Opinie wystawione przez użytkownika: Przemysław_578

Pierwsze wrażenie po wejściu

Pierwsze wrażenie po wejściu: mała powierzchnia, półki obłożone towarami, produkty wyeksponowane również na ziemi. W pewnych momentach widać zbyt ciasne przejścia. Na wejściu rzucają się w oczy informacje z promocjami, bonifikatą produktów XYZ. W sklepie trzy ekspedientki (dwie przy kasach, jedna na dziale mięsnym). Stroje schludne, włosy spięte, brak jednolitych uniformów, wyrazy twarz nie opisują żadnych emocji. Ogólny porządek, nie spostrzegłem produktów przewróconych, leżących na ziemi. Koszyki na zakupy pojemne, ceny na wybranych przeze mnie produktach czytelnie, prawidłowo umieszczone (tj. przy konkretnych produktach). Obsługa przy kasach na bieżąco. Przede mną trzech klientów. W dwóch przypadkach pracownik rozpoczął obsługę słowami … Proszę…; w jednym przypadku zakończył słowami … Dziękuje…. Na położony na blacie kasy 100 zł banknot (zakupy o łącznej wartości 1,92 zł) pracownik zareagował lekko zdenerwowanie dając oznaki, że nie będzie miał jak wydać. Na moje wzruszenie ramion, energicznie zamknął szufladę kasy udając się do działu mięsnego celem rozmiany pieniędzy. Ogólne spostrzeżenia i uwagi. Sklep dobrze wyposażony w produkty, ceny wyższe niż w innych tego typu dyskontach, obsługa 2 w skali od 1 do 5.

Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu

Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu: czysto, towary z znacznymi obniżkami, ustawione zaraz przy wejściu zachęcają do kupna. W zasięgu ręki dostępna gazetka informacyjna. W oczy rzucają się reklamy promocyjnych produktów. Moją obecność zauważają kolejno pracownicy ochrony oraz pracownicy działu obsługi klienta usytuowanego zaraz po prawej stronie. Półki zastawione towarami. Pracownicy sklepu zajęci obsługą klientów, ewentualnie przy stanowiskach działowych.Po wejściu w alejkę z poszukiwanym sprzętem zostałem zauważony przez pracownika działu. Pracownik podszedł w przeciągu kilkunastu sekund. Przywitał się na wstępie. Strój pracownika schludny, zgodny z ze schematem ubioru innych pracowników więc przyjmuję, że i zgodny z procedurami. Identyfikator z imieniem odwrócony uniemożliwiając poznanie imienia.Rozmowa: pracownik wypytał o potrzebę zakupu, odbiorcę sprzętu. W zadawanych kolejno pytaniach uzyskał szereg informacji potrzebnych do zaproponowania odpowiedniego sprzętu. Zachowanie pracownika dawało do zrozumienia, że jestem słuchany i rozumiany. Pracownik był uśmiechnięty i w pewni rozwiewał moje wątpliwości. Przedstawił mi 3 propozycje z których każda została zaprezentowana i przetestowana. W dalszym ciągu poprawiał identyfikatora, niemniej udało mi się poznać imię dzięki „pomocy” innego pracownika, który zwrócił się do mojego rozmówcy po imieniu. …Na koniec przy pomocy telefonu komórkowego zainicjowałem scenę, typu „muszę wyjść, dokończymy później”. Pracownik uśmiechnął się, podziękował i zaoferował swoją pomoc w przyszłości.

Ocena z dnia: 17.10.2012
Media Expert Oddział

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem