Opinie wystawione przez użytkownika: Piotr_1662

Klub był testowany pod kątem użytkownika korzystającego w

Klub był testowany pod kątem użytkownika korzystającego w 3-4 razy z w/w miejsca w tygodniu. Samo miejsce jest dobrze zlokalizowane, przy jednej z głównych ulic Gdyni. natomiast należy korzystać z różnych innych parkingów. Klub sam nie posiada własnego. Szatnia, szafki i sala ćwiczeń jest mało zachęcająca i estetyczna. Szatnia jest wąska i aby wejść do klubu należy przejść obok wszystkich przebierających się ludzi. Ludzie obsługujący są w porządku i mili poza wyjątkami. Pozwalają znajomym na robienie "rezerwacji na sprzęt" pomimo, że coś takiego oficjalni nie istnieje... Samo miejsce jest mało przyjemne i czuć "wysiłki ludzi" słabo wentylowane i zadbane. Sama obsługa jest niezainteresowana pomocą ćwiczącym i nawet na prośby nie reaguje - dopiero po dłuższym czasie, gdy najczęściej inny użytkownik zaoferuje pomoc. Siłownia natomiast jest dość dobrze wyposażona i jest raczej przestronna. Panuje tam co do zasady miła atmosfera. Cena wody jest dużo droższa niż w sklepie obok. Dobra, głośna muzyka.

Wizyta polegała na oględzinach szkód parkingowych

Wizyta polegała na oględzinach szkód parkingowych ( zadrapania i zarysowania) oraz na wymianie oświetlenia. Salon JD Kulej w Gdyni, dość szybko kontaktuje się z Klientem po otrzymaniu zgłoszenia. Salon jest całkiem zadbany i uporządkowany. Parking jest czysty, duży i nie ma problemu z parkowaniem. Wewnątrz, w miejscu wystawienia aut jest porządek, gorzej w miejscu zgłaszania szkód, gdzie ściany są brudne, zakurzone, popękane. Pracownicy podczas obsługi rozmawiają między sobą o sprawach innych klientów. Ceny są zbliżone do innych salonów. Obsługujący mnie pracownik jest miły i "przystępny" Pani na recepcji również we właściwy sposób kieruje klientem. Mogłaby poświęcać więcej uwagi klientowi, standardowi jego obsługi. Rzeczoznawca na usługach salonu, kontaktuje się we właściwym dla siebie sposobie - "kolejna robota do zrobienia, kolejny klient...."

Ocena z dnia: 19.02.2012
JD Kulej Inna forma kontaktu

Klub z zewnątrz czysty i posprzątany

Klub z zewnątrz czysty i posprzątany. Po wejściu powitał nas kelner, który po informacji, że potrzebujemy stolik na 12 osób, natychmiast starał się znaleźć miejsce razem z innym pracownikiem.Ostatecznie połączone zostały stoliki. Pan w wieku około 40 lat, zadbany wygląd. Następnie zostały nam podane karty menu. Pan najpierw podał karty Panią a następnie podawał bez rozróżnienia płci. Po złożeniu zamówienie musieliśmy dość długo, z długo oczekiwać na jedzenie. Plusem jest to, że wszyscy dostali w jednym czasie. Przed posiłkiem zostały podane drobne przekąski i napoje. Pan życzył smacznego. Jedzenie smaczne. Gdy jedna z osób poprosiła o sól, Pan przyniósł i sam posolił danie. Po zakończonym jedzeniu zabrał natychmiast naczynia. Zapytał o sposób zapłaty. I następnie ją przyjął. Wystrój wnętrza jest ok - dobre rażenie robi kominek i dużym udogodnieniem był kącik dla dzieci.

Cel

Cel: obejrzenie filmu wraz ze znajomymi. Wielkim plusem jest parking w galerii, bardzo szybko i łatwo dotrzeć 'z ulicy' do samego kina. W galerii i na parkingu są jasne i wyraźne komunikaty jak się poruszać by najłatwiej dotrzeć do kina. Wjazd do galerii, parkowanie auta i podejście do kasy zajęło około 5 minut. Prz samych kasach niewielka kolejka. Czekałem ok. 8 min. Były czynne 2 kasy. Tuż przed moim podejściem otworzyła się trzecia. Pani, która nas obsługiwała młoda, uśmiechnięta i zachęcająca swoim sposobem mówienia i obsługi do ponownego przyjścia. Ładnie ubrana z plakietką z imieniem. Bardzo szybka i miła, fachowa obsługa. Pani poprosiła o podanie kodu, przy trudnościach z literowaniem kodu telefonu wręczyłem Pani telefon i Pani szybko, wprowadziła i podziękowała. Super obsługa. Każdego Klienta traktowała w podobny sposób - miły i kompetentny. Na koniec obsługi podziękowała i życzyła miłego seansu. Minusem kina jest lokalizacja kas biletowych łącznie z sklepikiem ze słodkościami i pop-cornem.

Cel

Cel: zakup audiobook'a Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało w porządku - tak jak w innych salonach. Na pytanie do mężczyzny tam pracującego, gdzie są audiobooki, podszedł kilka kroków i wskazał na kilka regałów dalej. Nie podszedł do tego regału i nie wskazał dokładnie który to regał. Następnie pracownik wrócił do porządkowania regału, przy którym był inny pracownik. Oboje byli ubrani czysto i schludnie.Pan, któremu zadałem pytanie był w wieku ok. 35-40 lat. Po wybraniu właściwego audiobooka podszedłem do kasy.Byłem pierwszą osobą przy kasie. Podczas mojej obsługi podeszły 3 osoby tworząc kolejkę Pani przy kasie bez jakichkolwiek uprzejmości skasowała mój towar i wręczyła paragon. Była w wieku ok. 26 lat. Pani była zadbana ale nie była uprzejma i nie robiła nic innego poza obsługa Klientów. Nie proponowała towarów wystawionych przy kasie - czekolady i innych pozycji książkowych. Cały czas w sklepie była przyjemna muzyka.

Sklep Zara w CH KLIF

Sklep Zara w CH KLIF- zakup spodni. Sklep zajmuje dość dużą powierzchnię, w dniu wizyty był uporządkowany, również stosy ubrań na stołach były równo ułożone. ilośc klientów: ok 15 osó. Obsługa miła i przyjazna. Personel ubrany w firmowe czarne kamizelki- czysty i schludny wygląd. To co mnie negatywnie zaskoczyło, to konieczność przyłożenia przed wejściem do przymierzalni mojej własnej torby do czytnika (celem sprawdzenia czy nie wnoszę dodatkowej sztuki odzieży do przymierzalni). Po podejściu do kasy musiałem stać w kolejce ok 5 minut i czekać na zapłacenie, ponieważ mimo dwóch stanowisk, tylko jeden sprzedawca był dostępny (drugi był na stanowisku, ale zajmował się czymś innym). Zostałem miło obsłużony i poinformowany o możliwości zwrotu towaru i przysługujących reklamacjach w ciągu 2 lat, towar został zapakowany w firmową torbę, otrzymałem też paragon i potwierdzenie płatności kartą (spięte łącznie zszywaczem). Liczne zwrotny grzecznościowe i uśmiech u sprzedawcy. Do poprawy sposób organizacji sprzedaży, ale nie zakłóciło to ogólnego pozytywnego wrażenia.

Sklep Zara w CH KLIF

Sklep Zara w CH KLIF- zakup spodni. Sklep zajmuje dość dużą powierzchnię, w dniu wizyty był uporządkowany, również stosy ubrań na stołach były równo ułożone. ilośc klientów: ok 15 osó. Obsługa miła i przyjazna. Personel ubrany w firmowe czarne kamizelki- czysty i schludny wygląd. To co mnie negatywnie zaskoczyło, to konieczność przyłożenia przed wejściem do przymierzalni mojej własnej torby do czytnika (celem sprawdzenia czy nie wnoszę dodatkowej sztuki odzieży do przymierzalni). Po podejściu do kasy musiałem stać w kolejce ok 5 minut i czekać na zapłacenie, ponieważ mimo dwóch stanowisk, tylko jeden sprzedawca był dostępny (drugi był na stanowisku, ale zajmował się czymś innym). Zostałem miło obsłużony i poinformowany o możliwości zwrotu towaru i przysługujących reklamacjach w ciągu 2 lat, towar został zapakowany w firmową torbę, otrzymałem też paragon i potwierdzenie płatności kartą (spięte łącznie zszywaczem). Liczne zwrotny grzecznościowe i uśmiech u sprzedawcy. Do poprawy sposób organizacji sprzedaży, ale nie zakłóciło to ogólnego pozytywnego wrażenia.

Po wejściu nie zostałem przywitany przez personel

Po wejściu nie zostałem przywitany przez personel. Sprzedawczynie stały obok kasy i rozmawiały między sobą. Po zwróceniu na mnie uwagi powróciły do rozmowy. Po około 2 minutach poprosiłem o pomoc i dopiero wtedy jedna z Pan podeszła i zaoferowała pomoc. Osoby były dobrze ubrane, czysto i schludnie i używały produktów firmy w której pracowały. Wiedza merytoryczna była na bardzo dobrym poziomie. Otrzymałem odpowiedzi na wszystkie pytania. W tym czasie nikt nie wszedł do sklepu. Druga osoba wróciła do kasy i spr tel komórkowy. Obsługująca Pani nie zadawała pytań otwartych i nie próbowała nawet sprzedać dodatkowego produktu. Podziękowałem za pomoc i Pani się nieznacznie oddaliła. Pani po zakończeniu obsługi zaczęła dbać o rozmieszczenie wieszaków z ubraniami. Sklep był czysty i uporządkowany. W sklepie znajdowała się jeszcze inna osoba, którą się nikt nie zajmował. Nie uzyskałem odpowiedzi na 'do widzenia' od osób pracujących.

Pracownik personelu podszedł i zaproponował pomoc zaraz jak

Pracownik personelu podszedł i zaproponował pomoc zaraz jak tylko otworzyłem drzwi auta. Na stacji było jeszcze tylko 1 inne auto. Stacja była schludna i posprzątana. Wszystkie neony się świeciły. Pracownik stacji zapytał o rodzaj paliwa i zaproponował paliwo wyższej klasy. Następnie zapytał za ile zatankować i poprosił o pójście do kasy i poinformował, że przyniesie kluczyki. Wewnątrz również był porządek jednak było czuć dziwny nieprzyjemny zapach. Przy kasie nie bylo kolejki. Ekspres do kawy był zadbany i czysty. Pracownik kasy przyjął płatność, zapytał o kartę na punkty i zaproponował produkt z oferty punktowej. Następnie zaproponował płyn do spryskiwaczy. Podziękował za obsługę i pożegnał mnie zwrotem grzecznościowym. Toalety były czyste. Pan tankujący oddał kluczyki

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem