Opinie wystawione przez użytkownika: Michał_1573

Na dzień dobry zszokowała mnie liczba klientów

Na dzień dobry zszokowała mnie liczba klientów, ale nie ma co się dziwić. Sezon przedświąteczny przyciaga klientów.Mimo dużej liczby klientów, obsługa bardzo profesjonalnie radziła sobie z tym faktem. Bardzo zgrany zespół i co najważniejsze wiedza. Obsługa od razu umie ocenić potrzebę klienta i dobrać odpowiedni produkt. Znajomośc parametrów, wad i zalet produktów jest na wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolony z oferty, któą złozył mi pracownik sklepu. Polecam zakupy w tym sklepie.

Serwis z zewnatrz sprawia wrażenie dobrze przygotowanego

Serwis z zewnatrz sprawia wrażenie dobrze przygotowanego, niestety już po wejściu wita nas niemiła obsługa, która zamiast miłych zwrotów grzecznościowych uzywa bardziej tych niemiłych. Przypadek mój był prosty...pękł amortyzator, a Pan stwierdził złamanie wahacza. Obiecano, że na cześci będę czekał około 1 godziny i kolejną godzinę zajmie naprawa. Przy okazji mechanik zauważył pęknięcie na przedniej szybie i zaoferował naprawę, która miała potrwać ok. 40 minut. Wszystko ładnie wyglądało, a raczej brzmiało w ustach mechanika. Części przyjechały po 3 godzinach i w dodatku nie do tego modelu co trzeba, a po naprawie szyby pozostał bardzo widoczny ślad, z którym Pan mechanik kazał udać się do serwisu w celu spolerowania...jednym słowem warsztat mało profesjonalny!

Ocena z dnia: 17.07.2012
Agro-Masz Wydmusy Inna forma kontaktu

Salon Orange w Ełku przy ulicy Rosvelta

Salon Orange w Ełku przy ulicy Rosvelta. Na wejściu zaskakuje nas przyjemny zapach, ale niestety nie na długo. W punkcie informacyjnym stoi Pani, która swym wyglądem raczej odstrasza niż zachęca. Wygląda tak, jakby przyszła prosto z aerobiku, ubrana na sportowo. Niestety kolejki zniechęcają petentów. Trzeba czekać około 30 minut, a nie wszyscykonsultanci obsługują klientów. Kierownik przechadza się po salonie i nie reaguje na stojących w kolejce ludzi. Co do ofertyi cen, to muszę przyznać, że zarówno i oferta i ceny są atrakcyjne. Przydałoby się troszeczkę podszkolić personel, bo w niektóych sprawach nie mają za bogatej wiedzy. Ocena raczej średnia

Ocena z dnia: 28.06.2012
Orange Oddział

Bardzo miły lokal

Bardzo miły lokal, chodź muszę przyznać, że mało w nim miejsca. Obsługa mogłaby od czasu do czasu przewietrzyć pomieszczenie, bo wchodząc do lokalu na wstępie czuć nieprzyjemny zapach spalenizny. Co do jakości potraw nie mam zastrzeżęń. Posiłek smaczny i widać, że świeżo przyrządzony a nie jakaś mrożonka. Ceny też bardzo przystępne, a w ciągu dnia można skorzystać z promocji.Polecam.

Ocena z dnia: 26.06.2012
TINO Inna forma kontaktu

Świetny hotelik w okolicach Warszawy

Świetny hotelik w okolicach Warszawy, zaledwie 15 minut autem od centrum. Bardzo przystępne ceny i rewelacyjna kuchnia. Pokoje w bardzo dobrym stanie, dobrze wyposażone i czyste. Toalety bardzo zadbane, czysta pościel oraz bezpłatny dostęp do internetu. Miła obsługa, bardzo kompetenta. Minusem jest poranny hałas, bo hotelik znajduje się blisko drogi.

Ocena z dnia: 22.06.2012
JOKER Inna forma kontaktu

Od samego wejścia zostałem mile przywitany i skierowany do

Od samego wejścia zostałem mile przywitany i skierowany do odpowiedniej osoby. Pomieszczenie czyste i wyczuwalny miły zapach ( odświeżacz powietrza). Obsługa miła z odpowiednimi kompetencjami. Udzielono mi wszystkich informacj na temat mojej sprawy. Podano mi rownież dokładną cenę i przewidywany czas naprawy. Poinformowano mnie również o możliwości skorzystania z dodatkowej pomocy jakiej udziela salon. Czas naprawy auta był taki jak zapewniała obsługa.

Ocena z dnia: 13.04.2012
Skoda Inna forma kontaktu

Po wejściu do sklepu uwagę przykuwa brudna posadzka na

Po wejściu do sklepu uwagę przykuwa brudna posadzka na dziale z warzywami i brzydki zapach zepsutych owoców. Obsługa stoiska mięsnego nie przestrzega zasad higienicznych i nie zna asortymentu. Na dziale mięsnym znajduje się towar poza obiegiem zimnego powietrza, który wygląda na towar złej jakości. Na sali sprzedaży widać duże braki w zatowarowaniu. Przy niektórych produktach zauważalny jest brak cen. Obsługa sklepu ma orientację odnośnie lokalizacji produktów i potrafi doradzić wyboru odpowiedniego produktu. Brak odpowiedniej obsady kas. Kasjerka wydaje paragon ale nie stosuje zwrotów grzecznościowych, ani na powitanie, ani na zakończenie sprzedaży. Wokół kasy jest dużo porozrzucanych paragonów i brak reakcji kasjerek. Obsługa stoiska monopolowego zna asortyment i potrafi doradzić klientowi.

Ocena z dnia: 13.04.2012
Tesco Oddział

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem