Opinie wystawione przez użytkownika: Maksymilian_39

Klub zasługujący na Rekord Guinessa- właściwie to już go ma!

Klub Studio przeszedł gruntowny remont. W "starym" Studiu niestety nie byłem, ale obecne jest zdecydowanie moim ulubionym klubem w Krakowie. Zacznijmy po kolei. Klub z zewnątrz jest zadbany. Schody przed- zawsze wysprzątane, bez liści czy zostawionych puszek bądź potłuczonego szkła. Również sam wygląd klubu daje wrażenie wysokiego standardu- i słusznie. Przychodząc na wydarzenie Załoga Studia grzecznie prosi o bilety oraz pomaga zakładać opaski na rękę. Ochrona również (przeważnie) jest miła. Dla bezpieczeństwa sprawdzają plecaki czy kieszenie w poszukiwaniu różnych przedmiotów stanowiących potencjalne zagrożenie. A imprezy? Najlepsze! Tysiące osób, dobra muzyka, duży parkiet i niewygórowane ceny za alkohol. Takiego przepisu na zabawę powinni uczyć się menadżerzy wszystkich klubów w Krakowie! Natomiast dlaczego pisałem o Rekordzie Guinnessa? Dnia 18.10.2018 Klub Studio oficjalnie pobił rekord i tym samym został zapisany w Księdze Rekordów Guinnessa w najdłuższym toaście pod ramię- 1373 osoby- deklasyfikując przy tym rywali z Japonii z wynikiem 1154 osoby! Jedynie pół gwiazdki odjąłem za pojedynczą sytuację z ochroniarzem. Stanąłem właściwie w progu drzwi- jak wtedy błędnie myśląc- drzwi do wydzielonego terenu na palarnie. Niestety, okazało się, że to drzwi wyjściowe, a ja rzekomo już wyszedłem. Zostałem więc na zewnątrz bez kurtki i z brakiem możliwości wrócenia do środka. Na szczęście mój znajomy był jeszcze w środku. Musiałem podać mu mój token do szatni, żeby odebrał mi kurtkę. Niemniej jednak- impreza skończyła się wtedy zbyt wcześnie...

Ocena dopuszczająca z minusem... i tak jest zbyt dobrą oceną

Niestety, sklep i jego wnętrze pozostawia (bardzo) wiele do życzenia. Zacznijmy po kolei- obsługa. Panie w wieku 40-50 lat, nigdy nie uśmiechnięte, przy kasowaniu produktów więc rzucające nimi dalej. Wszystko robią wręcz od niechcenia. Zdarzyło się, że podczas krojenia mięsa Pani zza lady obtarła sobie nos ręką, a następnie tymi samymi rękami zawijała wędlinę w papier. Absurd! Raz nakrzyczano na mnie, że przerwałem składanie "zamówienia" gdy zobaczyłem, że Pani sprzedawczyni po prostu się ode mnie odwróciła i zaczęła coś mówić koleżance... Ceny- zdecydowanie zawyżone. Właściwie za wszystko. Poczynając od gotowego jedzenia (tutaj różnice są najbardziej widoczne) po rzeczy codziennego użytku. Jednak temu się nie można dziwić. Jest to jedyny sklep na terenie Miasteczka Studenckiego AGH- i stąd przejście do następnego punktu- kolejki. Kolejki bywają niesamowicie długie. Szczególnie w okresie zmasowanych imprez na Miasteczku jak Juwenalia etc. Czystość i wygląd- również pozostawia wiele do życzenia. Często zdarza się, że między regałami stoją zostawione kartony, palety wręcz uniemożliwiające przejście... 1.5 gwiazdki przyznałem jednak za alkohol w asortymencie oraz rzeczy codziennego użytku (sztućce, zeszyty itd) jak również możliwość kupna wędlin na wagę, ponieważ obydwu tych aspektów brakuje w dużym sklepie znajdującym się nieopodal gdzie przeważnie robię zakupy.

Profesjonalna obsługa na każdym kroku!

Hotel zasługuje z całą pewnością zasługuje na każdą ze swoich gwiazdek! Gdybym miał przyznawać je za poszczególne cechy: * Pierwszą i najważniejszą gwiazdkę przyznałbym za obsługę. Była ona zawsze miła i uśmiechnięta. Co ważne- potrafiła pomóc nie oczekując w zamian żadnych napiwków (z czym niestety spotkałem się w niektórych konkurencyjnych hotelach). *Druga gwiazdka za położenie- Hotel leży niedaleko Starego Rynku. Dwa miejsca dzieli dosłownie 10 minut taksówką. Odległość ta jest również wystarczająco duża by nie musieć przejmować się hałasem czy turystami bądź klubowymi imprezowiczami pod wpływem alkoholu. *Trzecia gwiazda za jedzenie- bardzo smaczne, w stosunkowo niewielkich cenach. Dodatkowo za duży plus uznaję osobne menu- przygotowane i wyselekcjonowane pod kątem dzieci, osób na diecie wegetariańskiej oraz bezglutenowej. *Czwarta gwiazda za pokoje- pokój VIP dla dwojga z widokiem na park. Duży, przestronny, nowoczesny. Z bogato wyposażoną łazienką. Na dodatkowy plus zasługują tutaj bardzo duże i wygodne łóżka- idealny, złoty środek między twardym, a miękkim materacem. Ewentualnie piątą gwiazdkę mógłbym przyznać za kasyno. Niestety, tego dnia nie miałem szczęścia i nie udało mi się wygrać, ale z pewnością tam kiedyś wrócę.

Bardzo dobre kebaby ale czasami niewiele mięsa

Dość często jadam "U Szwagra". Ceny posiłków i wielkość porcji zdecydowanie są największymi plusami lokalów. Kebaby zawsze są duże, wypełnione po brzegi, smaczne i chrupiące. Niestety, często zdarza się, że w daniu jest więcej warzyw niż mięsa. Bardzo często spowodowane jest to godzinami szczytu oraz wieloma zamówieniami na raz, jednak nie ukrywam, że daje to niemiłe wrażenie. Tak jakby firma chciała zaoszczędzić na ilości mięsa zastępując go właśnie warzywami, które są tańsze. Jeżeli jednak chodzi o obsługę- nigdy nie było najmniejszego problemu. Zawsze otrzymywałem właściwy, zamówiony przeze mnie posiłek. Nigdy nie było sytuacji pomylenia rodzaju mięsa czy sosu. Kucharze zawsze bardzo mili i uśmiechnięci.

(Prawie) Idealna obsługa

W sklepie tym robię zakupy wręcz codziennie. Jest to supermarket położony najbliżej akademików AGH, a co za tym idzie- każdego dnia odwiedza go niezliczona ilość kupujących. Najczęściej falami w zależności od tego, o której kończą się zajęcia oraz w godzinach szczytu. Kasjerzy są przygotowani na takie sytuacje. Natychmiast otwierają kolejne kasy i zapraszają klientów do siebie. Produkty kasują szybko i bez problemów. Zdecydowaną większość kodów znają na pamięć. Nie zdarzyło mi się nigdy, aby kasjer, którego poprosiłem o pomoc odmówił mi lub nie wiedział gdzie leży wspomniany produkt. Jedynym problemem jest tutaj znajomość języka obcego. Bywały sytuacje gdy pomagałem kasjerom w komunikacji z zagranicznym klientem. Nie jest to znaczny problem. Pomimo tego, że na Akademii Górniczo-Hutniczej studiuje bardzo dużo osób z programów typu Erasmus, to jednak zawsze w kolejce jest ktoś kto chętnie pomoże, ewentualnie należy pamiętać, że translator w smartfonie ma dosłownie każdy.

Super obsługa, chociaż wiadomo, że mogłoby być lepiej

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tymże salonie. Sprzedawcy są mili, potrafią wytłumaczyć różnice między jednym, a drugim sprzętem i pokazać przełożenie na realny świat. Czasami chodzę do x-komu właśnie sprawdzić wiedzę sprzedawców, ponieważ studiuje na AGH na informatyce i przyznaję, że jest naprawdę dobra. Pół gwiazdki mniej za długie kolejki wynikające pośrednio z chęci wysłuchania klienta, dopasowania do niego i bycia miłym (czasami aż za bardzo)

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
X-KOM Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 01.12.2018
Morele.net Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 30.11.2018
Sferis Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.11.2018
Play Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 29.11.2018
ProLine Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Dobra firma z wykształconą kadrą potrafiącą pomóc.

Ocena z dnia: 23.11.2018
mBank Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo. Bardzo często są duże opoznienia, natomiast nigdzie nie ma informacji na ich temat, a jeżeli jakiekolwiek są to pojawiają się sporadycznie i są całkowicie niedokładne.

Ocena z dnia: 17.11.2018
Flixbus Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Super

Super.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Ikea Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Castorama Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Personel był miły, wykształcony. Potrafił mi pomóc, wytłumaczyć dokładnie za co dokładnie pobrane były opłaty.Poszukać odpowiedniej oferty dla mnie.Dodatkowo konsultanci "troszczą" się o swoich klientów. Dzwonią i informują lub przypominają o najważniejszych rzeczach (przykładowo aktualizacja danych osobowych czy zmiana regulaminu)Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
mBank Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Strona jest trochę nieintuicyjnie zrobiona stąd poruszanie się na niej jest trochę utrudnione. Obsługa jest raczej podobna jak w placówkach stacjonarnych. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Wykonują poprawnie swoją pracę, jednak wiadomo, że zawsze może być lepiej. Na pewno nie mam zastrzeżeń co do ich kompetencji. A co do zachowania to zawsze ludziom zdarzają się gorsze dni.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
mBank Kontakt online

OK

OK. To infolinia dzwoniła do mnie. Ja nigdy do nich nie dzwoniłem.Konsultantka raczej miła, poinformowała mnie o zmianie w regulaminie i konieczności aktualizacji danych osobowych.Raczej nie miałem żadnych zastrzeżeń.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 07.05.2018
mBank Infolinia

Słabo

Słabo. Przede wszystkim byłem wręcz zażenowany wypowiadaniem umów przez BZ WBK klientom, którzy mieli styczność z kryptowalutami, jakoby były jakimś nielegalnym przedmiotem. Do tego po odpowiedziach wskazujących na to, że "bank lepiej wie co dobre dla jego klienta" postanowiłem omijać bank wielkim łukiem. Personel nie potrafił w merytoryczny sposób wyjaśnić tych reguł więc stąd tak niska ocena za "Wiedzę i kompetencje personelu"Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem