Opinie wystawione przez użytkownika: Piotr Oski

Bardzo mało obsługi na sklepie

Bardzo trudno w tym miejscu znaleść osobę z obsługi. Trzeba najczęściej udać się do kasy a tam przez mikrofon jest wzywana osoba odpowiedzialna za dział. Niestety nie raz trzeba czekać i czekać żeby łaskawie ktoś przyszedł. Bardzo mała wiedza na temat produktów. Też nie zawsze uprzejma obsługa. No nie mam dobrego zdania.

Jeden minus

Jak w każdej tego typu gastronomii nie spodziewam się fajerwerków. Rybka byla smaczna, choć tylko letnia. Pan przy ladzie z rybkami ogarnięty. Potrafił wskazać jakie ryby znajdują się w sprzedaży. Nie zachęcił do żadnej a już nie pierwszy raz tam jadlem. Nie usłyszałem również o cenie za dodatki. Muszę niestety powiedzieć, że było brudno na ślizgu na tacę. Rozlany sos czy coś takiego. Widziałem, że na rybę, która wybrałem jest promocja ale o tym również nikt nie poinformował. Myślę, że trzeba jeszcze popracować nad jakością.

Całkiem dobrze

Muzeum jest nowoczesnym miejscem przedstawiającym ogrom tragedii II Wojny Światowej. Ciekawa bryła sprawia wrażenie przewróconej kamienicy. Obsługa miejsca jest bym powiedział miła ale taka sobie. Byłem akurat w dzień darmowy (wtorek). Co ciekawe na parkingu, a nie na stronie internetowej, dowiedziałem się, że parking jest płatny 5 zł za rozpoczęta godzinę tylko we wtorki a w pozostałe dni jest darmowy. W efekcie wychodząc z muzeum po 3 godzinach zapłaciłem prawie tyle co za bilet. Sprytne niedomówienie co do darmowego wejścia we wtorki. Po dotarciu na miejsce stałem 50 min w kolejce po bilet. W kasach siedziały trzy panie i tylko jedna wydawała bilety. Nie było o tym żadnej informacji wiec poszedłem do kolejnej wolnej osoby i musiałem się cofnąć żeby odebrać bilet bo ta do której podszedłem kasowała za elektroniczne przewodniki. Szkoda, że nie było nigdzie takiej informacji. Co do dezynfekcji słuchawek to widziałem, że pracownica spryskała tylko jedna stronę druga pozostawiając nietkniętą. Jest to miejsce, które można zwiedzać w trojaki sposób. Po pierwsze z przewodnikiem który opowiada o zgromadzonych materiałach, po drugie z elektronicznym przewodnikiem, który przez słuchawki komentuje miejsca oznaczone numerami, po trzecie indywidualnie czytając spora dawkę informacji zawartą na ścianach czy przy gablotach. Na zakończenie zwiedzania można coś zjeść w barze, który wyglądem nie zachęca do konsumpcji. Jest też sklep z pamiątkami z wysokimi cenami.

Całkiem dobrze.

Miejsce kilka lat temu przeszło gruntowny remont. Wyglada bardzo ładnie. Jest zadbane i na zewnątrz i wewnątrz. Zwiedzanie na zewnątrz jest bezpłatne natomiast samo muzeum jest biletowane. Mozna zakupić bilety ulgowe i całe. Do obejrzenia jest krótki film dotyczący historii kanału oraz dwie sale wystawowe. Nie są one dużych rozmiarów i więcej w nich zdjęć niż eksponatów. Są dwie bardzo ładnie zrobione makiety jednak nie mozna było ich uruchomić. Jedna ma awarię a drugą może uruchomić pracownik, którego w tym miejscu brak. Jedynym minusem jest obsługa, która bardzo głośno rozmawiała ze sobą tak, ze nie mozna było skupić się na czytaniu. Osoby te siedziały w korytarzu i miało sie wrażenie obserwowanym a może i obgadanym.

Dno

W dżinu 13.08.19 beznadziejna obsługa. Moim zdaniem do zwolnienia. Wyśmiali mnie. Dno w tym miejscu sie urwało.

Profesjonalnie

Na tej stacji byłem obsłużony profesjonalnie i szybko. W pewnym momencie ustawiła sie kolejka do kasy i szybko pojawił sie kolejny pracownik. Na stacji było czysto personel ubrany pożądanie.

Super pizza

Fantastyczna Włoska pizzeria. Obsługa bardzo miła i pomocna. Od wejścia jesteśmy zaopiekowani przez kelnerkę, która pomoże wybrać miejsce. Nawet jeśli coś się wydarzy złego to kelnerki starają się wytłumaczyć i sprawić, że zapomina się o tym co mogło być nie tak. W lokalu czysto i pachnie jedzeniem. Czas podania pizzy jest różny i zależy od ilości pizzermanów. Podają także makarony i sałatki. Miejsce godne polecenia również z tego powodu, że jest duży parking i dwie godziny bezpłatny. Do jednej rzeczy mógłbym się przyczepić ale to szczegół. Podają do pizzy oliwę z oliwek lecz nie ma żadnego smaku. Przypuszczam, że najtańsza jaka tylko jest. To można by poprawić.

Brak obsługi

Nikogo nie ma na sklepie. Nie ma kogo zapytać i samemu trzeba wybierać albo łaskawie panie że sklepu trzeba prosić o jakąkolwiek pomoc. W sklepie czysto.

Świetne miejsce

Obsługa w tym miejscu była na bardzo wysokim poziomie. Panie przy kasie bardzo kompetentne i pomocne. Jasno wyjaśniły zasady urzytkowania placu zabaw. Samo miejsce czyste.

Bardzo dobra obsługa

Kilka dni temu byłem w tym miejscu i zostałem bardzo rzeczowo obsłużony przez tamtejszy personel. Miałem bilet zakupiony przez internet i w jednym skanerze nie mozna było go zaczytał wiec zostałem skierowany do innego miejsca i tam miły ochroniarz zeskanował mój bilet. W czułym budynku bylo czysto jednak brak klimatyzacji dawał sie we znaki. Dość duszno. Moim zdaniem bez przewodnika na trzecie piętro nie ma po co wychodzić ponieważ nie ma tam żadnych żywych eksponatów. Mam wrażenie, że niektóre akwaria są za małe.

Taki sobie punkt obsługi

Niecały miesiąc temu odwiedziłem ten punkt aby przenieść numer. Wszystko sie udało jednak jest pewien problem. Otóż po przeniesieniu numeru zostałem poinformowany o opłacie za przeniesienie w kwocie 60 zł i to jest ok bo wszędzie jest tak samo. Kiedy przyszedł rachunek moim oczom ukazała sie kwota, której się nie spodziewałem. Doliczono jeszcze 42 zł (o czym nikt nie powiedział) za niepełny cykl rozliczeniowy. Obsługa była miła i pomocna jednak ten błąd mnie zirytował. Czas obsługi był dosc długi trwał około 30 min. Moim zdaniem za długo. Pomieszczenie było czyste a miejsce pracy uporządkowane.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem