Opinie wystawione przez użytkownika: Marcin_1182

Udałem się do kolektury lotto w deliatesach Bajda aby

Udałem się do kolektury lotto w deliatesach Bajda aby dopomóc szczęściu i zmienić swoje życie po wygraniu kumulacji w dużym lotku. W kolejce oczekiwałem może ze 2 minuty, po czym zostałem obsłużony przez kasjęrkę, która się przywitała, zainkasowała należność i pożegnała. Obsługa bez entuzjazmu, ale jakie emocje związane z potencjalną wygraną... Lokal był czysty, aczkolwiek wskazane jest aby odświeżyć wnętrze sklepu i jest w jego wnętrzu trochę zimno. A z losowania nic nie wyszło poza tym że muszę sie pogodzić z uiszczeniem podatku od marzeń.

Udałem się do Polo po ser żółty

Udałem się do Polo po ser żółty. Przy wejściu jak zawsze brakowało koszyków podręcznych co jest chyba już normą w tym sklepie, zatem wszedłem bez koszyka i udałem się do stoiska z serem. Lodówka z serem była wyłączona a sam ser miał temperaturę otoczenia. Mając nadzieję że ten stan rzeczy trwa od krótkiego czasu i ser nie zdążył się popsuć. Udałem się do kasy a tam praiw nie było kolejki. Oczekiwałem może ze 2 minuty i zostałem obsłużony przez kasjerkę, która robiła co do niej należało w sposób prawidłowy. Niepełna ocena za brak koszyków podręcznych i wyłączonę chłodziarkę serów.

Podczas podróży służbowej zatrzymałem się na stacji shell

Podczas podróży służbowej zatrzymałem się na stacji shell za Częstochową w stronę Katowic aby skorzystać z toalety oraz wypić ciepłą herbatę. Po wejściu do lokalu stanąłem przy kasie gdzie kolejki nie było i oczekiwałem aż ktoś się zainteresuje klientem. Tymczasem obsługa stacji bawiła sie w najlepsze opowiadając sobie zabawne historie z życia prywatnego praktycznie za ladą na moich oczach. Postanowiłem im nie przeszkadzać i cierpliwie czekałem aż skończą. Gdy kasjerka zorientowała się że klient czeka przed kasą odwróciła się w moją stronę i zajęła klientem stacji. Poprosiłem o herbatę za którą zapłaciłem 3,99 zł. Dość drogo, u konkurencji cena za herbatę wynosi 2,99. Następnie zapytałem się o lokalizację toalety na stacji i się dowiedziałem że wejście jest od zewnątrz. Udałem się do toalety a tam miła starsza Pani, która inkasowała od każdego petenta 1,5 zł. Nie sądziłem że tak renomowana stacja stosuje jeszcze takie praktyki. Oczywiście zapłaciłem, skorzystałem z toalety i odjechałem. Domyślam się że za dopompowanie powietrza w kołach też musiałbym zapłacić... Już nigdy więcej nie zatrzymam się na tej stacji, ocenę na -5 uzasadniam nagannym zachowaniem pracowników stacji oraz praktykami niegodnymi tak poważanego koncernu.

Podczas podróży słubowej potrzeba była zatankować pojazd

Podczas podróży słubowej potrzeba była zatankować pojazd. A że po zaświeceniu się rezerwy najbliżej był orlen w Skulsku od razu podjechałem pod dystrybutor. Stacja jest albo nowa albo po generalnym remoncie ponieważ dystrybutory były z najwyższej półki, nawet informowały automatycznym głosem kiedy tankowanie się rozpoczyna itd. Po zataknowaniu udałem sie do wnetrza lokalu sprzedażowego uiścić należność za paliwo. A tu dwóch pracowników. Kasjerka nie była udbrana w firmową odzież koncernu, była miła i uprzejma, ale odniosłem wrażenie jakby nie znała standardów marki, ponieważ często tankuje na orlenie i wysławiała się inaczej, tak jakby była nowym pracownikiem. Drugi pracownik był ubrany w firmową odzież, nie miałem z nim bezpośredniego kontaku. W trakcie obsługi okazało się że stacja nie ma połączenia z centarlnym serwerem, ponieważ system podczas generowania faktury nie odnalazł firmy w której pracuję i samochodu którym się poruszałem. Zatem potrzena była wprowadzenia danych do tego komputera, co zajęło dużo czasu. Ocena -1 za brak komunikacji z centralą oraz za brak sosu meksykańskiego do hot-doga. Poza tym wszystko w porządku.

Restauracja położona przy trasie Konin

Restauracja położona przy trasie Konin-Bydgoszcz w miejscowości Ślesin. Budynek restauracji okazały wnętrze bardzo przestronne, utrzymane w stylistyce wczesnych lat 90-tych. Trochę chłodno było we wnetrzu, może ok 17 st C. Obsługa była, po prostu była, podejście do klienta bez entuzjamu, uśmiechu i zaangażowania. Zamówiłem zupę pomidorową w cenie 5 zł a kolega z pracy flaczki w cenie 7 zł. Zupa pomidorowa była bardzo dobra, smakowała bardzo pomidorowo i łagodnie zarazem. Flaczki z relacji kolegi były smaczne. Ze względu na brak czasu trzeba było odpuścić sobie z drugiego daniam. Drugie danie można było skonfigurować za ok 20 zł. Podsumowując posiłek był bardzo smaczny, ale chłodna atmosfera pomieszczenia oraz obsługi wpłynęła na obniżenie oceny.

Sklep Zara jak przystało na ekskluzywny sklep powinien

Sklep Zara jak przystało na ekskluzywny sklep powinien świadczyć wysoką jakość obsługi. Po wejściu do bardzo przestronnego wnętrza w którym odzież była bardzo starannie poukładana lub rozwieszona od razo dało się odczuć atmosferę wyjątkowego miejsca. Praktycznie od razu znalazłem marynarki, których wcale nie było zbyt wiele do wyboru. Poprosiłem sprzedawcę o pomoc aby wskazała jeszcze inne marynarki, które są dostępne w sklepie. Zawiodłem sie ponieważ było tylko kilka sztuk w małych rozmiarach, a wyglądały nawet ciekawie. Sprzedawca była uprzejma i nawet gdyby chciała to nie miała możliwości realnej pomocy w dokonaniu zakupów.

Szukałem marynarki sportowej do chodzenia w pracy

Szukałem marynarki sportowej do chodzenia w pracy. W sklepie reseved znalazłem taką, która leżała jak by była uszyta na mnie. Odzież była ładnie poukładana, w lokalu było czysto, ale światło było kiepskiej jakości. Nawet bardzo kiepskiej. Obsługi praktycznie nie widziałem aż podszedłem z marynarkami do kasy aby za nie zapłacić. Nagle pojawiła się kasjerka i skasowała należność opłaconą kartą. Wszystko niby dobrze, ale personel absolutnie nie zainteresował się klientem i gdybym był sam to bym po prostu wyszedł zamiast szukać kogoś z obsługi aby ocenił czy marynarka dobrze leży. Sama marynarka była w promocji i tak na dobrą sprawę cena regularna wynosiła niby 300 zł, ale z pewnością marynarka nie była warta tych pieniędzy. Ocena na małym minusie za brak zainteresowania klientem ze strony personelu.

Bardzo zaskoczyła mnie pizza hut

Bardzo zaskoczyła mnie pizza hut. Byłem w lokalu, który mieści sie w ramach galerii handlowej. Na wydzielonym obszarze było czysto i estetycznie. Po wejściu od razu zainteresowała sie nami kelnerka, która wręczyła nam menu i zaprosiła do stolika. Po 5 minutach podeszła do nas inna kelnerka aby przyjąć zamówienie. Kelnerka była miła i bardzo komunikatywna. Od razu uprzedziła nas że pizza, którą wybraliśmy jest na cieńkim cieście. Bardzo sympatyczne wrażenie sprawiała ta kelnerka. Po 15 minutach mieliśmy już gotową pizzę na stole. Była smaczna, ale za 21 zł to było jej w sam raz dla dwóch osób. Po skonsumowaniu poprosiłem o rachunek tą samą kelnerkę i od razu uregulowałem należność. Jakość obsługi była wyśmienita, a pizza szkoda że nie była tak dobra jak obsługa...

achowe podejście do tematu

achowe podejście do tematu. Dobry kontakt. Towar dostarczony błyskawicznie. Sklep godny polecenia! Kupiłem w tym sklepie zawieszenie gwintowane do dość rzadko spotykanego auta w Polsce, sklep podszedł do tematu profesjonalnie. Cean była akceptowalna. Profesjonalne podejście do klienta buduje jego zaufanie do firmy.

Ocena z dnia: 14.02.2011
czescionline.pl Kontakt online

Kupiłem wahacz do Nissana Almery

Kupiłem wahacz do Nissana Almery. Cena najkorzystniejsza na rynku! Przed dokonaniem zakupu byłem uprzedzony o braku towaru w magazyniei i niewielkim opóźnieniu w wysyłce. Nie mogłem obserwować na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia. Podobało mi sie profesjonalne podejście do klienta i profesjonalizm.

Ocena z dnia: 14.02.2011
kurtmoto.pl Kontakt online

Z czystym sumieniem POLECAM

Z czystym sumieniem POLECAM. Bardzo wysoko oceniam ten sklep. Doskonale słuchają potrzeb kupującego i pracują bardzo szybko. Wysyłany sprzęt jest dobrze zapakowany i chroniony przed warunkami na jakie może być narażony w trakcie transportu. Ceny są korzystne jak na sklep internetowy. Polecam wszystkim.

Ocena z dnia: 14.02.2011

Młoda

Młoda, kompetentna obsługa, sympatyczna atmosfera, świetny kontakt z klientem, który jest w tym sklepie najważniejszy. Jeśli nie mają akurat danego towaru na miejscu, szybko go sprowadzają, bez żadnych zaliczek i zbędnych ceregieli. Ceny akceptowalne a nawet niższe niż u konkurencji. Polecam wszystkim.

Ocena z dnia: 14.02.2011
wkreceni.pl Oddział

Naprawdę świetna obsługa

Naprawdę świetna obsługa. Pełen profesjonalizm. Zakup był przeze mnie właściewie bezobsługowy. Po zakupie w niedzielę dostałem natychmiast maila kiedy będzie dostawa. w poniedziałek dostałem maila z numerem przesyłki. we wtorek rano kurier dostarczył gasnicę wprost do mojego bagażnika. Polecam serdecznie.

Ocena z dnia: 14.02.2011
motoabc.pl Kontakt online

Wszystko naprawde na wysokim poziomie

Wszystko naprawde na wysokim poziomie, jedynie czas oczekiwania mógłby być trochę krótszy, cztery do pięciu dni roboczych to w dzisiejszych czasach troche za długo. Większośc sklepów oferuję wysyłkę na drugi dzień, jednak sklep oceniam bardzo pozytywnie ponieważ miło zaskoczyl mnie konkurencyjną ceną i milą obsługą.

Ocena z dnia: 14.02.2011
rpmotorsport.pl Kontakt online

Jestem zadowolony z kupionych butów snowboardowych w

Jestem zadowolony z kupionych butów snowboardowych w sklepie. Kupowałem je pierwszy raz i mogłem liczyć na pomoc obsługi sklepu. Doradzili mi odpowiednie buty dla mnie i mam teraz rabat na kolejne zakupy. Wysyłka była gratis i czekałem niecałe trzy dni. Jestem zadowolony, dziękuję i pozdrawiam a rabat na pewno wykorzystam.

Ocena z dnia: 14.02.2011
nartyrowery.pl Kontakt online

Mimo obszernego asortymentu bardzo łatwo jest znaleźć to

Mimo obszernego asortymentu bardzo łatwo jest znaleźć to czego się potrzebuje. Jak już znajdziesz to klikasz i nie masz co się martwić o dostawę bo towar dociera błyskawicznie. Oczywiście trzeba uiścić zapłatę za towar który jest względnia niedrogi. Polecam innym użytkownikom internetowym, gdyż transakcje tam dokonywane sa bezpieczne.

Ocena z dnia: 14.02.2011
SklepElektro.pl Oddział

Pełen profesjonalizm w szczególności w aspekcie kontaktu ze

Pełen profesjonalizm w szczególności w aspekcie kontaktu ze sklepem, towar opisany bardzo przejrzyście, zapakowany bardzo dobrze zabezpieczając przed uszkodzeniem zawartości, ceny i koszty wysyłki bardzo konkurencyjne, no i super profesjonalne podejście do każdego klienta. Polecam z czystym sumieniem.

Ocena z dnia: 14.02.2011
filterki.pl Kontakt online

Piątego kupiłem głośniki

Piątego kupiłem głośniki, potwierdzenie dostępności dostałem siódmego i także tego dnia dokonałem przelewu...głośniki otrzymałem dziesiątego i jestem w pełni usatysfakcjonowany. Obsługa, prędkość jak i jakość na piątkę...pozdrawiam serdecznie i dziękuję. Polecam choć mialem obawy przed zakupem w tym sklepie gdyż naczytałem się różnych opinii.

Ocena z dnia: 14.02.2011
tylkogps.pl Kontakt online

Sklep internetowy godny polecenia

Sklep internetowy godny polecenia. Duże zainteresowanie problemem klienta na każdym poziomie realizacji. Inne sklepy twierdziły, że moja opona jest niedostępna. Gdy w trakcie realizacji zamówienia znależli identyczną ale jeszcze tańszą - zadzwonili i zapytali czy chcę. W szczególnoci godnym polecenia jest zaangażowanie personelu w sprzedaż.

Ocena z dnia: 14.02.2011
sklepopon.pl Kontakt online

Bardzo intuicyjne zakupy szybkie i wygodne nawet dla

Bardzo intuicyjne zakupy szybkie i wygodne nawet dla poczatkujacych. Ceny zblizone do hipermarketow choc mogły by być odrobine niższe. Maja duzy asortyment jednak czekam na dalszy rozwoj i poszerzanie dostepnych marek/rodzajow produktow. Widać że firma stawia na jakość obsługi i to procentuje. Polecam!

Ocena z dnia: 14.02.2011
Superkoszyk.pl Oddział

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem