Opinie wystawione przez użytkownika: Oceniający

OK

OK.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PGE Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 22.12.2017
ORLEN Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. ogólnie fachowa pomoc, ale o dziwo czasem gubią się Klienci

Ocena z dnia: 21.12.2017
Net Credit Kontakt online

Słabo

Słabo.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 21.12.2017
kik Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 21.12.2017
JYSK Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 21.12.2017
IKEA Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 21.12.2017
ENEL-MED Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo.

Ocena z dnia: 21.12.2017
DHL Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 21.12.2017
CCC Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Castorama Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. tylko poprzez infolinię trzeba dopominać się o lepszą ofertę

Ocena z dnia: 21.12.2017
Aviva Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Auchan Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo.

Ocena z dnia: 21.12.2017
abra Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo.

Ocena z dnia: 21.12.2017
50 style Inna forma kontaktu

Ogólna ocena okej

Ogólna ocena okej, pozytywna mimo, że umknęła moja rezerwacja. Dokładnie została anulowana. Jednak dosyć szybko prezdstawiono mi alternatywne wyjscie. Gorzej wypada sam hotel wraz z niedziałającą, albo raczej często zacinającą się windą.

Byłem reklamować buty

Byłem reklamować buty. Oczywiście reklamacja uznana wszystko pięknie. Jednak nie miła niespodzianka czekała na mnie w sklepie kiedy to pani tam pracująca zaczęła mi wmawiać, że reklamacja nie została uznana, przyniosła reklamowane buty i nagle... mówi, że buty sa naprawione i każe mi podpisać papier. Oglądam buty rozwalone pytam czy jej zdaniem to jest naprawione, i zaczęło się. Mądrości co ja z tymi butami robiłem. Że powinienem nie wydziwiać tylko się cieszyć, że uznano mi reklamacje. Hmm cieszyć się, że buty rozwaliły się po 3 miesiącach. Kiedy powiedziałem by nie mówiła głupot nagle stwiedziła, że ona nic nie może zrobić. Żenada jednym słowem a ton był mega lekceważący. Wiem jedno u tej sprzedawczyni nic nie kupię i będę omijał sklep daleko przy okazji ostrzegając innych.

SUper

SUper. Bardzo miła obsługa, przeważnie młodego chłopaka (blondyna). Widać troszkę zdenerwowanie chyba nowym pracownikiem jest, ale ogólnie przemiły i usmiechnięty. człowiek się uczy i to zrozumiałe, ale usmiech nadrabia nawet dłuższe chwile czekania czy inne niedociągnięcia. SUper dalej ucz się wprawiaj w boju nerwowych Klientów, ktorymi się nie przejmuj.

Bardzo słaba obsługa Pana

Bardzo słaba obsługa Pana, który siedział na wprost drzwi wejściowych bodajże na imię Wojciech. Nie dosyć, że nie umiał dobrze wytłumaczyć produktu to jeszcze przy zadawaniu bardziej szczegółowych pytań zaczął wyraźnie się denerwować. W końcu nie wiem czy znudzony czy zdenerwowany zaczął się prężyć wyginać i dawa do zrozumienia, że nie ma ochoty dalej mnie obsługiwać. Poziom wiedzy na temnat produktu bardzo słaby

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem