Opinie wystawione przez użytkownika: Magdalena_266

Często reklamacje czy wymiany produktów w sklepach są dla

Często reklamacje czy wymiany produktów w sklepach są dla kupującego prawdziwą udręką. W sklepie Carrefour dzięki przemiłej obsłudze nie było to problemem. Pani z uśmiechem wysłuchała historii o kupionym kalkulatorze, którego wyświetlacz był uszkodzony, zaprosiła na krzesełko i sama błyskawicznie odnalazła inną sztukę, rozpakowała ją, sprawdziła i po 5 minutach wyszłam ze sklepu z nowym, wymienionym i sprawnym kalkulatorem, wraz z poczuciem zadowolenia z tak fachowej obsługi. Serdecznie polecam!

Wcieliłam się w rolę klienta szukającego prezentu dla

Wcieliłam się w rolę klienta szukającego prezentu dla znajomych z okazji ich zbliżającego się ślubu. Na samym wejściu zauważyłam ład i porządek panujący w sklepie. Równo ułożone produkty, niektóre w czystych zamkniętych gablotkach, estetyczne i czytelne karteczki informujące o nazwie produktów oraz ich parametrach i cenie. Przywitana przez pracownika sklepu, uśmiechniętą panią przedstawiłam jej dylemat, z którym przychodzę. Przeprowadziła mini wywiad odnośnie ceny, którą zamierzam przeznaczyć na prezent, wieku pary, która bierze ślub, ich preferencjach, stylu życia i zainteresowaniach. Pytała również czy sama mam jakieś propozycje, gdy powiedziałam, że liczę na jej pomoc w tej kwestii bez problemu wymieniła produkty, które mogłyby mnie interesować. Profesjonalnie przedstawiła wszelkie za i przeciw, poinstruowała o zastosowaniu każdej z rzeczy, jej przydatności, estetyce i użyciu. Zakupy z taką obsługą to prawdziwa przyjemność. Pomimo, że nic nie kupiłam, pożegnała mnie i zaprosiła do kolejnej wizyty. Polecam.

Podczas zakupów w Centrum Handlowym Arena w Gliwicach

Podczas zakupów w Centrum Handlowym Arena w Gliwicach odwiedziłam sklep Mix Electronics. Logo i wystawa sklepu zachęcała do wejścia, dodatkowo ulotki ukazujące najnowsze promocje i przeceny sprawiają, że klient zorientowany jest w tym, co warto kupić, a przynajmniej zobaczyć. Przywitana przez sprzedawcę, zapytałam o przedmiot, którego zakupem byłam zainteresowana. Pan od razu wskazał mi dział, do którego udał się wraz ze mną. Warto nadmienić, że działy w sklepie są odpowiednio oznaczone, dzięki czemu nawet bez pomocy pracownika sklepu klienci bez błądzenia znajdą to, czego potrzebują. Sprzedawca zaprezentował firmy, których produkty sprzedaje sklep Mix Electronics, oraz w rozmowie zorientował się, jaki sprzęt powinien mi doradzić, jaki próg cenowy mi odpowiada, oraz jakie funkcje powinien mieć aparat, który bym zakupiła. Odpowiedział na wszelkie pytania, które do niego skierowałam, między innymi o jakość zdjęć robionych konkretnymi aparatami, aparatami wielkość wbudowanej pamięci i o możliwości robienia zbliżeń. Był bardzo miły, cierpliwie udzielał odpowiedzi, doradzał. Zakres jego wiedzy był wystarczający bym poczuła się profesjonalnie poinformowana i obsłużona. Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim zakupy w tym właśnie sklepie.

W sklepie Awans znaleźć możemy wszystkie produkty RTV i

W sklepie Awans znaleźć możemy wszystkie produkty RTV i AGD, które nas interesują. Miła i pomocna obsługa i szeroki asortyment nie jest jednak w stanie zrekompensować klientom w całości wysokich cen produktów. Ceny nie są konkurencyjne i zwykle wyższe niż w innych sklepach z takimi sprzętami. Jeśli dla kogoś cena nie jest aż tak ważna, to polecam sklep, ze względu na fachowe doradztwo i szeroki wachlarz udzielanych świadczeń. Obsługa szczegółowo potrafi objaśnić działanie sprzętu, podać istotne parametry, opowiedzieć o zaletach zakupu właśnie takiej, czy innej firmy. Duże brawa za kompetencje i wiedzę pracowników.

Sklep Saturn odwiedziłam przy okazji zakupów w Galerii

Sklep Saturn odwiedziłam przy okazji zakupów w Galerii Krakowskiej. Noc wyprzedaży spowodowała, że na sklepy ruszyły tłumy ludzi. W większości sklepów obniżki wynosiły od 10 do 40 procent. Tak też było w sklepie Saturn. Mimo sporego ruchu obsługa sklepu dawała sobie radę z udzielaniem pomocy, czy informacji każdemu z klientów, który jej potrzebował i z szybką obsługa przy kasie. Czytelnie wydzielone działy, strzałki informacyjne i gazetki reklamowe spowodowały, że każdy sprawnie odnalazł to, czego szukał, a zakupy nie sprowadziły się do frustrującego stania w długiej kolejce, która ustawiła się w większości sklepach tej nocy.

W sklepie Mix Electronics zakupy są przyjemnością

W sklepie Mix Electronics zakupy są przyjemnością. Fachowa i pomocna obsługa doradza, informuje, porównuje i sprawia, że klient opuszcza sklep zadowolony, bo albo kupił dobry produkt w rozsądnej cenie, albo nie kupił nic, ale wzbogacił się o wiedzę, o interesującym go produkcie, technologii, która pozwoli mu wybrać właściwy. Pomoc w wyborze odpowiedniego do moich potrzeb radia samochodowego okazała się nieoceniona. Sklep rzeczywiście, zgodnie z hasłem reklamowym „sprzedaje zadowolenie”, nie tylko z zakupów, ale także z jakości obsługi.

Sklep Carrefour kusi różnymi przecenami

Sklep Carrefour kusi różnymi przecenami, promocjami. W głównym pasażu zwykle ustawiane są sezonowe wyprzedaże, bądź produkty związane z prowadzonymi akcjami. Jest to niezwykle przydatne działanie, w jednym miejscu znaleźć można rzeczy potrzebne do wyjazdu pod namiot na wakacje. Namioty, śpiwory, karimaty, latarki i inne artykuły, których szukając musiałabym biegać po całym sklepie. Ułatwia to porównanie ofert, produktów, cen i w rezultacie korzystny zakup. Dodatkowo konkurencyjne ceny i wysoka jakość większości asortymentu sprawia, że zakupy przebiegają sprawnie, kupuje dobre rzeczy, w rozsądnej cenie. Polecam kupowanie na sezonowych wyprzedażach w sklepie Carrefour.

W sklepie Biedronka dość często robię zakupy

W sklepie Biedronka dość często robię zakupy, głównie spożywcze. Dzięki dogodnym, długim godzinom otwarcia zawsze znajdę czas na odwiedzenie sklepu. Asortyment i wybór produktów, nie jest może imponujący, ale znaleźć tu można większość potrzebnych produktów, często nawet takie, których nie ma gdzie indziej, lub takie, które w innych miejscach kosztują 2 razy tyle. Pomimo stałego i ciągłego ruchu, w kolejce do kasy nie czeka się długo. Gdy zbierze się kilka osób, natychmiast otwierana jest kolejna kasa, zanim jeszcze klienci o to poproszą. Wszystko odbywa się więc szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. Życzenie Pani w kasie „miłego dnia”, jest miłym akcentem, prostym, a jednak spotykanym niezwykle rzadko.

Wiele sklepów kusi przecenami

Wiele sklepów kusi przecenami, obniżkami cen, czy wyprzedażami kolekcji. Zwykle faktycznie w sklepie znajduje się choćby jeden wieszak, na którym znaleźć można rzeczy w promocyjnych cenach. W sklepie ESOTIQ nie sposób jednak znaleźć rzeczy, związane z promocją wyklejoną dużymi literami na wystawie sklepowej – „Letnie koszulki od 13 PLN”. Nie znalazłam ani jednak sztuki w choćby zbliżonej cenie. Koszulki kosztowały powyżej 39 złotych. Gdzie zatem ta promocja? Pracownik również nie był w stanie udzielić mi odpowiedzi na to pytanie, informując jedynie, że ceny podane są na metkach. Kuszenie klienta nieistniejącymi promocjami z pewnością nie zachęci do kolejnych zakupów w tym sklepie.

Początkowo przy wejściu do apteki ma się wrażenie

Początkowo przy wejściu do apteki ma się wrażenie, jakby nikt w niej nie pracował. Po chwili jednak pojawia się gotowa do pomocy pracownik. Chętnie i z uśmiechem doradza, opisuje działanie preparatów, informuje o nowościach i cenach. Gdy wchodzi drugi klient, momentalnie obsłużony zostaje przez innego pracownika. Zakupy odbywają się szybko i sprawnie, w miłej atmosferze i miejscu, które zachwyca wyglądem, masą luster, wypolerowanych gablot szklanych, w których znajdują się równiutko poustawiane produkty podzielone na kategorie, obowiązujące promocje i przeceny.

Sklep Terranova odwiedzam raz na jakiś czas

Sklep Terranova odwiedzam raz na jakiś czas, można w nim bowiem przy odrobinie szczęścia kupić tanie spodnie, czy proste koszulki. Zwykle bez względu na porę dnia jest tam spory ruch i ciężko przeciska się pomiędzy dość ciasno ustawionymi wieszakami i koszami z odzieżą przecenioną. Do tego, w momencie otrzymania nowej dostawy pracownicy sklepu rozkładają się z pudłami na całej powierzchni sklepu równocześnie, co wręcz uniemożliwia przejście, a w związku z tym zakupy w ogóle. Uważam, że działania takie prowadzone powinny być w godzinach, w których sklep jest zamknięty, bądź wypakowywać nowe rzeczy powinno się częściami, sektorami, by nie przeszkadzało to klientom. W połączeniu z niezbyt miłą obsługą, sklep zniechęca do zakupów, odpycha klientów i sprawia, że spędzanie w nim czasu, przestaje być przyjemnością.

W punkcie restauracyjnym Flunch

W punkcie restauracyjnym Flunch-bistro byłam zaledwie 2 razy, za każdym razem kupując porcję frytek dla siostry. Za każdym razem równocześnie czułam niesmak związany z wielkością produktu, który otrzymałam. Procedura, proces robienia frytek jest następujący: pracownik odważa na wadze odpowiednią porcję, następnie je smaży, przesypuje do papierowego rożka i wręcza klientowi, który nigdy nie otrzymuje porcji, za którą zapłacił. Wielkość rożka nie pozwala na przesypanie całej porcji, a pracownicy mimo dostępności tacek, talerzyków czy innych opakowań nie informują o tym klienta. Uważam to za oszustwo, nikomu nie stanie się krzywda, jeśli zje kilka frytek mniej, jednak dlaczego płacić za coś, czego się nie dostaje?

Pośród wielu Gliwickich aptek zwykle wybierałam te

Pośród wielu Gliwickich aptek zwykle wybierałam te, które miałam po drodze, jadąc do domu, do sklepu, do pracy. Od jakiegoś czasu jednak, kupuję jedynie w jednej. Apteka „Nasza” cechuje się długimi godzinami otwarcia, fachową obsługą i przyjaznym stosunkiem do klienta. Ci, którzy robią zakupy któryś raz są już rozpoznawani, dostają zniżki, czy gratis. Dodatkowo apteka uczestniczy w programie „Dbam o zdrowie”, w którym zbiera się punkty za każde zakupy, a potem wymienić je można na różne, atrakcyjne nagrody. Myślę, że kto raz tu wstąpi będzie wracał, zawsze wtedy, gdy przyjdzie taka potrzeba. Dla mnie apteka mogłaby swobodnie nosić nazwę Apteka „Moja”.

Mało jest takich miejsc

Mało jest takich miejsc, do których chętnie wracamy, w których czujemy się komfortowo o każdej porze dnia, bez względu na to, czy jesteśmy w większym gronie, we dwoje, czy sami. Takim miejscem niewątpliwie jest dla mnie herbaciarnia w Gliwicach, która mieści się na ulicy obok Bazaru Balcerka w Gliwicach. Niepowtarzalny klimat, zapach i wygląd Miecia sprawia, że grono stałych klientów wciąż rośnie. Na wejściu wita nad pracownik, który prowadzi do kolorowego, ale przytulnego boksu, pełnego poduszek do siedzenia, z niskim stolikiem, podaje menu, w razie potrzeby poleca konkretne herbaty, swobodnie opowiada o ich walorach zdrowotnych, smakowych i zapachowych, W herbaciarni można również skosztować nietypowych przekąsek, także specjałów dnia, które nie znajdują się w karcie menu, można zapalić spiszę (fajkę wodną, do wyboru jest kilka rodzajów smakowego tytoniu) i rozkoszować się urokiem miejsca. Serdecznie polecam zarówno na randki, spotkania z przyjaciółmi, jak i na chwilę wyciszenia w samotności.

Restauracja KFC w C

Restauracja KFC w C.H.Arena to doskonały pomysł. W trakcie zakupów sporo osób wstępuje tu na małe co nie co, lub korzysta z opcji wzięcia jedzenia na wynos. Sprawna i miła obsługa sprawia, że stanie w kolejce nie trwa długo i nie jest frustrujące. Chętni do pomocy i udzielania szczegółowych informacji dotyczących menu pracownicy zawsze są uśmiechnięci i życzliwie nastawieni do klienta. Mimo dużego ruchu i stałej wymiany osób, przy stolikach panuje porządek, na bieżąco usuwane są śmieci, sprawiając, że chwila spędzona w restauracji jest chwilą odpoczynku, relaksu i oderwania od gonitwy po sklepach, której doświadczają niemal wszyscy klienci. Serdecznie polecam!

W sklepie Stradivarius bywam dość często

W sklepie Stradivarius bywam dość często, dobra jakość rzeczy, ciekawe kroje i przyciągające wzrok wystawy to stanowcze atuty sklepu. Ostatnio poszukiwałam konkretnej sukienki. Fachowej pomocy udzieliła mi jak zwykle pracowniczka sklepu, pomogła znaleźć, ocenić jak leży. Niestety nie było już koloru, który chciałam, więc Pani zaproponowała sprawdzenie dostępności produktu w innym sklepie, zastrzegła jednak, że nie będzie mogła go dla mnie sprowadzić. Rozumiem, że tak działa firma, jednak uważam to za dużą niedogodność dla klienta. Byłabym skłonna dopłacić za transport, gdyż jak się okazało, najbliższy inny sklep znajduje się w Krakowie. Ty dla mnie zbyt daleko by jechać po jedną sukienkę. Obsługa profesjonalna, rzeczy bardzo dobre, mimo wszystko żal, że nie mogę kupic upatrzonej sukienki.

Pomimo dobrego oznakowania Galerii Kazimierz

Pomimo dobrego oznakowania Galerii Kazimierz, pomimo kilku planów centrum, do sklepu Euro RTV AGD, nie łatwo jest trafić. Jeden szyld nad wyjściem z galerii to stanowczo za mało by odnaleźć miejsce, które znajduje się właściwie już poza galerią, w budynku obok. Sklep swoim wyglądem i układem podobny jest do wszystkich innych, tej marki, jednak uzyskanie jakiejkolwiek informacji ze strony obsługi graniczy z cudem. Aby zapytać o dostępność produktu zmuszona byłam szukać po całym sklepie jakiegokolwiek pracownika. Gdy już znalazłam, jego odpowiedz ograniczała się do odburknięcia, że takiego produktu nie posiadają. Jestem niemile zaskoczona. Nie raz dokonywałam zakupów w filiach sklepu, jednak z tak nieprofesjonalną obsługą klienta zetknęłam się po raz pierwszy. Nie polecam.

Niedawno odwiedziłam sklep MM w poszukiwaniu wodoszczelnego

Niedawno odwiedziłam sklep MM w poszukiwaniu wodoszczelnego aparatu fotograficznego. Dzięki odpowiednim oznaczeniom działów w sklepie bez problemu odnalazłam interesujący mnie sektor. Pomoc zaoferował pracownik znajdujący się przy punkcie informacyjnym. Szybko wskazał mi gamę produktów, z których polecił jeden, po szczegółowym omówieniu zalet i wad pozostałych. W systemie komputerowym sprawdził dodatkowe parametry, o które zapytałam. Kontakt był niezwykle miły i uprzejmy, mimo, że zadawałam mnóstwo pytań. Serdecznie polecam ten sklep, ze względu na profesjonalną obsługę, konkurencyjne ceny i przyjemność zakupów.

Pośród poszukiwania prezentów świątecznych trafiłam do

Pośród poszukiwania prezentów świątecznych trafiłam do sklepi coccodrillo w C.H.FORUM w Gliwicach. To co mogę z pewnością powiedzieć o sklepie to to, że ma fachową, bardzo miłą i pomocną obsługę. Na minus jednak wpływa ciasnota sklepu, bardzo dużo rzeczy na małej przestrzeni wpływa na to, że rzeczy powieszone są jedna na drugiej, ciężko dostrzec wartościowe ciuszki, ciężko też znaleźć inny rozmiar. Stanowczo więcej rzeczy przeznaczonych jest dla niemowlaków i malutkich dzieci, troszke mniej dla starszych - 5-10 letnich. Kolejnym minusem są ceny. Znacznie wygórowane, zwłaszcza jak na odzież dziecięcą.

Kolejna moja obserwacja dotycząca sklepu 5

Kolejna moja obserwacja dotycząca sklepu 5.10.15 w C.H.ARENA w Gliwicach i kolejna ocena +5. Po prostu: fachowa obsługa, bogaty asortyment, przystępne ceny, wszystko ładnie, szybko i miło. Wszystkim z czystym sumieniem mogę polecić zakupy właśnie w tym sklepie!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem