Hotel zasługuje z całą pewnością zasługuje na każdą ze swoich gwiazdek! Gdybym miał przyznawać je za poszczególne cechy: * Pierwszą i najważniejszą gwiazdkę przyznałbym za obsługę. Była ona zawsze miła i uśmiechnięta. Co ważne- potrafiła pomóc nie oczekując w zamian żadnych napiwków (z czym niestety spotkałem się w niektórych konkurencyjnych hotelach). *Druga gwiazdka za położenie- Hotel leży niedaleko Starego Rynku. Dwa miejsca dzieli dosłownie 10 minut taksówką. Odległość ta jest również wystarczająco duża by nie musieć przejmować się hałasem czy turystami bądź klubowymi imprezowiczami pod wpływem alkoholu. *Trzecia gwiazda za jedzenie- bardzo smaczne, w stosunkowo niewielkich cenach. Dodatkowo za duży plus uznaję osobne menu- przygotowane i wyselekcjonowane pod kątem dzieci, osób na diecie wegetariańskiej oraz bezglutenowej. *Czwarta gwiazda za pokoje- pokój VIP dla dwojga z widokiem na park. Duży, przestronny, nowoczesny. Z bogato wyposażoną łazienką. Na dodatkowy plus zasługują tutaj bardzo duże i wygodne łóżka- idealny, złoty środek między twardym, a miękkim materacem. Ewentualnie piątą gwiazdkę mógłbym przyznać za kasyno. Niestety, tego dnia nie miałem szczęścia i nie udało mi się wygrać, ale z pewnością tam kiedyś wrócę.
Dość często jadam "U Szwagra". Ceny posiłków i wielkość porcji zdecydowanie są największymi plusami lokalów. Kebaby zawsze są duże, wypełnione po brzegi, smaczne i chrupiące. Niestety, często zdarza się, że w daniu jest więcej warzyw niż mięsa. Bardzo często spowodowane jest to godzinami szczytu oraz wieloma zamówieniami na raz, jednak nie ukrywam, że daje to niemiłe wrażenie. Tak jakby firma chciała zaoszczędzić na ilości mięsa zastępując go właśnie warzywami, które są tańsze. Jeżeli jednak chodzi o obsługę- nigdy nie było najmniejszego problemu. Zawsze otrzymywałem właściwy, zamówiony przeze mnie posiłek. Nigdy nie było sytuacji pomylenia rodzaju mięsa czy sosu. Kucharze zawsze bardzo mili i uśmiechnięci.
W sklepie tym robię zakupy wręcz codziennie. Jest to supermarket położony najbliżej akademików AGH, a co za tym idzie- każdego dnia odwiedza go niezliczona ilość kupujących. Najczęściej falami w zależności od tego, o której kończą się zajęcia oraz w godzinach szczytu. Kasjerzy są przygotowani na takie sytuacje. Natychmiast otwierają kolejne kasy i zapraszają klientów do siebie. Produkty kasują szybko i bez problemów. Zdecydowaną większość kodów znają na pamięć. Nie zdarzyło mi się nigdy, aby kasjer, którego poprosiłem o pomoc odmówił mi lub nie wiedział gdzie leży wspomniany produkt. Jedynym problemem jest tutaj znajomość języka obcego. Bywały sytuacje gdy pomagałem kasjerom w komunikacji z zagranicznym klientem. Nie jest to znaczny problem. Pomimo tego, że na Akademii Górniczo-Hutniczej studiuje bardzo dużo osób z programów typu Erasmus, to jednak zawsze w kolejce jest ktoś kto chętnie pomoże, ewentualnie należy pamiętać, że translator w smartfonie ma dosłownie każdy.
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tymże salonie. Sprzedawcy są mili, potrafią wytłumaczyć różnice między jednym, a drugim sprzętem i pokazać przełożenie na realny świat. Czasami chodzę do x-komu właśnie sprawdzić wiedzę sprzedawców, ponieważ studiuje na AGH na informatyce i przyznaję, że jest naprawdę dobra. Pół gwiazdki mniej za długie kolejki wynikające pośrednio z chęci wysłuchania klienta, dopasowania do niego i bycia miłym (czasami aż za bardzo)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze. Dobra firma z wykształconą kadrą potrafiącą pomóc.
OK.
Dobrze. Personel był miły, wykształcony. Potrafił mi pomóc, wytłumaczyć dokładnie za co dokładnie pobrane były opłaty.Poszukać odpowiedniej oferty dla mnie.Dodatkowo konsultanci "troszczą" się o swoich klientów. Dzwonią i informują lub przypominają o najważniejszych rzeczach (przykładowo aktualizacja danych osobowych czy zmiana regulaminu)Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Strona jest trochę nieintuicyjnie zrobiona stąd poruszanie się na niej jest trochę utrudnione. Obsługa jest raczej podobna jak w placówkach stacjonarnych. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Wykonują poprawnie swoją pracę, jednak wiadomo, że zawsze może być lepiej. Na pewno nie mam zastrzeżeń co do ich kompetencji. A co do zachowania to zawsze ludziom zdarzają się gorsze dni.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
OK. To infolinia dzwoniła do mnie. Ja nigdy do nich nie dzwoniłem.Konsultantka raczej miła, poinformowała mnie o zmianie w regulaminie i konieczności aktualizacji danych osobowych.Raczej nie miałem żadnych zastrzeżeń.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Słabo. Przede wszystkim byłem wręcz zażenowany wypowiadaniem umów przez BZ WBK klientom, którzy mieli styczność z kryptowalutami, jakoby były jakimś nielegalnym przedmiotem. Do tego po odpowiedziach wskazujących na to, że "bank lepiej wie co dobre dla jego klienta" postanowiłem omijać bank wielkim łukiem. Personel nie potrafił w merytoryczny sposób wyjaśnić tych reguł więc stąd tak niska ocena za "Wiedzę i kompetencje personelu"Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Bank CitiHandlowy posiada bardzo fajne promocje za założenie konta, bijące na głowę inne banki.Przykładowo 400 pln w sklepie internetowym z normalnymi cenami za założenie konta i jedną transakcję co miesiąc.Trochę nie pilnują terminów. Konsultantka miała zadzwonić "jutro". Zadzwoniła po chyba 4 dniach.Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem