Opinie wystawione przez użytkownika: Piotr_1072

Rewelacja!

Dobra jakość w stosunku do ceny

Ocena z dnia: 31.12.2021
Pandora Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Tanie rzeczy w solidnej jakości

Ocena z dnia: 31.12.2021
DECATHLON Inna forma kontaktu

Super!

Dobra oferta.

Ocena z dnia: 31.12.2021
RTV EURO AGD Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Bezkonkurencyjna oferta na rynku

Ocena z dnia: 31.12.2021
Booking.com Inna forma kontaktu

OK

Słaba oferta.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Play Inna forma kontaktu

Średnio.

Dobra cena , tragiczna jakość

Ocena z dnia: 31.12.2021
PEPCO Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Obsługa i ceny są bardzo atrakcyjne jeżeli nie chcemy płacić za wkład własny.

Ocena z dnia: 31.12.2021
WARTA Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Dobra cena.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Ryanair Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Dobry program lojalnościowy!

Ocena z dnia: 31.12.2021
Wizzair Inna forma kontaktu

Średnio.

Słaba wyszukiwarka.

Ocena z dnia: 31.12.2021
trivago.pl Inna forma kontaktu

Restauracja Pizza Hut w centrum Katowic jest przestronna

Restauracja Pizza Hut w centrum Katowic jest przestronna, czysta i zadbana. Po wejściu do środka zostajemy przywitani przez kelnerów i zaprowadzeni do stolika. Wnętrze restauracji nie zachwyca stoliki są małe, miejsca do siedzenia tez nie ma za wiele. Wydaje się że czas tu się zatrzymał z końcem lat 90-tych. Miła obsługa częściowo rekompensuje te niedogodności. Mimo sporego ruchu pizza była podana szybko, ok.15 min po złożeniu zamówienia. Pizza dobra lecz strasznie mała i droga ok. 26 zł. za średnia. Do picia zamówiliśmy tzw. "wielka dolewkę", pierwsza szklanka Pepsi była z lodem, jednak następna szklanką była już ciepła i wygazowana. Wizyta w Pizzy Hut nie zachwyciła mnie.

Wizyta w placówce Multibanku w Krakowie wywarła na mnie

Wizyta w placówce Multibanku w Krakowie wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Do placówki udałem się w celu zapoznania się z oferta funduszy inwestycyjnych. Wizyta trwała ok.25 min. Po wejściu ładnej i przestronnej placówki napotykamy na osobę "pierwszego kontaktu" jest to stażysta który udziela nam wstępnych informacji i kieruje do właściwego doradcy. W przypadku chęci zapoznania się z ofertą banku w zasadzie jest on wstanie udzielić nam wyczerpujących informacji. Ja chciałem się spotkać z doradcą więc musiałem poczekać ok. 5 min. W tym czasie zaproponowano mi kawę i po paru minutach Pan zaprowadził mnie do doradcy. Doradca udzielił mi szczegółowych informacji, bardzo precyzyjnie odpowiadał na pytania widać było,że posiada bardzo obszerna wiedzę na temat inwestycji. Po wyjściu z placówki byłem w pełni usatysfakcjonowany.

Ostatnio tankowałem na stacji LOTOS

Ostatnio tankowałem na stacji LOTOS. Na stacji spędziłem ok. 15 min. Stacja wyglądała czysto i przyjemnie, sklepik przy kasie był dobrze zaopatrzony w alkohole i produkty spożywcze. Pomimo kolejki Pani przy kasie bardzo szybko i sprawnie obsługiwała klientów. Zapytałem się o program lojalnościowy a Pani udzieliła mi szczegółowych informacji.

Reklamy ubezpieczeń LINK 4 mijają się z rzeczywistością

Reklamy ubezpieczeń LINK 4 mijają się z rzeczywistością. Chcąc ubezpieczyć samochód zadzwoniłem na infolinie w celu obliczenia mi składki ubezpieczenia OC,AC. Pan w infolinii zaczął wypytywać się o bardzo szczegółowe rzeczy wersje samochodu, dokładne wyposażenie, itp. wiedza ta nie jest oczywistą rzeczą jeżeli kupuje samochód i widzę go kilka godzin.Przebrnąłem te wszystkie procedury. Po wyliczeniu stawki ubezpieczenia okazało się ,że u tradycyjnego ubezpieczyciela mogę wszystko zrobić dużo taniej i łatwiej. W LINK 4 musiałbym czekać nawet kilka dni na Pana który zrobiłby zdjęcia samochodu i dopiero w od tego momentu obowiązywałoby ubezpieczenie AC. W dodatku w LINK 4 duży wpływ na składkę ma wiek właściciela, posiadanie dzieci, miejsce garażowania czy liczba użytkowników auta. Nie polecam

Ocena z dnia: 02.04.2010
Link4 Oddział

Wizyta w placówce PKO B

Wizyta w placówce PKO B.P. S.A. zawsze może doprowadzić do zdenerwowania. Na osiedlu Tysiąclecie w Katowicach przy banku są 2 bankomaty z czego bardzo rzadko są czynne, ostatnie 2 były nieczynne. Udałem się więc do kasy w celu wypłacenia gotówki. Mimo małej kolejki tzn. byłem 5 w kolejce przy 2 otwartych okienkach, musiałem spędzić w placówce ok.40 minut, Panie w kasach nie spieszyły się z obsługą miałem wrażenie , że mają do mnie pretensje o to że przyszedłem do banku i zawracam im głowę. Podczas wizyty przy okienku poprosiłem o przedstawienie mi oferty lokat bankowych, Pani w okienku spojrzała na mnie jak na najgorszego wroga i chciała zbyć mnie jakąś ulotką, której w dodatku nie potrafiła znaleźć. Po dłuższej chwili na moją prośbę weszła w system i udzieliła mi ogólnikowych informacji.

W placówce PZU zostałem bardzo mile zaskoczony obsługą

W placówce PZU zostałem bardzo mile zaskoczony obsługą, kompetencją pracowników a przede wszystkim ceną usług. W PZU ubezpieczyłem swój samochód w pakiecie OC,AC cena ubezpieczenia była od 30% do 50% niższa niż u konkurencyjnych ubezpieczycieli. Bardzo ważną rzeczą było załatwienie wszystkiego na miejscu i w krótkim czasie. U konkurencji często trzeba czekać na przybycie rzeczoznawcy w celu sfotografowania auta.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem