt. Sama również skorzystałam z takiej pomocy. Brak jakichkolwiek problemów przy zwrocie towaru (taka sytuacja mi się przytrafiła) bez zbędnych pytań, formalności zostałam obsłuzona szybko i miło. Kasy samoobsługowe to dobre ułatwienie i przyspieszenie pracy oraz ciągłości kasowej. Sklep na mega plus! :)

Wygląd, zatowarowanie i jakość pozostawia wiele do życzenia.

Witam. W biedronce, którą opiszę zakupy robiłam zakupy dość często, dlatego, że jest blisko mojego miejsca zamieszkania. Aczkolwiek ostatnio rzadko tam bywam ze względu na jakość obsługi (parę ekspedientek jest opryskliwych, roszczeniowych, zwracają się do klienta, jak do śmiecia) po czym z ironią zegnają klienta. Wygląd sklepu to temat rzeka, ze względu na wieczny bałagan między półkami, pełne towaru palety blokują praktycznie każdy dział, zatowarowanie sklepu jak na tą lokalizację jest zbyt duże, dlatego towary stoją bardzo długi czas nierozpakowane, przez co zdarzają się rzeczy przeterminowane. Parę razy kupiłam już w owej biedronce przeterminowane, parokrotnie rozmrażane i zamrażane mięso, pepsi, sprawy oczywiście zostały zgłoszone zarówno kierownikowi, jak i na infolinii, aczkolwiek nie otrzymałam żadnych informacji o tym, czy w sklepie po tym incydencie była kontrola, bądź nie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem