Opinie wystawione przez użytkownika: Klientka_wro

Nie wierzcie w te "super" komentarze!

Proszę nie wierzyć w tą hojność i uczciwość komisu. Czytając poniższe komentarze zastanawiam się jak bardzo komis musi być zdesperowany, żeby samemu pisać tyle zmyślonych historyjek. Chyba interes się nie kręci... ale wcale się nie dziwie - ceny są z kosmosu, absolutnie zawyżone i to o dobre 10-12 tysięcy, a czasem i więcej. Bronią się, mówiąc że auto jest sprawdzone, ze to pewniak. Kolejna bujda. Mój tato nabrał się na tą "szczerość" sprzedawców. Citroen C-Max za 33 tysiące, miał do wymiany niemal cały silnik, sprzęgło i skrzynię. Koszt naprawy to łącznie około 10 tysięcy. Oczywiście na ich lewym przeglądzie wszystko było idealne. To dramat że takie komisy jeszcze funkcjonują. Nie każdy jest specem od samochodów, żeby na pierwszy rzut oka wiedzieć co jest do wymiany (a i niektórych rzeczy nie sposób zauważyć) więc każdy liczy na uczciwość sprzedawcy. Tutaj niestety tego nie doświadczymy. Wcisną każdą bajkę, żeby tylko opchnąć sprzęt. Nie znane jest im pojęcie "etyki zawodowej". Nie powiedzą o ani jednej wadzie - a nie oszukujmy się - są to auta używane, więc każde ma jakieś mankamenty.

Znikający personel

Zazwyczaj, gdy wchodzę do sklepu, widzę już przy wejściu że jest minimum 1 kasjerka, w tle pracownica wystawia towar. Ale gdy tylko wchodzę dalej., chce o coś zapytać... Personel magicznie znika. Chciałam dziś zapłacić gotówką. Przy kasach samoobsługowych tylko karta więc czekam przy zwykłej kasie jakieś 5 minut, wołam i nic. Chciałam poprosić ochroniarza żeby kogoś wezwał, ale on też przepadł. Sklep pusty. Dziwne zjawisko...

Wciąż brakuje towaru

Niby sklep się nie likwiduje, podobno funkcjonuje normalnie, a wiecznie są tu braki w towarach. A to na mięsie, a to na nabiale, a to w sokach. Ciężko zrobić większe zakupy bo zawsze czegoś brakuje.

Szybko, tanio i do celu :)

Bardzo lubię korzystać z usług Inpostu, jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Paczki są zawsze dostarczane na następny dzień, obsługa panelu jest banalna, a usługi są w przystępnych cenach.

Ocena z dnia: 26.10.2020
InPost Kontakt online

Bywa różnie

Nie ma reguły, raz świeżo i smacznie, a raz nadaje się tylko do wyrzucenia.

Skandal

Firmie już kompletnie nie zależy na klientach. Nawet nie próbują udawać. Ilość skarg i zażaleń na BRW jest zatrważająca. To nie do pomyślenia aby firma tak lekceważyła klientów. Obsługa jest miła i przyjazna tylko przez chwilę. Po zakupie można zapomnieć o czymś takim jak "obsługa posprzedażowa". Reklamacja? Zapomnij. Chyba że możesz poczekać półtora roku na tę rzecz. Chociaż nie gwarantuję że i tak ją odzyskasz... Tak bezczelnego zachowania nie doświadczyłam jeszcze w żadnej firmie, w żadnej branży. Z całego serca życzę firmie Black Red White bankructwa. Może ktoś oprzytomnieje i nabierze pokory.

Ocena z dnia: 21.10.2020
Black Red White Oddział

Najlepszy salon!

Uwielbiam ten salon, dziewczyny robią piękne paznokcie, a w dodatku zawsze jest tam miła atmosfera i pyszna kawka! :) polecam z całego serca, jestem im wierna i od ponad półtora roku chodzę tylko do nich!

Brak obsługi

Czy w tym sklepie ktokolwiek obsługuje? Kiedy bym nie weszła to sklep jest pusty. Dramat!

Obsługa na 6+

Obsługa w tym lokalu jest wyjątkowa. Wspaniale potrafią dostosować się do klienta, są niezwykle uprzejmi i uśmiechnięci. Świetny zespół! Jedzenie również bardzo dobre!

Świetny sklep internetowy

Dawno nie spotkałam się z tak dobrym odzieżowym sklepem internetowym. Jakość produktów jest świetna, dostawa błyskawiczna. Dodatkowo informują o każdej zmianie statusu zamówienia więc wiesz na bieżąco co się dzieje z przesyłką. Zwrot kilku produktów również przeprowadzony ekspresowo, pieniądze miałam na koncie już po 4 dniach. Polecam!

Ocena z dnia: 19.10.2020
ebutik.pl Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem