Opinie wystawione przez użytkownika: Monika_863

OK

Fajne promocje online, paczki przychodzą ładnie zapakowane, produkty są przyjemne, a ich sklepy stacjonarne małe i nieprzytłaczające.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Yves Rocher Inna forma kontaktu

Średnio.

Jestem klientką Medicover od kilkunastu lat i mam wrażenie, że oni w ogóle się nie uczą. Doceniam za relatywnie dobrze dostępne terminy do lekarzy pierwszego kontaktu, rzadko jest z tym problem, ale niektóre centra mają fatalną obsługę pobrań, a ich polityka względem np. cytologii jest niedorzeczna. Badanie, które jest banalne jak pobranie krwi i robi je każda kobieta co roku, wymaga czasami nawet TRZECH wizyt w centrum. Jedna, by dostać skierowanie, potem trzeba się umówić na pięciominutową wizytę u położnej (nie można się ustawić w kolejce jak na pobranie krwi), a jeśli skierowanie wystawił internista, a nie ginekolog, to wyników nie ma w systemie i trzeba je odebrać osobiście. Bzdura nad bzdury i antykobieca postawa.

Ocena z dnia: 31.12.2021
MEDICOVER Inna forma kontaktu

Bardzo przeciętnie.

Najgorsze kasy samoobsługowe na rynku. Ciągle coś z nimi jest nie tak, ciągle wzywają obsługę, kilka razy po prostu zrecygnowałam z zakupów, bo kasa miała problem, a obsługa nie przychodziła.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Biedronka Inna forma kontaktu

OK

Online Douglas jest super, stacjonarnie - zależy od sklepu. W M1 Kraków na przykład przy perfumach obsługa była raz potwornie nachalna, próbowała mi mówić, który zapach ma mi się podobać, a który odczuwam źle, bo powinnam uważać, że jest słodki, a wg mnie nie był. Dramat. Ale niektóre Douglasy są ok.

Ocena z dnia: 31.12.2021
DOUGLAS Inna forma kontaktu

Średnio.

Sklepy się bardzo różnią między sobą, wszystko zależy od lokalizacji i tego, kto go danego Lewiatana prowadzi. Np. Lewiatan w ATUT Węgrzce jest najgorszym sklepem, w jakim byłam, obsługa jest beznadziejna, nie używa masek, ignoruje klientów, a czasami się z nimi kłóci. W Łuczycach z kolei jest całkiem sympatycznie, choć czasami długie dyskusje ze znajomymi przy wędlinach uniemożliwiają zakup, bo nie mam czasu czekać, aż panie omówią swoje sprawy.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Lewiatan Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Jakość obsługi jest ok, ale ceny stacjonarnie są niedorzeczne. Korzystam tylko jako miejsce odbioru zamówień internetowych z empik.com, gdzie wszystko potrafi być kilkadziesiąt % tańsze, niż stacjonarnie.

Ocena z dnia: 31.12.2021
empik Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
InPost Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Poczta Polska Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
LOTOS Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
BP Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
GLS Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
DPD Polska Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
PKO BP Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
bonprix.pl Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
zalando.pl Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
empik.com Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 31.12.2021
OleOle.pl Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
amazon.pl Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Allegro.pl Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
bonito.pl Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem