Opinie wystawione przez użytkownika: Laskin

Super na medal

Wszystko uporządkowane, personel zawsze pomocny, nawet jeśli są to Ukraińcy. Wszystko można znaleźć, a jeśli nie, to są pracownicy. Zawsze gdzieś w pobliżu.

Załatwić coś na Wschodnim

Obsługa w kasach, bardzo uprzejma, Ochrona dworca: bywają idioci po zażyciu zbyt dużej ilośći sterydów, jednak większość uprzejma i zawsze dostępna. Obsługa parkingu od Kijowskiej to jakaś pomyłka. Generalnie czysto i przyjemnie. Brakuje jednak wind dla inwalidów , tak są podnośniki, ale okazuje się, że nikt nie podejmie się ich obsługi, bo.... nie umie, nie wie...sam nie wiem. Windy byłyby bardzo wskazane, bo podnośniki nie są używane. JEden z najważniejszych dworców w Warszawie, jak nie w Polsce, a tu remont, tylko zewnętrzny. Brak dobrej komunikacji i szczególnie brakuje wind.

Wiele galerii, punktów.

Dużo sklepów, Castorama, niedaleko Leroy, BRW, Biedra, CArrefour, ale też dzisiątki sklepów i Cinema City. Trudno jednak zaparkować, bo w szczycie masa lkudzi.

Obsługa do bani

Na pomoc raczej nie można liczyć. Wszystko przez RAtusz, bo wysyła decyzje, a nie informuje urzędników jak mają sprawy załątwiać. Zmieniają zapisy, procedury, instrukcje, by tylko mieszkańcom utrudnić życie. Dno i kilometr mułu. Gdyby nie urzędnicy najniższego stopnia, to Warszawa nie mogłaby funkcjonować.

SZybka i fachowa obsługa w urzędzie

Załatwiałem tam dużo sprw: rejestracja auta, meldunek, sprawy podatkowe, rozliczenie za użytkowanie wieczyste itd. FAchowa i kompetentna kadra. Bardzo pomocna i zorganizowana.

TEfal

Interesujący odkurzacz o dużej mocy. Możliwość regulowania mocy. PRoblem jednak z nienajlepszej jakości końcówkami do odkurzacza. Worki, bardzo pojemnie i FILTR HEPA!

SZybko, sprawnie i dokładnie

Miałem szkodę zalania mieszkania. Pieniądze szybko przybyły i były to jasne zasady likwidacji. DZiękuję

Odradzam!!

Dno organizacyjne i km mułu!!! Byłem poszkodowany przez sprawcę, który w Wiener ma polisę OC komunikacyjną. Ponad tydzień czekałem na wycenę rzeczoznawcy, a bez niej nie mogłem otrzymać samochodu zastępczego na czas naprawy mojego auta. Gdy otrzymałem wycenę, wstawiłem auto do serwisu i oczywiście wycena nie ma się nijak do faktycznych kosztów naprawy. Na samochód zastępczy od czasu zgłoszenia zapotrzebowania czekam cały dzień...ponad 24 godziny!!!! Poza tym dzwoniłem kilka razy na infolinię pomocy Wiener, bo kilka razy po 15 minutach oczekiwania rozłączało mnie

Ocena z dnia: 05.03.2021
Wiener (dawniej Gothaer) Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem