Opinie wystawione przez użytkownika: Mateusz_1227

Tym razem super jakość i bardzo atrakcyjna cena.

Tak jak wcześniej pisałem opinię dot. łuskanych orzechów włoskich z tego sklepu: tj. dwa razy trafiły mi się zbutwiałe orzechy zawierające pełno łupin, który to produkt potem zwracałem. Tym razem skuszony zostałem promocją na BIO orzechy włoskie, nie wiem czy to same orzechy tak mocno potaniały czy ta promocja była na taki duży % (z jakis 230zł na 150), ale tym razem jeśli chodzi o jakość produktu to na duzy plus. Jestem bardzo zadowolony z orzechów: ani jednej łupiny oraz orzechy są dobrej jakości i ekstra cena, która pozwoliła mi przerzucić się z standardowych orzechów na te z certyfikatem uprawy bioekologicznej. Niezmiernie się cieszę i mam nadzieję na więcej takich promocji i na tą samą jakość.

Ocena z dnia: 28.05.2019
badapak.pl Kontakt online

Solidna obsługa gwarancyjna.

Kupiłem buty rowerowe shimano, które do tanich nie należą. Wolę zapłacić za buty więcej by mieć pewność, że ich jakość będzie solidna – tym bardziej w przypadku butów rowerowych, które mają służyć do treningów. Z butów jestem mega zadowolony! Ale jeśli chodzi o ich jakość to po jakimś 1.5 roku zaczął puszczać szew w jednym istotnym miejscu – na czubku buta. Co powodowało, że materiał, który ten szew łączył – zaczął się rozdzielać od siebie. Buty wysłałem do sklepu, gdzie poinformowano mnie na starcie, że Shimano przyjmuje takie zgłoszenia gwarancyjne i że mogę się spodziewać uwzględnienia gwarancji. Spodziewałem się naprawy obuwia, lecz byłem bardzo pozytywnie zaskoczony – dostałem nowiutkie te same buty! W dalszym ciągu w nich jeżdże i w dalszym ciągu super się sprawują. Także jak najbardziej polecam.

Bardzo nierzetelne podejście do klienta

Kupiłem tam buty sportowe Adidas, które rozkleiły się po jakimś roku użytkowania. Buty te wysyłałem do sklepu na gwarancję, która została odrzucona z wskazaniem na moją winę, że obuwie było nadmiernie przemoczone i dlatego się rozkleiło. Hmm, raz, że buty wyglądają jakby podeszwę z wierzchem obuwia trzymał szew - co się okazało jednak jego imitacją, buty są jedynie klejone(a nie były jakieś tanie), po drugie: biegając w sportowych butach w deszczu, nie spodziwałbym się, że się rozkleją. Oczywiście to nie jest wina sklepu, a producenta. Lecz w/w negatywna decyzja dot. gwarancji butów była od specjalistów z tego sklepu internetowego..-stąd też moje oburzenie w kwestii obsługi gwarancji. Oczywiście nie zgodziłem się z tą decyzją i wysłałem buty ponownie, wraz z uzasadnieniem takim jak wyżej wspominam, że buty rozkleiły się podczas normalnego ich użytkowania. Moje odwołanie ponownie zostało odrzucone. W życiu w tym sklepie nie kupię już butów oraz tez tej marce przestałem ufać.

Ocena z dnia: 19.05.2019
eobuwie.pl Kontakt online

Super dzwięk i dożywotnia (solidna)gwarancja.

Około 10 lat temu kupiłem słuchawki, które w tej chwili mam na głowie i ciągle jestem wniebowzięty ich jakością b rzmienia, gdy słucham na nich muzyki! Pamiętam jak robiłem rozeznanie w sklepach muzycznych na słuchawki do muzyki, stojąc wiele godzin i porównując jedne do drugich. Efekt końcowy to słuchawki firmy o której nigdy nie słyszałem - KOSS model UR40. Oczywiście w internecie przewijają się pochlebne opinie na temat tych słuchawek - to też skłoniło mnie by im się przyjrzeć. Ale to jest kwestia dot. samego produktu. Drugą kwestią, którą uważam, że bardzo istotne by ją poruszyć jest przyciągające hasło: "dożywotnia gwarancja" - na temat, której zdecydowanie mogę się wypowiedzieć ponieważ korzystałem z niej 3 razy. Brzmi kusząco, ale są pewne kruczki z tym związane. Otóż, gwarancja sklepowa a dożywotnia gwarancja producenta to dwie różne sprawy. PIerwsze dwie naprawy moich słuchawek od KOSS były to naprawy na podstwiie dwuletniej gwarancji od sklepu - i to było darmowe, trzecia naprawa gwarancyjna była na podstawie gwarancji producenta(tej dożywotniej) ponieważ minął okres gwarancji sklepowej. I po tej trzeciej naprawie słuchawki trzymają się już około 7 lat i są nie do zdarcia.. mam wrażenie, że część którą mi wymienili(która dwa razy się wcześniej zepsuła) jest 100razy lepszej jakości niż standardowo produkowana w tych słuchawkach. Zatem polecam zepsuć sobie te słuchawki, oddać je na gwarancji.. i można się nimi cieszyć wieeeeeeeeeeeeeele lat! Mimo, że trzeba zapłacić za ów "dożywotnią gwarancję" - naprawdę warto. Wszystkie inne słuchawki szybko mi się rozwalały. Gdy te mi się znów zepsują (odpukać) to na pewno nie kupię nowych tylko wyślę je ponownie na gwarancję producenta i z ogromną chęcią zapłacę te 80zł. :)

Obsługa dbająca o klienta i jego zadowolenie

Będąc klientem ówczesnego BZ WBK, a teraz Santander – kończyły mi się promocyjne warunki korzystania z karty kredytowej, gdzie mogłem za jej pomocą robić zakupy bez żadnych prowizji w długim okresie rozliczenia. W związku z powyższym udałem się do placówki Santander, po wejściu od razu zostałem zauważony przez doradcę, który zapytał mnie w czym może pomóc – przedstawiłem mu sytuację i wtedy zaprosił mnie do stolika bym na spokojnie mógł przedstawić moje oczekiwania. Miłym gestem było zaproponowanie mi czegoś do picia. Bardzo ogromne wrażenie zrobiło na mnie pozytywne nastawienie doradcy do mnie tj. z dużym uśmiechem i uprzejmością byłem potraktowany. Doradca powiedział, że nie ma uprawnień dot. sprawy w której przychodzę i że wszystko co mu powiedziałęm przekaże koleżance do której zaraz mnie poprosi. Tak też po krótkiej chwili zasiadłem przy biurku naprzeciw innego pracownika, który przedstawił mi jakie są moje opcje. Czułem, że jest to bardzo indywidualne podejście do mnie – tj. jestem wieloletnim klientem, który zawsze na czas spłaca swoje ewentualne zadłużenia i czułem, że jest to docenione przez bank. Oferta zaproponowana przez bank, była dla mnie satysfakcjonująca. Wyszedłem z oddziału bardzo zadowolony, że nie muszę rezygnować z mojej karty kredytowej, ponieważ warunki promocyjne zostały przedłużone i zapewniono mnie, że nawet po tym przedłużonym już okresie, gdy promocja będzie się ponownie kończyć, to bym zgłosił się z tym i wtedy znów okres promocyjny zostanie przedłużony. Z drugiej strony bank mógłby mi ów warunki na stałe zaaplikować, ale domyślam się, że to jest kwestia oparta na weryfikacji moich aktualnych spłat ewentualnych zadłużeń. Tak czy siak jestem zadowolony z tego, że promocja została mi przedłużona i że poinformowano mnie, że będę mógł ją ponownie przedłużyć.

Wszechstronny asortyment, bezproblemowa możliwość zwrotu

Widać jak ten sklep się rozwinął, na szczególną pochwałę zasługuje punkt odbioru w Poznaniu, ale to jest akurat subiektywna pochwała z mojej strony ponieważ punkt znajduje się bardzo blisko mojego miejsca zamieszkania. :D Chociaż przed świętami są tam niesamowite kolejki – ludzie tam masowo odbierają zamówione prezenty! Z kolei bardziej obiektywnie: na początku otwarcia tego punktu odbioru - można było tam odbierać tylko produkty z Morele.net, lecz po jakimś czasie dołączyło do tej możliwości więcej portali(z zupełnie innych branż typu: kosmetyki, perfumy) o szacie graficznej zaczerpniętej z morele.net. Kupiłem tam swój komputer na części, który już długo mi służy bez zarzutów, tak samo wyciskarka do soków czy blender. Zdarzyło mi się też kupić inne produkty –np. wagę Zelmer, która okazała się, że posiada wadę fabryczną – w takim przypadku sklep Morele.net działa niezawodnie! Zgłosiłem tą niemiłą sytuację i od ręki waga została przyjęta z powrotem i po krótkim czasie dostałem decyzję na maila o zwrocie środków. Sklep daje możliwość 14dniowego zwrotu bez podania przyczyny – czyli można kupić produkt i go potestować w tym czasie, i jeśli nam nie odpowiada to można go zwrócić – skłoniło mnie to do kupna nowego dysku, gdzie nie byłem pewny czy będzie on dla mnie odpowiedni i też nie wiedziałem czy można go potestować i potem ewentualnie zwrócić – obsługa zapewniła mnie, że bez problemu będę mógł zwrócić dysk mimo tego, że go używałem, ale pod warunkiem, ze nie będzie miał śladów użytkowania. Dysk do dziś jest w moim komputerze. Polecam ten sklep do robienia zakupów różnych sprzętów elektronicznych!

Ocena z dnia: 09.05.2019
morele.net Oddział

Odbiór zamówień internetowych, bardzo sympatyczna obsługa.

Jest to zarówno sklep online jak i stacjonarny. Składając zamówienie przez internet (gdzie ich produkty są troszkę tańsze niż w sklepie stacjonarnym) można wybrać odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym - co jest super opcją. Niestety wprowadzili za to opłatę 1.99zł, jakiś czas temu było za darmo, ale mimo to cena wychodzi i tak korzystnie w porównaniu do innych sklepów z tej branży! Zawsze, gdy przyjadę odebrać tam swoje zamówienie internetowe to czuję się jakbym przyszedł sobie porozmawiać z kumplem/koleżanką, których znam wiele lat - tacy uśmiechnięci i otwarci sprzedawcy tam pracują! Tj. zawsze sobie z nimi można porozmawiać, pośmiać się a i też doradzą w kwestii smaków danych produktów. Bym zapomniał: kupując na stronie internetowej, jeśli mamy tam konto, nabijają nam się punkty lojalnościowe, które potem można wykorzystać jako rabat. Kupuję tam od jakiegoś czasu i póki co zamierzam w dalszym ciągu kupować! Tym bardziej, że już pełno punktów nazbierałem.

Zaangażowanie w pomoc przy doborze koszuli

Szukałem dla siebie koszuli. Nie mając pewności co będzie do mnie pasować zwróciłem się o pomoc do sprzedawcy, który był dostępny na sali sprzedaży. Sprzedawca wypytał mnie jaka ta koszula miała by być, czy luźna, czy bardziej formalna i czy zależy mi na wzorach czy na jednolitym kolorze. Zakomunikowałem sprzedawcy, że szukam koszuli na co dzień, na luźne okazje. Sprzedawca wtedy zaprowadził mnie do wieszaków z konkretnymi koszulami i pokazał mi kilka modeli, i sam zasugerował rozmiary, które mógłby by pasować na moją sylwetkę. Ku mojemu zdziwieniu na tym się nie skończyło - sprzedawca zaprowadził mnie do przebieralni i tam powiedział, że doniesie mi większy rozmiar i inne modele bym mógł sprawdzić, który lepiej na mnie leży czy który bardziej mi się będzie podobać. Gdy przymierzałem koszule w przebieralni, nie miałem pewności, który rozmiar na mnie dobrze leży. Sprzedawca, który asystował mi w szatni i mówił, co myśli nt. koszuli, które przymierzałem - rozwiał moje wątpliwości wskazując na konkretne elementy w koszuli, które się niepotrzebnie uwydatniają na mnie przy za dużym rozmiarze. Zasugerowano mi również, który model koszuli z danym wzorem na mnie lepiej wygląda. Ostatecznie zdecydowałem się na koszulę. Czułem, że koszula, którą wybrałem z pomocą sprzedawcy jest odpowiednio dopasowana do mojej sylwetki. To była moja pierwsza wizyta w Medicne, która zdecydowanie zachęciła mnie do robienia tam częściej zakupów.

Nie polecam kupować orzechów włoskich w tym sklepie

W swojej codziennej diecie jem orzechy włoskie, stąd też zamawiam je w dużych ilościach. Sklep Badapak był mi polecony przez znajomą oraz też poczytałem przychylne opinie na temat tego internetowego sklepu i skusiłem się by zamówić 5kg łuskanych orzechów włoskich. Paczka dobrze zabezpieczona i szybko dotarła, ale jeśli chodzi o same orzechy: Okazało się, że niektóre pojedyncze sztuki są spleśniałe oraz też dużo łupin znajdywało się w orzechach – co jest co najmniej niekomfortowe przy ich jedzeniu i niebezpieczne na tyle, że gdy się nie zauważy łupiny to można sobie zęby uszkodzić. Plus jest taki, że sprzedawca nie robi problemu ze zwrotem. Zamówiłem ten sam produkt w tej samej ilości u innego internetowego sprzedawcy i w/w problemów nie było. Ale dobra – pomyślałem sobie, że może miałem pecha i trafiłem na taką partię tych orzechów, i po tym jak skończyły mi się orzechy – te kupione w innym sklepie - postanowiłem zamówić ponownie 5kg w Badapak. Będąc pełnym nadziei na dobrej jakości orzechy, w których nie będę musiał się doszukiwać łupin czy spleśniałych sztuk - zawiodłem się ponownie. Od tamtego czasu zamawiam w innym sklepie internetowym oferującym orzechy włoskie 5kg i nie spotkała mnie ANI RAZU taka sytuacja z tymi orzechami jak w Badapak. Jeśli w Badapak będą mieli znacząco niższe ceny to wtedy może pokuszę się by znów ich sprawdzić, ale jeśli cena jest ta sama co gdzie indziej, a produkt o wiele gorszy – to odpuszczam Badapak.

Ocena z dnia: 18.04.2019
badapak.pl Kontakt online

Dobrane oprawki oraz dokładnie wykonane badanie wzroku

Szukałem okularów korekcyjnych dla siebie – u mnie, w przypadku wyboru tego typu rzeczy jak okulary, które mają służyć na dłużej, wtedy to nie jest jednorazowa wizyta w salonie optycznym, a raczej wielokrotne wizyty, gdzie zastanawiam się nad danymi oprawkami. Po jakimś pół roku czasu od mojej pierwszej wizyty w Salonie Vision Express, gdzie w między czasie odwiedzałem również inne salony optyczne, wróciłem na kolejną, drugą wizytę – nie mam dużej wady wzroku stąd też brak mojego pośpiechu w wyborze oprawki. Stanąłem przy wystawie z oprawkami i po chwili doradca do mnie podszedł i zainicjował rozmowę słowami, które wskazały, że kojarzył mnie z wizyty sprzed pół roku: „i jak, zdecydował się Pan już na któreś oprawki?” - Byłem niesamowicie zdziwiony, że doradca mnie pamiętał z mojej wcześniejszej wizyty sprzed tak długiego okresu czasu, co mu zakomunikowałem. Wtedy doradca nawiązał do mojej ostatniej wizyty wspominając jak rozmawialiśmy na konkretny temat i uzasadnił po czym mnie zapamiętał. Miałem już wytypowaną oprawkę wcześniej wybraną z doradcą – doradca pomógł mi poszukać również innych oprawek do porównania, gdzie wskazywał przy każdym modelu dlaczego pasuje do mojej twarzy lub gdy nie pasował, argumentował to, że dana oprawka jest za szeroka czy za daleko od policzków odstaje itp. Porobiłem zdjęcia swojej twarzy w różnych modelach oprawek, które mi zaproponował doradca. Po powrocie do domu pytałem o opinię swoich znajomych nt. zdjęć mojej twarzy w oprawkach, które wybrał mi doradca. Doradca nie mylił się co do dopasowania oprawek do mojej twarzy! Znajomi potwierdzali, że oprawki dobrze na mnie wyglądają. Gdy już byłem zdecydowany na zakup konkretnych oprawek, wróciłem do salonu Vision Express dokonać badania wzroku w gabinecie specjalisty, który to znajduje się w w/w salonie. Po zakomunikowaniu doradcy, że umówiłem się na wizytę w gabinecie specjalistycznym na badanie wzroku, doradca poszedł do gabinetu, gdzie następnie wyszedł po mnie specjalista i przywitał mnie uściśnięciem ręki i zaprosił do swojego gabinetu. Gdy specjalista przeprowadzał badanie wzroku czułem, że chce dokładnie dopasować korekcję do mojej wady wzroku oraz że czas, który na to przeznacza nie ma narzuconego limitu. Pomimo mojej małej wady wzroku i mojego zwlekania z kupnem okularów, gdzie myślałem, że mam dobry wzrok – teraz czuję ile przez ten czas straciłem nie mając wtedy super dokładnego i ostrego obrazu, który teraz mam nosząc okulary dobrze dopasowane pod każdym względem!

Sympatyczna obsługa oraz produkty zawsze na stanie.

Często kupuję tam goździki ekologiczne, które traktuję jako gumy do żucia oraz sól kłodawską w kamyszkach, gdzie na co dzień w kuchni unikam białej soli kuchennej, wolę samemu mielić młynkiem sól kłodawską – jedno i drugie jest super tanie w tym sklepie, a jakie zdrowe. Ani razu się nie zdarzyło by mi odpowiedziano: „niestety, nie mamy goździków” czy też „niestety, nie mamy soli kłodawskiej”. Sklep jest zawsze dobrze zaopatrzony – to, po co tam przychodzę zawsze było na stanie. Zawsze też wchodzę do środka tego sklepu z moim rowerem, mimo że stojak na rowery jest przy sklepie – i zawsze któryś z sprzedawców po obsłużeniu mnie, proponuje mi(od razu idzie za mną do wyjścia), że otworzy i przytrzyma mi drzwi sklepu bym mógł komfortowo wyjść z swoim rowerem! Wracając jeszcze do obsługi związanej z produktami - gdy pytałem się sprzedawcę o produkt którym byłem zainteresowany –olejek z drzewa herbacianego-, sprzedawca wtedy zanurzył się na zaplecze sklepu i po chwili przyniósł dany produkt w kilku opcjach wielu różnych producentów. Mogłem wyczuć, że sprzedawca ma wiedzę na temat tego produktu, tj. opowiedział mi który producent „pakuje” produkt bezpośrednio na miejscu jego pozyskiwania - co oznacza, że dany olejek herbaciany jest bardziej wartościowy od tych, których proces pakowania jest wydłużony. Podsumowując: uprzejmi sprzedawcy, którzy posiadają wiedzę na temat szerokiego asortymentu w tym sklepie. I jak wspominałem, zawsze jest dostępne to czego potrzebuję.

Wysokiej jakości obuwie i duża wiedza obsługi na jego temat.

Produkty z tego sklepu jak i jego wygląd i ekspozycja - prezentują się na bardzo ekskluzywne i taka też jest obsługa! Kupowałem w tym sklepie buty na sezon jesienno-zimowy. Wiedza sprzedawców na temat produktów jest niesamowita: Sprzedawca przedstawił mi wszystko na temat butów, które sobie upatrzyłem. Opowiedziano mi z jakiego materiału jest zrobiona wkładka i wnętrze obuwia, z jakich materiałów jest zrobiony wierzch obuwia oraz w jaki sposób pielęgnować obuwie by prezentowało się jak najlepiej przez jak najdłuższy czas. Poinstruowano mnie jak postępować w przypadku nubuku z którego po części są zrobione buty – tj. ważnym jest szczotkowanie włosia nubuku i jego impregnacja tak by zachowały swój ładny wygląd. Zapewniono mnie o bardzo dobrej jakości wykonania – tak, że klienci ponownie wracają na zakupy będąc zadowolonymi z poprzednich zakupów - co z resztą widać po ruchu w sklepie. Gdy już zdecydowałem się ostatecznie na zakup, będąc przy kasie, po tym jak sprzedawca przyjął płatność – zaskoczył mnie drobny bardzo miły gest: sprzedawca wyszedł zza lady i podał mi do ręki elegancką torbę w którą były zapakowane buty i życzył mi by się dobrze nosiły. Wracając jeszcze co do pielęgnacji obuwia: w razie gdyby jednak się zapomniało w jaki sposób pielęgnować obuwie - do obuwia jest dołączana ulotka z wskazówkami w jaki sposób pielęgnować obuwie. Wszystko przebiegało w bardzo milej atmosferze, każdy ze sprzedawców z uśmiechem i uprzejmością był zaangażowany w doradztwo i obsługę mojej osoby. Sprawiło to, że czułem się, że jestem w dobrych rękach, i że sprzedawcom zależy na tym bym wiedział dokładnie z czego jest zrobione obuwie, które kupuję w sklepie Kazar i jak o nie dbać by mi jak najdłużej służyło. Teraz, gdy już nadeszła wiosna, z smutkiem odkładałem te buty do szafy. Jestem pewny, że posłużą mi one jeszcze na kilka sezonów!

Profesjonalne doradztwo w markecie budowlanym!

Szukałem rozwiązania do swojej kuchni, gdzie na ścianie z płyty gipsowej chciałem powiesić kilka szafek kuchennych, które to szafki były by ciężkie po zapełnieniu talerzami i innymi przedmiotami kuchennymi. Zwróciłem się z tym problemem do obsługi w Leroy Merlin na dziale metalowym, gdzie znajdywały się różnego rodzaju haczyki, wieszaki itp. Opisałem Panom z tego działu moją sytuację odnośnie tego jaką mam ścianę w kuchni i że chcę na niej powiesić ciężkie szafki - zostały mi przedstawione rozwiązania o których nie miałem pojęcia, że istnieją! Zaproponowano mi rozłożenie ciężaru szafki na jak największą ilość kołków-pajączków(czyli takich, które za ścianą rozwierają się parasolką i zapierają na drugiej stronie ściany) zakładając do nich uprzednio specjalną metalową szynę-listwę i na tej szynie zaświecić szafki do których założy się specjalne haczyki. Panowie mi to tak wytłumaczyli i wszystkie produkty dla mnie znaleźli, że sam to mogłem wykonać. Wiem, że ten sposób brzmi kosmicznie -sam miałem takie odczucia, gdy mi go przedstawiano, ale szafki do dziś wiszą u mnie w kuchni na ścianie z płyty gipsowej i podejrzewam, że gdyby nie Panowie z działu związanego z metalowymi częściami to moja ściana gipsowa w kuchni zarwałaby się pod ciężarem szafek zawieszonych w standardowy sposób.

Niespotykane zaangażowanie sprzedawcy przy doradzaniu!

Zanim zostałem obsłużony przez osobę zajmującą się gitarami, byłem świadkiem jak ów osoba obsługuje klienta, który przyszedł kupić swoją pierwszą gitarę. Zatem czekając na obsługę towarzyszyłem przy procesie doradztwa w wyborze pierwszej gitary, choć sam chciałem kupić gitarę z wyższej półki -uznałem, że może i ja na tym też skorzystam i coś mi się przy okazji spodoba, ale też widząc sposób obsługi klienta przez sprzedawcę w Music Center świetnie się przy tym bawiłem. Otóż doradca najpierw wybrał z klientem gitary pod względem różnych parametrów: wygląd - kolor/kształt, rodzaj, rozmiar. Gdy już dokonali wyboru kilku modeli przeszli do sali w której można usiąść i wypróbować gitary. Sprzedawca poprosił klienta by ten zamknął oczy i najpierw dokonał wyboru na podstawie tego co słyszy gdy ten będzie grać ten sam utwór na różnych modelach. Będąc świadkiem tego świetnie się bawiłem bo sam mogłem ocenić swoje spostrzeżenia tj. porównać moje odczucia na temat gitar, które z wyglądu mi się podobały i ocenić czy adekwatnie jest z ich brzmieniem. Klient, po eliminacji gitar na podstawie swojego odsłuchu z zamkniętymi oczami - zdecydował się na swoją pierwszą gitarę. Gdy przyszła kolej na obsługę mojej osoby wyglądało to trochę inaczej bo miałem swój upatrzony model, który okazał się być bardzo drogi. Sprzedawca wykazał się zrozumieniem i ogromną wiedzą dotycząca rynku muzycznego, opowiedział mi które firmy produkują odpowiedniki tego drogiego modelu. Gitara nie byłą dostępna na sklepie - umówiłem się z sprzedawcą na kontakt telefoniczny. Sprzedawca dzwonił do mnie i na bieżąco informował mnie o tym kiedy gitara będzie sprowadzona do sklepu. Gitara sprowadzona specjalnie dla mnie bym mógł ją sobie przetestować! W skrócie: niespotykane zaangażowanie sprzedawcy przy doradzaniu w wyborze gitary!

Super

Super.

Ocena z dnia: 10.09.2018
JYSK Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 10.09.2018
IKEA Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Castorama Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 10.09.2018
LOTOS Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Bardzo uprzejma obsługa - chętnie zawitałbym do sklepu po raz kolejny z tego względu. Ciekawy asortyment oraz możliwość sprowadzenia produktu z sklepu online do sklepu stacjonarnego bez jakiegokolwiek zobowiązania a nawet bez konieczności odbioru! Czyli możemy zamówić produkt do sklepu i nawet jak się rozmyślimy to po prostu wystarczy nie przyjść - pełna swoboda i komfort oraz przy tym uprzejmość obsługi.

Ocena z dnia: 10.09.2018
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo. Zasięg slaby

Ocena z dnia: 07.09.2018
Play Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem