Opinie wystawione przez użytkownika: P:)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie mam zastrzeżeń. Obsługa sprawna, bezproblemowa. Pracownik był uprzejmy.

Ocena z dnia: 03.12.2018
LOTOS Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie mam zastrzeżeń. Moja ocena jest pozytywna. Personel miły i chętny do pomocy.

Ocena z dnia: 01.12.2018
UPC Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie. 4 razy zmieniono termin dostawy, gdyż kurier nigdy nie dojechał o umówionej godzinie.

Ocena z dnia: 30.11.2018
DPD Polska Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie. Czekałam cały dzień na dostawę, po czym dostałam sms, że paczka jest do odbioru osobistego z powodu mojej nieobecności.

Ocena z dnia: 28.11.2018
UPS Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Obsługa była w porządku. Pracownik znał ofertę i potrafił doradzić.

Ocena z dnia: 28.11.2018
Orange Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Poziom obsługi na wysokim poziomie. Obsługa prawidłowa, personel uprzejmy.

Ocena z dnia: 24.11.2018
GRYCAN Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Bardzo źle. Bardzo długi czas oczekiwania w kolejce. Pomimo tego, że w placówce było 6 pracowników, tylko jeden z nich obsługiwał klientów.

Ocena z dnia: 23.11.2018
PKO BP Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Moja ocena jest pozytywna. Poziom obsługi był wysoki, a personel uprzejmy.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Green Caffe Nero Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Moja ocena jest pozytywna. Obsługa szybka, sprawna i bezproblemowa. Pracownik był uprzejmy i kompetentny.

Ocena z dnia: 19.11.2018
WARTA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Pracownicy uśmiechnięci i chętni do pomocy. Nie mam negatywnych uwag.

Ocena z dnia: 18.11.2018
empik Inna forma kontaktu

Źle.

Źle. Dostawa nigdy nie była o umówionej porze. Kurier był uprzejmy,

Ocena z dnia: 15.11.2018
DHL Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Nie mam zastrzeżeń. Obsługa była w porządku.

Ocena z dnia: 14.11.2018
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Jest to niedawno otwarta apteka w Zielonkach

Jest to niedawno otwarta apteka w Zielonkach. Znajduje się w eleganckim, nowym budynku. Wokół jest bardzo czysto. Przed budynkiem jest spory parking tylko dla klientów apteki. Gdy tylko weszła do środka zostałam miło powitana przez trójkę pracowników (dwie kobiety i 1 mężczyzna). Wewnątrz było czysto i estetycznie. Leki były poustawiane na półkach w idealnym porządku. Towar był poprzydzielany do odpowiednich działów. Podeszłam do kasy. Jedna z farmaceutek zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że potrzebuję czegoś bez recepty na zapalenie spojówek. Farmaceutka była bardzo uprzejma. Poleciła mi kropelki "Świetlik" w przystępnej cenie- 6,50zł. W aptece był też duży wybór kosmetyków. Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tej aptece.

Jest to agencja Banku PKO BP

Jest to agencja Banku PKO BP. Minusem jest to, że w pobliżu nie ma bankomatu. Aby wypłaci pieniądze za pomocą karty trzeba to zrobic w okienku kasowym. Gdy weszłam do środka przede mną były 4 osoby w kolejce. Otwarte było tylko jedno okienko na dwa. Moja kolej przyszła w związku z tym po 20 minutach. W środku było czysto. minusem jest to, że w środku jest bardzo mało miejsca. Gdy za mną wchodzili do środka następni klienci, powstawał problem z otwieraniem drzwi (otwierały się do środka). Wtedy robiło się jeszcze ciaśniej. Kobieta, która mnie obsługiwała była bardzo uprzejma (Sylwia P.). Po wypłaceniu pieniędzy zapytałam czy może mi zmienic adres do korespondencji. Nie było z tym żadnego problemu.

Ocena z dnia: 06.05.2011
PKO BP Oddział

Jest to sklep monopolowy połączony z drogerią

Jest to sklep monopolowy połączony z drogerią. jestv tam też duży wybór rajstop, pończoch itp. W środku jest bardzo ciasno. Sklep jest długi, ale bardzo wąski. W środku jest czysto i panuje porządek. Ja robiłam dziś zakupy w części z kosmetykami. Kupowałam między innymi lakier do paznokci i odżywkę. Obsługiwała mnie bardzo uprzejma sprzedawczyni. Pokazała mi na swoich paznokciach jak wygląda kolor lakieru po nałożeniu go na płytkę. Doradziła mi też w wyborze odżywki do paznokci. Jest tam duży wybór towaru. Moją uwagę zwróciły także zestawy kosmetyków idealne na prezent. Ceny nie są wygórowane.

Przed sklepem brakuje reklamy lub szyldu zachęcającego

Przed sklepem brakuje reklamy lub szyldu zachęcającego klientów. Jest tam bardzo duży wybór różnorodnych towarów. Przed sklepem wystawione były kwiaty doniczkowe i ziemia. Wewnątrz zauważyłam duży wybór kosmetyków (lakiery do paznokci, farby do włosów, kremy, balsamy, wody toaletowe), a także zabawek, artykułów papierniczych czy też rzeczy przydatnych w kuchni. Ceny nie są wygórowane. gdy weszłam do środka powitała mnie z uśmiechem miła sprzedawczyni. Zapytała czy mi coą podac. Minusem tego sklepu jest to, że nie można płacic tam kartą. W środku było czysto, panował porządek.

Na zewnątrz salon nie przyciąga uwagi klientów

Na zewnątrz salon nie przyciąga uwagi klientów. Brakuje tam ciekawej reklamy, a szyld z nazwą jest zniszczony (odpadają z niego elementy). Jednak weszłam do środka, gdyż przeczytałam na szybie, że mają w ofercie przedłużanie włosów. Chciałam dowiedzie się czegoś więcej na ten temat. W środku lokal był odnowiony. Było czysto i estetycznie, co zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Pracowały tam 3 fryzjerki. Były bardzo miłe i uprzejme.. Ale jednak nie umiały mi odpowiedziec na pytania dotyczące przedłużania włosów. Nie znały nawet cen. Jedna z fryzjerek dała mi wizytówkę szefowej i kazała do niej zadzwonic w sprawie przedłużania włosów. Od nich dowiedziałam się tylko tyle, że do przedłużenia włosów potrzeba 80 - 100 pasemek. Uważam, że personel powinien byc poinformowany, co do wszystkich wykonywanych w zakładzie, aby w razie potrzeby udzielic informacji klientom.

Salon optyczny znajduje się w tym samym bydynku co

Salon optyczny znajduje się w tym samym bydynku co biblioteka w Zielonkach. Jest to niewielki nowootwarty punkt. Wokół i wewnątrz jest czysto i estetycznie. Salon jest widoczny i przyciąga uwagę, dzięki ładnemu szyldowi w zielonych kolorach. Gdy tylko weszłam do środka powitało mnie z uśmiechem dwóch panów. Byli bardzo uprzejmi. Jeden z nich zapytał w czym może mi pomóc. Zapytałam o soczewki, które zmieniają kolor oczu. Okazało się, że niestety nie mają ich w ofercie, ale w najbliższej przyszłości będzie można je u nich dostac. Dostałam od pracowników ulotkę z ofertą. Dowiedziałam się też, że można zapisac się na bezpłatne komputerowe badanie wzroku. jest tam też duży wybór oprawek i okularów przeciwsłonecznych. Firma posiada stronę internetową: www.optykzielonki.pl

Umowę z firmą MANNET zawarliśmy w sierpniu 2008r

Umowę z firmą MANNET zawarliśmy w sierpniu 2008r. Zawsze w terminie opłacamy abonament. W ciągu tego czasu bardzo często zdarzały się problemy z Internetem (często w ogóle nie było połączenia lub bardzo wolno otwierały się strony). W przeciągu ostatnich dwóch lat kilkanaście razy byli u nas serwisanci, aby coś z tym zrobic. Reagowali zawsze na nasze skargi, ale po ich wizycie problem zawsze powracał. W ostatni długi weekend też mieliśmy problem z Internetem. Musiałam korzystac z czytelni internetowej w bibliotece (2 i 4 maja). W niedzielę (1 maja) wysłałam sms-y z informacją o naszym problemie do właściciela firmy oraz do dwóch serwisantów. W poniedziałek (2 maja) moja mama zadzwoniła około godziny 10 do tej firmy i opowiedziała o zaistniałaej sytuacji. Pani, z ktorą rozmawiała przyjęła zgłoszenie i kazała czeka na telefon. Po 15 minutach zadzwonił do nas właściciel. Poinformował nas, że nasze problemy wynikają z tego, że korzystamy z anteny, z której wszyscy użytkownicy już dawno zostali przełączeni do nowozmodernizowanego systemu. Właściciel był zaskoczony zanidbaniem swoich pracowników. Powiedział, że Internetu nie będziemy mie do czasu wizyty jego pracowników u nas w domu (czyli do 4 maja godz.16). 4 maja pracownicy przyjechali z 40-minutowym opóźnieniem. Trzeba przyznac, że byli bardzo mili i uprzejmi. Zamontowali nam nową antenę za 90 zł i od tej pory nie ma już problemu z Internetem.

Sklep ten znajduje się naprzeciwko Urzędu Gminy w

Sklep ten znajduje się naprzeciwko Urzędu Gminy w Zielonkach. Weszłam tam z bratem po chipsy i lody. Wokół było czysto, a na półkach panował porządek. Niestety, gdy zajrzeliśmy do zamrażarki z lodami okazało się, że częśc z nich jest pognieciona. Do tego mieliśmy problem ze znalezieniem cen. W kolejce do kasy stały przed nami 4 osoby. Kasjerka szybko i sprawnie obsługiwała klientów, ale nie była przy tym zbyt miła. Gdy przyszła na nas kolej zamiast "dzień dobry", usłyszeliśmy: "proszę mi to szybko podac".

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem