Opinie wystawione przez użytkownika: Piotr_1169

Super obsługa Kurierska

Byłem pod wrażeniem bardzo dobrej jakości obsługi klienta zarówno telefonicznej jak i kurierskiej. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta pytając czy kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek ponieważ Kurier nikogo nie zastał w domu i nie zadzwonił i widniał komunikat że następna próba doręczenia przesyłki nastąpi w ciągu 2 dni. Konsultantka poinformowała mnie że nie została wykupiona dodatkowa usługa żeby Kurier zadzwonił a po drugie kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta. Dodam że wcześniej wysłałem wiadomość do działu obsługi klienta z prośbą aby Kurier zadzwonił i otrzymałem numer zlecenia a następnie informacje że moja prośba została przekazana do oddziału. Konsultantka zaproponowała że połączy mnie telefonicznie z Kurierem. Kurier powiedział że jest w innej części miasta ale za 20 minut może ponownie przyjechać. Był bardzo uprzejmy z wielką kulturą osobistą. Spodziewałem się że na następny dzień się umówię a tu taka miła niespodzianka. Choć byłem zniesmaczony informacją od konsultantki że Kurierzy nie mają obowiązku dzwonić i że moją prośbę o oddzwonienie brzydko mówiąc olano to cała sytuację swoją postawą uratował Kurier. Wniosek z tego jest jeden: nie ważne w jakiej Firmie nabywany usługę- liczą się ludzie. Wszystko zależy w dużej mierze od człowieka ponieważ człowiek jest wizytówką firmy. Owszem zgodzę się z faktem że każda firma ma swoje standardy ale człowiek może i tak robi faktycznie że stosuje standardy firmy lub wykracza poza te standardy czy też ich nie przestrzega w negatywnym tego słowa znaczeniu.

Zapowiadało się tak profesjonalnie

Miałem otrzymać dostawę paczki na 17 grudnia 2018 a tu nagle niespodzianka smsowa że Kurier dziś przyjedzie czyli 15 grudnia między godziną 8:30 a 9:30 SMS został wysłany o godzinie 9:40 W tej sytuacji wchodzę na czat firmy DPD i rozmawiam z Panią Joanną kiedy będzie Kurier ponieważ nie odbiera przez godzinę telefonu na to dostaje odpowiedz że przesyłka została wydana kurierowi. Ja na to że wiem ale inne pytanie zadałem. Dziś będzie doręczona otrzymałem odpowiedź. Poprosiłem o interwencję żeby szanowna pani zadzwoniła do Kuriera może od niej odbierze telefon lecz odpowiedziała że nie może. Nie zamierzamy cały czas siedzieć w domu odpisałem. Na to odpowiedź Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? Pogratulować firmie jakości obsługi i profesjonalizmu. Czas stracony a przesyłki nie ma.

Ocena z dnia: 15.12.2018
DPD Polska Kontakt online

Fatalnie.

Fatalnie. Nieuprzejmi pracownicy i śmiejący się z ludzi.

Ocena z dnia: 06.12.2018
Kaufland Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa i od serca pomocna.

Ocena z dnia: 03.12.2018
GO Sport Inna forma kontaktu

Ok.

Ok. W zależności od lokalizacji albo uśmiechnięci pracownicy albo gbury

Ocena z dnia: 30.11.2018
Żabka Inna forma kontaktu

Źle.

Źle. Ciężko o personel a jak już się zapytam to nieuprzejmi są

Ocena z dnia: 28.11.2018
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie. Bardzo ciężko o personel i w większości bardzo nieuprzejmi

Ocena z dnia: 27.11.2018
Reserved Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Sprzedawca nawet wziął i przechował zakupy moje z innego sklepu.Barfzo pomocna i miła obsługa.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Ikea Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Miły uśmiechnięty personel i raz tylko się zdarzyło że pomagał w wyborze z zaangażowaniem bardzo dużym

Ocena z dnia: 17.11.2018
Douglas Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Uprzejmość personelu i uśmiech

Ocena z dnia: 15.11.2018
CCC Inna forma kontaktu

W dniu 09

W dniu 09-04-2017 ok.godziny 17:00 stwierdziłem brak internetu mimo,że mam w ofercie u Państwa 10 GB.U konkurencji jak miałem numer czyli w Virgin Mobile miałem 4 GB internetu i nigdy mi się nie kończył a tak samo używałem.Chciałem do Państwa zadzwonić do BOK pod numer 602960200,ale nie jest to możliwe.Jesteście najtańszą ale i najgorszą siecią na rynku.To jest skandal,aby nie można się było dodzwonić od godziny 17:00 do 23 z minutami.Podczas pisania tej reklamacji również czekam na połączenie.Internetowe biuro obsługi nie działa nie można nic sprawdzić i napisać.Informacje takie jak adres email do Państwa jest trudno dostępny na stronie.Straciłem sporo cennego czasu,aby z Państwem się skontaktować. Kto mi za to zapłaci lub zrekompensuje nerwy i stratę czasu?Powinniście więcej pracowników zatrudniać i lepiej ich traktować skoro są braki w ludziach lub nie wywijać numerów różnych Klientom,aby nie musieli tak intensywnie do was dzwonić.Nawet jeśli się okaże że faktycznie mi się internet skończył i wina nie leży po stronie Państwa to i tak jesteście winni tego,że fundujecie ludziom kradzież cennego czasu i nerwy przez to,że nie można się do was dodzwonić przez tyle godzin,że nic nie działa na koncie klienta.Oczekuję wyjaśnień w tej sprawie.Zamierzam dać rozgłos sprawie,aby ludzie uciekali od was i nie przenosili numerów bo zafundują sobie stratę czasu i dużo nerwów.Poza portalami społecznościowymi jest jeszcze taka strona jak Jakość Obsługi też tam dam rozgłos jak działa obsługa TMobile,która ma Klienta gdzieś.Klient powinien bez problemu się dodzwonić i zapytać o powód np.braku internetu.Gdyby mieli Państwo dużo lepszą nawigację na stronie to o ile byłoby to możliwe zalogowałbym się z telefonu na konto T-Mobile aby sprawdzić stan pakietu internetowego.Bardzo żałuję,że numer przeniosłem do T-Mobile.Wniosek z tego taki,że wolę więcej innemu operatorowi zapłacić,ale mieć pewność jakości usług i szybkiego dodzwonienia się do obsługi w razie potrzeby.Kończąc pisanie tej reklamacji mija 20 minut i dalej brak połączenia z konsultantem.

Ocena z dnia: 09.04.2017
T-Mobile Infolinia

W dniu 13

W dniu 13-02-2017 o godzinie 15:47 zadzwoniłem pod numertelefonu 223 070 360 do biura obsługi klientatelefonów Moto Lenovo prosząc o pomoc techniczną związaną z obsługąaparatu Moto Z Play,który zakupiłem jako nowy w sklepie.Problem byłzwiązany z zastrzeżeniem numeru gdyż numer nie wyświetlał się uinnych osób do których dzwoniłem zaraz po przełożeniu karty sim doMoto Z Play.Nie wiedziałem jak to wyłączyć próbowałem na wielesposobów,aż zadzwoniłem do Lenovo.Konsultant telefoniczny z którymrozmawiałem był bardzo nieuprzejmy wręcz bym powiedział żechamski.Rozmawiał jak by nie chciał mi pomóc,zwracał się wniekulturalny sposób jak bym był intruzem i niepotrzebnie dzwoniłcytuję MA PAN TEN TELEFON CZY NIE? zdenerwowanym głosem powiedział.Dodatkowo stękał,komentował różne rzeczy sobie pod nosem,opieszale działał i sprawiał wrażenie jak bym mu w czymś przeszkodził.Wtedyzwróciłem temu Panu uwagę że niekulturalnie się zachowuje topowiedział,że ja jestem nie kulturalny.Nie chciał się przedstawićmówiąc,że nie ma takiego obowiązku,a jak poprosiłem o rozmowę zprzełożonym tego pana to powiedział,że jest to niemożliwe bo wszyscyprzełożeni są zajęci.Poprosiłem również,że chciałbym wziąćudział w ankiecie na koniec rozmowy lecz nie doczekałem się naankietę.Dzwoniąc do wsparcia technicznego oczekujęprofesjonalnej,uprzejmej,szybkiej obsługi.Bardzo jestem niezadowolony zobsługi i z czasu załatwienia sprawy.Napewno będę odradzał innymnabywanie produktów firmy Lenovo bo od 13-02-2017 roku kojarzą mi się zbrakiem kompetentnych ludzi,słabą jakością i żenadą orazsmutkiem.Smartfon zakupiłem ze względu na dobre parametry technicznepłacąc blisko 2000 złotych oraz chciałem zaufać firmie,która polatach wchodzi znowu na rynek z telefonami.Posiadam również LaptopLenovo,który dobrze mi służy i nie mam do niego zastrzeżeń lecz od13-02-2017 roku produkty Lenovo będą mi się źle kojarzyć i raczej jesprzedam.Problem pomógł rozwiązać,ale nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą.

Ocena z dnia: 23.02.2017
Lenovo Infolinia

W PORÓWNANIU DO DHL CZY DPD TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ

W PORÓWNANIU DO DHL CZY DPD TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁEM STYCZNOŚC.STRACIŁEM DUŻO CENNEGO CZASU.KURIERZY NIE DZWONIĄ DO ODBIORCÓW A W FIRMIE NIE ŁĄCZA Z KURIERAMI I NIE PODAJĄ NUMERÓW DO KURIERÓW.ŻEBY PRZEKIEROWAĆ PACZKĘ LUB ZMIENIĆ TERMIN DOSTAWY TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ A WCZEŚNIEJ ZAREJESTROWAĆ NA STRONIE GDZIE PO ZALOGOWANIU NIE MA I TAK MOŻLIWOŚCI PRZEKIEROWANIA PACZKI LUB ZMIANY DATY DOSTAWY.KURIERZY NIE UPRZEJMI A PRACOWNICY INFOLINII RÓWNIEŻ JAKBY Z ŁASKI WSZYSTKO ROBILI.W DHL NAWET NA SOBOTĘ ODBIÓR MOŻNA USTALIĆ BEZPŁATNIE,KURIERZY DZWONIĄ DO ODBIORCÓW,SAMODZIELNIE MOŻNA ZMIENIĆ TERMIN DORĘCZENIA I ADRES.

Ocena z dnia: 21.12.2016
UPS Infolinia

Najlepsza firma wśród ubezpieczycieli na rynku

Najlepsza firma wśród ubezpieczycieli na rynku.Polecam Avivę gdzie klient jest traktowany poważnie z szacunkiem uczciwie wypłacają odszkodowania i nie zaniżają.Nawet za drobną reklamację można otrzymać prezent o wartości 400zł. marki wittchen.To jest prawdziwy ubezpieczyciel.Do wszystkich ubezpieczycieli:Bierzcie z nich przykład!

Ocena z dnia: 15.03.2016
Aviva Infolinia

Pracownik przyjmujacy zamowienie przywital sie i zaprosil

Pracownik przyjmujacy zamowienie przywital sie i zaprosil aby zlozyc zamowienie mial na imie Piotr i byl zadbany ubrany odpowiednio koszulka spodnie.Skladanie zamowienia przeciagnelo sie bo w miedzy czasie jak mnie obslugiwal rozmawial z drugim pracownikiem.Pozlozeniu zamowienia czekalem 35sekund na odbior.Nie powiedzial smacznego.Przy stoliku w ktorym siedzialem bylu plamu na stole lecz pozatym bylo czysto siedzenia i podloga rowniez czyste.W lokalu chodzili pracownicy i zbierali tace od zamowien.Bylo duzo klientow ok50 osob.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem