Opinie wystawione przez użytkownika: Małgorzata_2499

Skarga

Obsługa jest nie miła, złe nastawienie do klienta

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Circle K (dawniej Statoil) Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Plus GSM Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo dobre wrażenie daje firma Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
vivus.pl Kontakt online

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Obsługa bardzo pozytywnie nastawiona. Organizacja pracy bardzo dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo dobry kontakt z przedstawicielami. Wrażenie bardzo dobre. Uważam że produkty są zbyt drogie, powinny być tańsze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Open Finance Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Obsługi tak jak by wogóle nie było i trzeba prosić do kasy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 25.07.2017
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Dobry kontakt z pracownikiem, miła atmosfera, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
Bartek Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Uważam że za dużo pracownicy pracują i nie ma afektywnej pracy z klientem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
McDonald's Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa miła dla klienta, znająca odpowiedź na każde pytanie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Da Grasso Inna forma kontaktu

Super

Super. Nie mam zastrzeżeń do stacji tylko martwi mnie "paserstwo" na kubeczki do kawy co nie jestem zachwycona kupując bitą śmietanę jestem zmuszona kupić kubeczek do kawy za 1 zł Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Circle K (dawniej Statoil) Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Uważam że obsługa za wolno reaguje na klienta mogłaby praca działać sprawniej i szybciej.Wiedzy nie mają też zbyt wielkiej bo nie raz spotkałam się z nie odpowiedzeniem na pytanie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Shell Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa przyjaźnie i pogodnie podchodzi do klienta, posiada dużą wiedzę i umila resztę dnia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 18.07.2017
LOTOS Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
OBI Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 05.05.2017
H&M Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Cubus Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi,

Ocena z dnia: 05.05.2017
Tchibo Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 27.03.2017
Plus GSM Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
Plus GSM Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem