Opinie wystawione przez użytkownika: Magdalena_3528

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
Tchibo Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Nie jestem zadowolona z obsługi oraz organizacji pracy w placówce banku. Często spotykam się z długą kolejką oraz niemiłymi pracownikami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
PKO BP Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jestem zadowolona z obsługi pracownika firmy. Zostały mi przedstawione różne ciekawe oferty odpowiadające moim preferencją. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Open Finance Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jakość obsługi w lokalu jak i organizacja są na najwyższym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Gusto Dominium Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Organizacja obsługi w lokalu jest sprawna. Pracownicy są mili i kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Biesiadowo Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Jakość obsługi na stacji Shell jest wysoka. Pracownicy są mili i uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Shell Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Pracownicy stacji są mili i kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
ORLEN Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Jakość obsługi na stacji jest średnia. Pracownicy nie zawsze używają zwrotów grzecznościowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
LOTOS Inna forma kontaktu

OK

OK. Obsługa na stacji Bliska przebiegła sprawnie, pracownicy byli mili i kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
BLISKA Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Wrażenie z obsługi w Auchan są pozytywne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Stacje paliw Auchan Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Hebe Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
4F Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Promedica24 Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Smyk Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
CCC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
IKEA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Home&You Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem