Opinie wystawione przez użytkownika: Rafał_161

Bardzo dobra wiedza na temat sprzedawanej oferty

Bardzo dobra wiedza na temat sprzedawanej oferty, zaangażowanie kilku pracowników dla jednego klienta, pomoc w doborze i zwrócenie uwagi na ważne sprawy związane z wyborem danego towaru. Uprzejmość i uśmiech, miła obsługa, rzetelna informacja, dobrze przygotowane stanowisko pracy, brak zwłoki w obsłudze, przywitanie klientów

Obsługa po wejściu klienta potrafi stać w miejscu przy

Obsługa po wejściu klienta potrafi stać w miejscu przy kasach i rozmawiać mimo iż klient jest po drugiej stronie sklepu, brak inicjatywy obsługi zaangażowania, klient sam musi pofatygować się aby podejść i zapytać o pomoc Ubiór ok, wiedza na temat sprzętu i towaru mogłaby być lepsza. Brak przywitania klienta na wejściu, brak "dzień dobry"

Obsługa wita klienta z opóźnieniem tak samo z opóźnieniem

Obsługa wita klienta z opóźnieniem tak samo z opóźnieniem zwraca się z pomocą. Klient wchodząc do dużego salonu może się czuć zakłopotany bez pomocy obsługi. Lokal jest przestronny dobrze wykorzystany powierzchniowo, ładny. Dobra lokalizacja, pracownicy są ubrani różnie - nie ma strojów jednolitych.

Brak fachowej rady ze strony pracowników

Brak fachowej rady ze strony pracowników. Jeśli klient wybierze produkt sam i szybko, pracownicy będą utwierdzali go w przekonaniu że ten produkt jest dobry, w przypadku gdy klient zwróci uwagę że inny towar mógłby być lepszy podając przy tym argument, pracownik zgadza się i przyznaje rację ładny lokal, czysto, centrum miasta, godziny otwarcia w optymalnym terminie

Lokal czysty i zadbany sprzątany na bieżąco

Lokal czysty i zadbany sprzątany na bieżąco, oferta dobra. Jakość obsługi średnia, brak "iskry i kontaktu z klientem" brak dopasowania oferty i pomocy w wyborze. Obsługa nie jest uśmiechnięta co powoduje zły odbiór przez klienta. Brak informacji na temat czasu oczekiwania na zakupie posiłki, w przypadku dłuższego czasu oczekiwania klient jest zdany na siebie. Po pracownikach widać zmęczenie i brak ich nastroju do pracy.

Bardzo ładny i nowoczesny wystrój banku

Bardzo ładny i nowoczesny wystrój banku. Schludnie, czysto. Klient jest witany po wejściu do placówki. Placówka posiada bankomat, wpłatomat, kiosk internetowy pracownicy ubrani według standardów, posiadają wiedzę na tematy związane z bankowością, są grzeczni i życzliwi. Miła obsługa oferta banku jest słaba

Dobra obsługa z małymi wyjątkami

Dobra obsługa z małymi wyjątkami, wiedza pracowników, standardy ubioru, lokal czysty, informacje w postaci ulotek, broszur tablic w dostępnych miejscach Nie miła obsługa ze strony ochrony obiektu, kolejki i brak zaangażowania w ich rozładowanie. W momencie kiedy pracownicy obsługi firm są wolni, nie są oni chętni do obsługi klientów detalicznych i rozładowania kolejek

Obsługa z wiedzą i doświadczeniem w bankowości

Obsługa z wiedzą i doświadczeniem w bankowości, potrafi odpowiedzieć na pytanie klientów, w placówce czysto ładnie, pracownicy ubrani odpowiedni Brak organizacji "kolejki" osób oczekujących, placówka jest podzielona na dwie sale operacyjne, często po jednej nie ma klientów a po drugiej jest duża kolejka i brak reakcji ze strony pracowników na jej rozładowanie

Szybka reakcja obsługi na wejście klienta

Szybka reakcja obsługi na wejście klienta, fachowe doradztwo w zakresie usług - wiedza pracownika, rozmowa na spokojnym tonie, Brak uśmiechu pracowników, lokal nie wygląda na czysty - może kwestia oświetlenia, wygląda on na zaniedbany, pracownicy ubrani różnie, część strojów odbiegała od strojów biznesowych, pracownicy często stoją przed samymi drzwiami biura co zniechęca do wejście do środka

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem