Opinie wystawione przez użytkownika: Mateusz_1263

Nie najgorzej

Pobyt połączony z imprezą służbową. Słaby dojazd ze względu na mecz. Reszta na dobrym poziomie.

Szkolenie ok

Odbywałem szkolenie w tym hotelu obsługa i organizacja ok jedzenie też dobre.

Ciepła ryba zimne dodatki

Obsługa sprawna, ryba ciepła i smaczna jednak dodatki jak dla mnie za zimne i zbyt twarde (warzywa).

Prenumerata - nie dotrła przesyłka

Dostawca pocztowy nie dostarczył przesyłki. Reklamacja i kontakt poskutkował przesłaniem ponownie zamówionej prenumeraty przesyłką rejestrowaną. Kontakt pozytywny jeśli chodzi o odpowiedzi damskiej części personelu. Minus jedna gwiazdka za odpowiedzi płci męskiej, które nie wyjaśniły sprawy.

Ocena z dnia: 04.02.2019
Edipresse Kontakt online

Zagubione paczki kolejki brak awizo

Pierwsza paczka zagubiona po zgłoszeniu tego do wysyłającego otrzymałem w ramach reklamacji paczkę poleconą (rejestrowaną). Wszelki możliwy czas na obsługę zlecenia minął - codzienne zaglądanie po kilka razy do skrzynki - awiza brak. Napisałem do wysyłającego o numer przesyłki by ją wyśledzić - okazało się, że od kilku dni znajduje się w placówce pocztowej. Czas oczekiwania do okienka dłuższy niż powrót do domu w piątkowych korkach w szczycie komunikacyjnym. Oczywiście tylko jedno okienko czynne. Pół gwiazdki za to, że w inny dzień zmarnowałem tam tylko +20 minut przy dwóch otwartych okienkach i najważniejsze nie zgubili mi kolejnej przesyłki.

Ocena z dnia: 04.02.2019
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Klasyczny Burger

Udałem się do odnowionego lokalu, zamówiłem klasyczne burgery. W trakcie przygotowywania zamówienia (lokal nie jest wielki, widać wszystko co kucharz tworzy) uciąłem sobie przyjemną rozmowę z właścicielem lokalu. Otrzymałem ładnie zapakowane ciepłe burgery. Wołowina delikatna, aczkolwiek brakowało mi w niej trochę soli. Całokształt pozytywna 4.

Dziwna promocja - długo czekałem, ale się doczekałem

Otrzymałem podczas zakupów bon na 10 zł na kolejne zakupy, także uzyskałem informację, że posiadam kolejne 10 zł do wykorzystania na empik.com - promocja miała trwać do 10.02. Wybrałem towar lecz obniżka nie wystąpiła. Zadzwoniłem na infolinię. Połączenie nastąpiło szybko. Przedstawiłem swoje zapytanie. Pracownica sprawdziła mój zakup, poprosiła o cierpliwość - moja cierpliwość była wystawiona na około 10 min z czego w 2 minucie na chwilę pracownica do mnie powróciła. Przedstawiła mi informacje, jak wygląda promocja. Na zastrzeżenia odpowiedziała, że jest to spowodowane błędem na stronie (osobna recenzja zakupu na empik.com).

Ocena z dnia: 04.02.2019
empik Infolinia

Obsluga w sklepie miła ale później pasmo porażek

Jeśli miałbym oceniać obsługę w sklepie to była ona całkiem sympatyczna. Pracownica udzieliła wszelkiej możliwej pomocy. Po czym przystąpiliśmy do finalizacji zakupu wielkogabarytowego towaru który był dostępny od ręki (informacje na stronie www sklepu oraz w salonie). Po wskazanym terminie w umowie zakupu nie otrzymaliśmy towaru (jeden telefon z informacją, że zamówienie zostało przyjęte). Kolejne @ reklamacyjne z pytaniem kiedy otrzymam towar były obsługiwane sprawnie. Otrzymałem w ramach zadośćuczynienia 5% rabat i 50 zł na zakupy w sklepie. Po miesiącu od wskazanego w umowie terminu otrzymałem zakupiony towar. Mimo miłej obsługi zarówno w sklepie stacjonarnym jak i w kontaktach z pracownikiem przez pocztę internetową moja ocena odpowiada 3- ze względu na fałszywą i wprowadzającą w błąd komunikację reklamową.

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 04.12.2018
T-Mobile Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Orange Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 03.12.2018
InPost Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 02.12.2018
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie.

Ocena z dnia: 02.12.2018
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 02.12.2018
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 01.12.2018
ceneo.pl Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 01.12.2018
PZU Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.11.2018
PKO BP Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 30.11.2018
mixmedia.pl Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.11.2018
BP Stacje Paliw Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.11.2018
TV WP Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem